Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign CS3 align??
Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-07-08 07:53

Hej

I indesign CS var der en smart måde at justere flere markerede objekter ind
efter i forhold til hinanden, enten bund, top, foroven eller -neden. Disse
ikoner er tilsyneladende VÆK! i CS3, kan det virkeligt være korrekt?

Claus

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-07-08 09:44

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Disse ikoner er tilsyneladende VÆK! i CS3, kan det virkeligt være korrekt?

Nej - shift-F7, så kommer din align frem

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-07-08 10:58

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Nej - shift-F7, så kommer din align frem

1000 tak!

Det gik halvdelen af min nat med at lede efter

Hvorfor laver de den slags om, det er lige præcis derfor, jeg *hader* at
skifte til nye programmer!

Claus

Fra : C. Nielsen

Dato : 21-07-08 15:16

Ellers gælder det for alle adobe programmerne, at under menu punktet window,
findes de værktøjer som kan åbnes som et selvstændigt lille vindue. Der
starter jeg altid når der er noget jeg mangler.
Du kan også gemme forskellige opsætninger af dit arbejdsrum/workspace, sådan
at de værktøjer der er fremme er tilpasset den givne opgave.

--
Venlig hilsen
Charlotte Nielsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-07-08 15:34

C. Nielsen wrote:

> Ellers gælder det for alle adobe programmerne, at under menu punktet
> window, findes de værktøjer som kan åbnes som et selvstændigt lille
> vindue. Der starter jeg altid når der er noget jeg mangler.

Ok, jeg synes ellers, jeg havede været det hele igennem. Men det er jo,
fordi de har flyttet ikonerne fra en lang bjælke til et selvstændigt panel..

Det havde jeg ikke lige fantasi til at forestille mig. Samtidig troede jeg,
at jeg havde fundet top og bund align, så egentlig troede jeg, at de havde
droppet H/V align.

Jeg har også lige lavet en hel folder, hvor jeg kun har brugt myriad pro, og
søreme om de så ikke har droppet den font for fem år siden og taget den ud
af CS3!

Så alle de timer jeg har brugt på at sætte mig ind i CS1 kan jeg så starte
forfra med

Claus