Hvor de mange våben måske kommer fra..
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 30-05-08 15:32

Der er efter de oplysninger jeg får slet ingen styr på våbnene i Sverige.
Min bekendt var udsat for at få en håndgranat smidt ind i sin opgang i
Sverige for en uges tid siden.
2 primitive individer smed den mod en dørmands dør i håb om at komme ind og
sikkert myrde ham. Han var ikke hjemme og de to løb ned til en gammel bil og
forsvandt.
Så fortæller min bekendt at hans ven blev besøgt i sin forretning af en
østlænding med en taske våben og opfordret til at købe for at forsvare sig
selv. En håndgranat= 1000 kroner.

Kort sagt siger han at det flyder med våben i Sverige og at der ikke er styr
på det! Jeg spørger mig selv om man ikke skal begynde at fokusere på grensen
til Sverige?
--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Fra : N_B_DK

Dato : 30-05-08 15:57

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> Kort sagt siger han at det flyder med våben i Sverige og at der ikke
> er styr på det! Jeg spørger mig selv om man ikke skal begynde at
> fokusere på grensen til Sverige?

Tror du det er bedre her i landet ?? her i landet kan alt også skaffes,
det er bare et spørgsmål om penge.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-05-08 21:14

N_B_DK wrote:
> "Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> Tror du det er bedre her i landet ?? her i landet kan alt også
> skaffes, det er bare et spørgsmål om penge.

Så det er på grund af fattigdom at de ikke er lykkedes dig at skaffe
følgende effekter:

KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 30-05-08 21:43

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Så det er på grund af fattigdom at de ikke er lykkedes dig at skaffe
> følgende effekter:

Du har et ret alternativt syn på hvad fattigdom er, men man kan jo ikke
forvente ret meget af lige netop dig.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-05-08 22:20

N_B_DK wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Du har et ret alternativt syn på hvad fattigdom er, men man kan jo
> ikke forvente ret meget af lige netop dig.

Ok .. Jeg tog fejl af fattigdom og nærighed.

Fejlen er noteret

/F

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-05-08 19:17

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kort sagt siger han at det flyder med våben i Sverige og at der ikke er
> styr på det! Jeg spørger mig selv om man ikke skal begynde at fokusere på

Det tror jeg bestemt vi skal til at tænke på.

Svenskerne er betydeligt "længere fremme" end os med utilpassede
stenalderfolk - fordi de i endnu højere grad end DK har valgt det blinde
øjes politik.

Mvh
Martin