Bluetooth til bilen
Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-07-08 06:32

Jeg ville gerne have et bluetooth hånfrit sæt til bilen der enten skød lyden
ud i bilens højttalere eller ud i dens egen højttaler, men jeg har ikke
kunnet finde produktet.

Findes det slet ikke?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 06-07-08 07:24

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse
> Jeg ville gerne have et bluetooth hånfrit sæt til bilen der enten skød
> lyden ud i bilens højttalere eller ud i dens egen højttaler, men jeg har
> ikke kunnet finde produktet.
>
> Findes det slet ikke?

Prøv www.parrot.biz >vælg sprog.
der er flere muligheder.

Bri@n

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-07-08 07:50

On Sun, 6 Jul 2008 07:31:30 +0200, "Jens Thomsen" <jt@nej.nej> wrote:

> [...]
>ud i bilens højttalere eller ud i dens egen højttaler, men jeg har ikke

Jo da, nokia har f.eks flere løsninger:

http://www.nokia.dk/A4670297

<mlr>

Fra : Anders

Dato : 06-07-08 08:19

Hvilken mobil har du ?

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 06-07-08 09:17

Jens Thomsen wrote:
> Findes det slet ikke?

Thansen har en forholdsvis prisbillig løsning:
http://thansen.dk/product.asp?c=1916591120&n=1375758714&pn=-1958709500

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : simon

Dato : 06-07-08 09:26

Jens Thomsen skrev:
> [...]
> ud i bilens højttalere eller ud i dens egen højttaler, men jeg har ikke

Hej.
Kommer lidt an på, hvad du ønsker.
Her er et fra Thansen:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1916600138&n=-2138297670&pn=-1958708897

Der er også billigere:
F.eks. denne:
http://www.mysilvercrest.de/
Søg efter Silvercrest KH 2355.
Jeg har selv en sådan, bortset fra, at den
blev købt i Aldi - pris ca. 200 kr.
Virker ganske udmærket.

mvh
simon
--
lær om Picasa billedbehandling på
www.erling-simonsen.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-07-08 10:26

> [...]
> http://www.mysilvercrest.de/
> Søg efter Silvercrest KH 2355.
> Jeg har selv en sådan, bortset fra, at den

Den ser fin ud!
Hvor kan man købe den i DK i dag?

Har ringet til deres hotline men de vidste det ikke

Fra : Chano Andersen

Dato : 07-07-08 21:11

Jens Thomsen wrote:

> Hvor kan man købe den i DK i dag?

På den side nævnes Lidl, så mon ikke de kan skaffe den hjem til dig?

- Chano Andersen.

Fra : simon

Dato : 07-07-08 21:54

Jens Thomsen skrev:

> Den ser fin ud!
> Hvor kan man købe den i DK i dag?
>
> Har ringet til deres hotline men de vidste det ikke

Hej.
Tror ikke du kan købe den hos Lidl lige p.t.
Men måske en anden du kan købe on-line fra England:
http://www.blueunplugged.com/p.aspx?p=121987
Der er en masse beskrivelser af den under "more info"

Ser ud som om det er nogenlunde den samme, og til 12,72£ + porto
er den da ikke så dyr.
/simon

Fra : simon

Dato : 07-07-08 22:03

simon skrev:

> [...]
> Der er en masse beskrivelser af den under "more info"
>
> Ser ud som om det er nogenlunde den samme, og til 12,72£ + porto
Rettelse: den koster ca. 15£ icl. vat
havde lige overset det.
/simon

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-07-08 08:15

Nice, 200 kr og er bestilt nu

Tak!

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 09:16

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i meddelelsen

> Nice, 200 kr og er bestilt nu
>
> Tak!

Hej.

Du kunne også bare køre til et TDC Mobil Center og købe eb såkaldt
"radiomute" til ca. 300kr. Den bliver så koblet til dit håndfri sæt og til
din autoradio, og fungerer således, at når du modtager et opkald skruer den
ned for musikken og åbner for "snak" gennem de forreste højtalere. Fungerer
perfekt og man kan selv installere det.

Claus

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 06-07-08 10:23

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> wrote in message
> Jeg ville gerne have et bluetooth hånfrit sæt til bilen der enten skød
> lyden ud i bilens højttalere eller ud i dens egen højttaler, men jeg har
> ikke kunnet finde produktet.
>
> Findes det slet ikke?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1916600138&n=1200266494&pn=-1997943954

JJ