“Efterkommere begår ikke mere tyveri end i~
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 21:14

Er overskriften i Rockwellfondens papir.

Og det viser sig - som sædvanlig - at aviserne og CRL er løbet med en kvart
vind.

Fra Uriasposten:

Korrektion I: Historien omhandler udelukkende berigelseskriminalitet - ikke
kriminalitet som sådan,og slet ikke volden der stiger på trods af alt.

Forbeholdene siger en hel del. Ud af de tolv ikke-vestlige grupper, er der
fire der på statistikarket får påtegnet et a, dvs. “for få personer til at
kunne estimeres”. Det gælder Irak, Somalia, Sydamerika og Øvrige Afrika - de
to førstnævnte grupper, Irak og Somalia er eneste ikke-vestlige lande hvor
udviklingen er særdeles god (’Færre’ i tabellen).

Ser vi på de øvrige otte grupper, så udmærker Bosnien og Asien sig ved ikke
at skille sig ud. Tilbage er så seks grupper: Tyrkiet, Pakistan, Libanon,
Arabiske lande, Østeuropa og Andre ikke-vestlige lande. Her skiller tre
grupper sig sig ud negativt - Libanon, Arabiske lande og Andre ikke-vestlige
lande. Positivt går derimod for andre islamiske lande, især Tyrkiet, men
også Pakistan.

------

Undersøgelsen fortæller faktisk, at der ikke kan spores en god udvikling for
efterkommere (på 24 år) fra Tyrkiet og Pakistan. Det kan der for
efterkommere på 28 år, men undersøgelsen er lavet fra 2000 til 2004, og den
gode udvikling er således koncentreret om efterkommerere født 1972 til 1976,
i sagns natur - mestendel børn af gæstearbejdere - ikke flygtninge. En
gruppe der i det store og hele må være forholdsvis marginal - de store
efterkommer-årgange har vi endnu tilgode.

Korrektion III: Den gode udvikling for efterkommere gælder slet ikke, eller
kun i mindre grad muslimer.

Der er således på flere måder, ikke belæg for denne overskrift: ‘Indvandrere
vokser fra kriminalitet’.

--------

Og så skriver Rockwell:

“I undersøgelsen af indvandrernes kriminalitet er der kontrolleret for
socioøkonomiske variabler. Det betyder, at undersøgelsen sammenligner
indvandrere og efterkommere med etnisk danske med samme skolegang, indkomst
og beskæftigelse, m.m.

Undersøgelsen viser derfor ikke, at de fleste grupper af indvandrere og
efterkommere er lige så lovlydige som jævnaldrende danskere, når de har
rundet de 20 år. Den viser derimod, at de fleste er lige så lovlydige, som
danskere med samme socioøkonomiske baggrund. Denne analyseform er relevant,
når perspektivet er at forstå det kriminelle aktivitetsniveau for en given
person eller gruppe. Analysen giver dog ikke et svar på, hvorfor indvandrere
og efterkommere som helhed har en anden socioøkonomisk baggrund og derfor er
mere kriminelle.

Hvis man derimod er interesseret i, hvordan demografiske ændringer påvirker
kriminaliteten i samfundet, så skal man ikke kontrollere for
socio-økonomiske variabler.” (s. 4)

-------

Altså avisernes og CRLs jubel er vildt overdrevet.

Det hjælper jo heller ikke meget vi kan "korrigere" ting væk, når ingen aner
om det nogensinde vil komme til at ske i virkelighedens verden.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 21:40

Knud Larsen wrote:

> ikke et svar på, hvorfor indvandrere og efterkommere som helhed har
> en anden socioøkonomisk baggrund og derfor er mere kriminelle.

(her er det kulturen kommer ind)

> Hvis man derimod er interesseret i, hvordan demografiske ændringer
> påvirker kriminaliteten i samfundet, så skal man ikke kontrollere for
> socio-økonomiske variabler.”

Ovenstående er fra Rockwell-fonden, og det er det jeg forgæves har forsøgt
at formidle til CRL vel 93 gange.

Altså: når vi ser på problemer i forbindelse med indvandring fra den tredje
verden, så er det naturligvis præcis sådan vi skal se på tallene, - og gør
man det, så kan man IKKE som CRL konkludere: "Hvad er problemet", som han
har gjort nogle gange efterhånden.

