IIS 5.0 problemer
Fra : Jens Pedersen

Dato : 20-07-01 19:55

Hej NG

Jeg kører med IIS 5.0, men efter jeg har skiftet min 56K forbindelse ud med
en ADSL virker mit Inetpub ikke mere.
Er der tilfældigvis nogen, der kan fortælle mig hvorfor?
Evt. andre med samme problem?

mvh. Jens Pedersen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 20-07-01 20:03

spørg evt. i en mickey server gruppe

her snakker vi php
--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Jens Pedersen

Dato : 20-07-01 20:08

jamen så undskyld da!!!
Det er faktisk mit php-arbejde, der bliver forringet pga. mit problem!
Hvis der var en, der havde et svar, kunne jeg jo deltage heftigt i
diskutioner og spørgsmål ang. php-kodning bagefter!

mvh. Jens

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 20-07-01 20:12

On Fri, 20 Jul 2001 21:08:07 +0200, "Jens Pedersen"
<jensq@lavasoft.dk> wrote:

>jamen så undskyld da!!!
>Det er faktisk mit php-arbejde, der bliver forringet pga. mit problem!

av for den...

>Hvis der var en, der havde et svar, kunne jeg jo deltage heftigt i
>diskutioner og spørgsmål ang. php-kodning bagefter!

så bør du indledningsvis læse
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html hvis du vil til at være
aktiv i denne gruppe.

Ellers vil du på din vej blot møde flere gamle sure narrehoveder som
jeg.

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Jens Pedersen

Dato : 20-07-01 20:18

Undskyld -
jeg kommer lige fra warez-gruppen, hvor sproget er en anelse anderledes ;)
Jeg må have misforstået din første mail!

mvh. Jens Pedersen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-07-01 21:22

"Jens Pedersen" <jensq@lavasoft.dk> writes:

> jeg kommer lige fra warez-gruppen, hvor sproget er en anelse anderledes ;)
> Jeg må have misforstået din første mail!

Læser I heller ikke de links folk poster der?

--
Jacob
It's not an optical illusion, it just looks that way.

http://www.bunk.cc - nu med Emacs effekt

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 20-07-01 21:44

On Fri, 20 Jul 2001 21:18:20 +0200, "Jens Pedersen"
<jensq@lavasoft.dk> wrote:

>Undskyld -
>jeg kommer lige fra warez-gruppen, hvor sproget er en anelse anderledes ;)
>Jeg må have misforstået din første mail!

øjensynligt også den anden

hint: qoutes

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Jens Pedersen

Dato : 21-07-01 17:55

Så lader vi det ligge :)

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 21-07-01 17:54

On Sat, 21 Jul 2001 18:54:31 +0200, "Jens Pedersen"
<jensq@lavasoft.dk> wrote:

>Så lader vi det ligge :)

nej, vi gør ikke

læs og forstå gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html inden
din næste posting her i gruppen.

tia

Fra : Jens Pedersen

Dato : 21-07-01 18:44

> læs og forstå gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html inden
> din næste posting her i gruppen.

Har læst den, fattet din pointe osv. Gør jeg det rigtigt nu?

Som newbie i en nyhedsgruppe kan man åbenbart nemt brænde fingrene. Men det
lærer man vel også noget af?

mvh. Jens

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 21-07-01 20:19

On Sat, 21 Jul 2001 19:44:14 +0200, "Jens Pedersen"
<jensq@lavasoft.dk> wrote:

>Har læst den, fattet din pointe osv. Gør jeg det rigtigt nu?

Yep[1]. Vi takker for indsatsen, og glæder os dagligt over et renere
usenet

>Som newbie i en nyhedsgruppe kan man åbenbart nemt brænde fingrene. Men det
>lærer man vel også noget af?

nemlig

[1] en pedant kunne finde på at sige noget om din manglende
signature-seperator[2]. Personligt er jo jo heldigvis ikke pedant, så
jeg slutter her.

[2] http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur