Debranding W890i
Fra : Anders

Dato : 08-07-08 19:36

Har ladet mig fortælle, at det er noget man kan gøre selv,
men hvordan gør man det så ?

Har DCU kabel og drivere inst. !.

Grunden til, at jeg spørger er, at jeg har en SE W890i, som har noget TDC
menu i sig og det vil jeg godt have erstattet med en standard menu, da det
skulle mobilen en del hurtigere i menuerne...

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 08-07-08 19:52

Anders <anders.forst@gmail.com> wrote:
> Har ladet mig fortælle, at det er noget man kan gøre selv,

Anders skrev den 3. juli 2008 12:57

Jeg debrandede selv en tidligere SE mobil (W810), og der meldte jeg mig til
hos SEUnlock.dk og bestilte kabler og unlock.

Fra deres side af, kan man også debrande, men det kræver, at du har
datakablet, da telefonen skal forbindes til computeren

Held og lykke, selvom det nok bliver lidt svært

Så kan du ikke bruge dit eget råd ?
--
ad

Fra : Anders

Dato : 08-07-08 19:58

Har skam også meldt mig til hos SE Unlock tidligere (har koden et eller
andet sted, hvis jeg kan finde den).

Og der har jeg også bestilt oplåsning og debranding, men der er nogen der
siger man kan gøre det selv, men hvordan ved jeg ikke...

Fra : Anders

Dato : 09-07-08 19:25

Problemet er løst.

Har både fået den oplåst og debrandet...
- Fra SEUnlock.dk
Det kostede 275,- ialt, det er også lidt penge, men det er væsentligt
billigere end hvis jeg skulle til forhandleren (TDC) og få det gjort. De
skal nok tage 500,- for det,
og så har man stadigvæk deres menu ikoner og døje med,
men det er væk nu.