At forsøge at få folk fra den tredje verden til at indrette sig på vores
samfund og få samme uddannelsesniveau, DET er en hel anden gryde fisk.

Fra : Joakim

Dato : 30-05-08 09:26

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:02965d56$0$21326$c3e8da3@news.astraweb.com...

> [...]
> på tallene, - og gør man det, så kan man IKKE som CRL konkludere:
> "Hvad er problemet", som han har gjort nogle gange efterhånden.

Hov hov, som oftest handler interessen om at sammenligne
kriminalitetsniveauet mellem indvandrerne og danskerne. Hvordan vil
du skabe et sammenligneligt billede af kriminalitetsniveauet i de
to grupper, hvis du ikke korrigerer for alder og socioøkonomiske
forhold? Man kan ikke bare optælle indvandrernes antal
lovovertrædelser, sætte det i forhold til indvandrernes population,
og dernæst sammenligne med kriminaliteten for folkedanskerne. Det
giver jo ikke et retvisende billede eller hur?

Men ellers er jeg enig med dig i, at den omtalte undersøgelses
resultater ikke danner grundlag for den store jubel. Landets
dagblade var nok lidt for hurtigt ude med superlativerne, for at
sige det mildt.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-05-08 09:41

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og dernæst sammenligne med kriminaliteten for folkedanskerne. Det
> giver jo ikke et retvisende billede eller hur?

Jo, det giver da et retvisende billede, men det fortæller ikke noget om,
hvorfor det ser sådan ud. For at komme nærmere en forståelse, fjerner man så
de faktorer, som man kender betydningen af først. Derefter har man den
ikke-forklarede andel af overkriminaliteten tilbage, og det er så den, man
kan hæfte forskellige andre teorier på så som kulturelle forskelle, religion
og deslige.

Og det er jo i bund og grund for at forstå årsagerne, at man overhovedet
sammenligner.

> [...]
> resultater ikke danner grundlag for den store jubel. Landets
> dagblade var nok lidt for hurtigt ude med superlativerne, for at

Jeg synes, det er en interessant undersøgelse, fordi den fortæller, at vore
indvandrere faktisk BLIVER integreret i samfundet. For det er utvivlsomt
det, der er årsagen til, at overkriminaliteten forsvinder med alderen.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 14:57

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> så som kulturelle forskelle, religion og deslige.
>
> Og det er jo i bund og grund for at forstå årsagerne, at man

Det er det i "bund og grund" ikke nødvendigvis. De første statistikker der
kom ud, var også 'uden' de senere korrektioner. Der er forskel på
sociologiske grunde og rene kriminalstatistiske og/eller
indvandringspolitiske grunde.

Hvis vi fik en ny stor gruppe indvandrere, som fx camperede rundt om byerne,
vi kunne kalde dem Parisaer, OG de havde en tradition for at ernære sig ved
kriminalitet, SÅ var det jo interessant at se HVOR stor deres
overkriminalitet var, - også uden at tro at man kunne finde *årsagEN* ved at
korrigere for ditten og datten.

OG det ville jo ikke hjælpe ofrene, at man kunne påvise at *årsagen* var, at
disse stakkels mennesker fx var blevet forfulgt i flere hundrede år, eller
havde en religion som udnævnte ikke-medlemmer til automatiske "torsk" eller
"targets".

Her måtte man også se på indvandringspolitiske emner, og på hvad man kunne
stille op på meget langt sigt, - samtidig med at man til stadighed lavede
målinger af den nye kriminalitet fra Kvabusierne, eller hvem det kunne være.

> [...]
> at vore indvandrere faktisk BLIVER integreret i samfundet. For det er
> utvivlsomt det, der er årsagen til, at overkriminaliteten forsvinder

Sludder og vrøvl, et enkelt element fortæller intet af den slags, det KUNNE
jo tænkes, at disse mennesker var blevet trætte af at sidde i spjældet, -
det har man dog før hørt fra kriminelle at de bliver.

Du udnævner ting til "utvivlsomme", når de passer ind i dine fordomme og din
ønsketænkning. Vi andre vil have fakta på bordet, før vi jubler.

Jeg har dog også selv postet jubel over gode nyheder i forhold til
nydanskere, - desværre viste det sig også, som så ofte før, at være
journalistiske misforståelser.
Der var fx den med "flere nydanskere end typedanskere får nu højere
uddannelser" - baseret på misforståelser.

Heldigvis har vi begavede bloggere som fx Ulla Nørtoft Thomsen, som hurtig
får pillet misforståelserne fra hinanden, - endnu før CRL får hænderne ned

CRL som har den utrolige frækhed at postulere, at jeg skulle være
interesseret i at nydanskere er mere kriminelle end gammeldanskere. Jeg
ville tværtimod juble herfra og til et champagnesalgssted, hvis dem fra
ikke-vestlige lande var underrepræsenterede, lige som indvandrere fra
vestlige lande er.
JEG er interesseret i fred og harmoni, men er ikke tilfreds ved at få
pseudo-harmoni gennem manipulation med statistikker og med virkeligheden, -
for at få presset det multikulturelle eller rettere tokulturelle samfund
igennem.

Men det er jo som med islam, - når vi ikke kan ændre fakta, så må vi udsende
korrigerende "fakta", og håbe at folk ryger på den med samlede ben. Jeg tror
dog det bliver svært for EU og mullaerne at sælge budskabet om islams
vidunderlighed og evige kamp for fred og harmoni mellem folkeslagene.
Men folk som CRL og AHW ryger med statsgaranti på den, - dem der gerne vil
hoppe er lette at lokke, - som man sagde i gamle dage.

sulh-i-kul - fred til jer alle.

Fra : Joakim

Dato : 31-05-08 09:16

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
>
> Jo, det giver da et retvisende billede, men det fortæller ikke
> noget om, hvorfor det ser sådan ud.

Nej, det giver ikke et retvisende billede, når man ønsker at
afdække kriminalitetshyppighed ud fra national oprindelse, som
ovenstående er udtryk for.

> [...]
> kulturelle forskelle, religion og deslige.
>
> Og det er jo i bund og grund for at forstå årsagerne, at man

Ja, og så vil det være meningsløst at sammenligne to forskellige
grupper med hinanden uden at foretage korrektioner.
Alderskorrektion er det mest oplagte eksempel herpå.

> Jeg synes, det er en interessant undersøgelse, fordi den
> fortæller, at vore indvandrere faktisk BLIVER integreret i
> samfundet. For det er utvivlsomt det, der er årsagen til, at
> overkriminaliteten forsvinder med alderen.

Ok

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 12:28

Joakim wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ok

Utvivlsomt?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-05-08 22:16

"Knud Larsen" skrev i en meddelelse

> Og det viser sig - som sædvanlig - at aviserne og CRL er >løbet med en
> kvart vind.

Må jeg på det høfligste bede dig og CRL i fremtiden at poste indlæg om
indvandrer og efterkommer i den gruppe der er beregnet til det , nemlig
Dk.politik.indvandring.

Nej spøg til side !
Der er ingen grund til panik , alt er under kontrol !.
Det drejer sig om kun 5 % af alle til enhver tid herboende indvandrer og
efterkommer der begår al indvandrerkriminalitet.
Og ifølge undersøgelsen er de så alle under 20 år , sagerne kan i de fleste
tilfælde så ledes afsluttes med et tiltalefrafald .
Herre gud ... Det drejer sig om ordinær rapseri.
Vi får naturligvis lidt svært ved at forklare det til de mennesker der boede
i den der ejendom .
Hvor et par af de unge rødder tømter et par maskinpistoler ud over det meste
af facaden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-05-08 09:02

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Korrektion I: Historien omhandler udelukkende berigelseskriminalitet -
> ikke kriminalitet som sådan,og slet ikke volden der stiger på trods af

Jeg har aldrig påstået, aat det gjaldt andet end tyverier, og den citerede
avisartikel påstår det heller ikke, så hvem er det, du korrigerer her? Din
egen frygt for, at tallene var en bombe under dit verdenssyn?

> [...]
> de to førstnævnte grupper, Irak og Somalia er eneste ikke-vestlige lande
> hvor udviklingen er særdeles god ('Færre' i tabellen).

Det er lodret løgn.

I nyhedsbrevets tabel 3 er insignifikante målinger markeret med '-'.
Tabellen viser, at der er en SIGNIFIKANT forbedring for såvel somaliske og
irakiske indvandrere

Det er også løgn, at Irak og Somalia er de eneste ikke-vestlige lande, hvor
"udviklingen er særdeles god". Også tyrkere og pakistanere (såvel
indvandrere som efterkommere) er inde i en udvikling, idet de i 29-års
alderen har samme kriminalitetsrate som danskere. Og disse tal er
signifikante med 95% konfidensinterval - ikke at jeg tror, du ved, hvad det
betyder.

> Undersøgelsen fortæller faktisk, at der ikke kan spores en god udvikling
> for efterkommere (på 24 år) fra Tyrkiet og Pakistan.

Ja, som jeg startede med at skrive er udviklingen mere positiv for
indvandrere end for efterkommere.

Men det overså du måske?

> Korrektion III: Den gode udvikling for efterkommere gælder slet ikke,
> eller kun i mindre grad muslimer.

Igen en lodret løgn. Både tyrkere og pakistanere - tyrkerne er den største
muslimske minoritet i Danmark - har en positiv udvikling for efterkommere.

> Der er således på flere måder, ikke belæg for denne overskrift:
> 'Indvandrere vokser fra kriminalitet'.

Igen en lodret løgn. Der er særdeles godt belæg for den påstand.

Undersøgelsen kigger på 13 grupper af indvandrere. Af dem gælder det for de
10 (!) at kriminalitetsraten er den samme eller lavere end det er tilfældet
for danskere i samme aldersgruppe, når man kigger på de 29-årige.

Og jeg tør i øvrigt godt påstå, at det gælder for flertallet af vore
muslimer, idet både irakere, somaliere, tyrkere, pakistanere, arabereog
bosniere klarer sig lige så godt som danskerne i 29-års alderen.

De omtalte nationaliteter udgør til sammen en gruppe på næsten 100.000
herboende indvandrere.

> Og så skriver Rockwell:

Rockwool???

> [...]
> danskere med samme socioøkonomiske baggrund. Denne analyseform er
> relevant, når perspektivet er at forstå det kriminelle aktivitetsniveau

Ja, og hvad så?

> Analysen giver dog ikke et svar på, hvorfor indvandrere og efterkommere
> som helhed har en anden socioøkonomisk baggrund og derfor er mere
> kriminelle.

Nej, og det er i øvrigt er særdeles relevant spørgsmål.

> Altså avisernes og CRLs jubel er vildt overdrevet.

Du skriver intet nyt ovenfor, så nej, det synes jeg ikke.

> Det hjælper jo heller ikke meget vi kan "korrigere" ting væk, når ingen
> aner om det nogensinde vil komme til at ske i virkelighedens verden.

What a load of crap, Knud.

Det er decideret pinligt, at du kan finde på at vrøvle om, at man ikke skal
korrigere for f.eks. højere ledighed, hvis dette ikke har udsigt til ændrer
sig. Man korrigerer da for højere ledighed, køn og alder for at forstå
årsagerne til kriminaliteten - intet andet.

Det, du faktisk siger er, at hvis ikke de kendte årsager til kriminalitet
forsvinder af sig selv, så er det ikke interessant at kende eventuelle andre
årsager til kriminalitet.

Du er sgu langt ude i dit forsøg på at manipulere. Hvor lærer du det?

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 09:32

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> citerede avisartikel påstår det heller ikke, så hvem er det, du
> korrigerer her? Din egen frygt for, at tallene var en bombe under dit

Du forsøger stadig med den løgn, men den går ikke, du ER afsløret.

> Du skriver intet nyt ovenfor, så nej, det synes jeg ikke.

Nej, selvfølgelig gør du ikke det, du ejer ikke evnen til selvkritik.

> [...]
> kriminalitet forsvinder af sig selv, så er det ikke interessant at
> kende eventuelle andre årsager til kriminalitet.

For helvede og for fyrretyvende gang, det er *udmærket* at forske i
"årsager", men det er IKKE det samme, som at forske i hvad der sker, når man
importerer store grupper fra den tredje verden.

OG det ER altså det sidste, som gør ondt på de reelt eksisterende borgere, -
INGEN kan garantere at overkriminaliteten nogensinde forsvinder, nu har man
haft den i dit vidunderlige multi-kulti-land England i foreløbig 50 år, og
ingen forventer den vil forsvinde de første 100 år.

Disse korrigeringer afslører jo iøvrigt overhovedet ikke, "årsager" til at
visse kulturer frembringer flere sociale tabere end andre, - som
Rockwool-fonden da også selv skriver. Så du må finde på noget mere
slagkraftigt at slå om dig med.

> Du er sgu langt ude i dit forsøg på at manipulere. Hvor lærer du det?

HVIS jeg ville manipulere, så kunne jeg jo lære det af dig, - store mester.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-05-08 10:13

> Du forsøger stadig med den løgn, men den går ikke, du ER afsløret.

Hvor har jeg påstået, at det gjaldt andet end tyverier?

> Nej, selvfølgelig gør du ikke det, du ejer ikke evnen til selvkritik.

Nej, men det gør du så heller ikke.

Du fremsatte tre påstande - jeg tilbageviste dem alle som lodret løgn. Og
det kommenterer du end ikke.

Det er hykleri!

> For helvede og for fyrretyvende gang, det er *udmærket* at forske i
> "årsager", men det er IKKE det samme, som at forske i hvad der sker, når
> man importerer store grupper fra den tredje verden.

Din forforståelse går på, at disse tal viser konsekvensen af indvandring,
men den forforståelse hviler jo på den tvivlsomme præmisse, at denne
konsekvens er statisk, og at den ikke kan påvirkes.

Min forforståelse er modsat, at man f.eks. KAN løse socioøkonomiske
problemer, og at konsekvensen af indvandringen derfor afhænger af, om man
bliver i stand til at forstå årsagerne og dermed løse problemerne.

Dette er så essentielt forskellen på os to.

Men det, der så kan undre lidt ude fra en akademisk synsvinkel er jo, at du
ikke bare nøjes med at tro, at konsekvensen af statisk. Faktisk er du
decideret modstander af, at man forsøger at komme nærmere en forståelse af
problemets årsag.

Således har du jo gang på gang talt imod statistiske korrektioner, som du af
gud-ved-hvilken-årsag mener er et forsøg på manipulation.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-05-08 18:03

> Hvor har jeg påstået, at det gjaldt andet end tyverier?

Tror du alvorligt, at dine forkrampede sidesteps ændrer andres syn på dig én
eneste milimeter? Du har endnu engang forsøgt at manipulere og fordreje, og
er endnu engang blevet taget med bukserne nede.

Du kunne have lukket dén side af debatten ved at acceptere, at du havde
dummet dig, og måske endda vundet en smule respekt derved, men nænej...

Dine latterlige forsøg på at redde den ved at klynge dig til retoriske
tricks viser for alle os andre, at du generelt taler mod bedre vidende, og
går mere op i ikke at kunne gribes i en direkte løgn end i at debattere et
meget alvorligt emne.

Du er en løgnhals, Christian R. Larsen, og man kan kun gisne om dine motiver
til at være det. Måske du ikke er i stand til andet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-06-08 08:55

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du alvorligt, at dine forkrampede sidesteps ændrer andres syn på dig
> én eneste milimeter?

Nej, i det hele taget er debatten i dk.politik temmelig meningsløs, hvis man
forestille sig, at argumenter har nogen som helst virkning.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 18:21

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Hvor har jeg påstået, at det gjaldt andet end tyverier?

Ja, - læs din overskrift og dine generaliseringer i teksten, - der er jo
andre end mig der kan se at du forsøger at føre folk bag lyset.

> Nej, men det gør du så heller ikke.
>
> Du fremsatte tre påstande - jeg tilbageviste dem alle som lodret
> løgn. Og det kommenterer du end ikke.
>
> Det er hykleri!

Lodret løgn? Jeg citerede tre punkter fra Uriasposten, og de plejer ikke at
fare med vildlening som du gør. Det så fuldstændig faktuelt ud, - men jeg
skal da gerne sætte luppen på teksterne og se om de virkelig skulle lyve, -
hvilket ville være meget mærkeligt da det var dem der kopierede teksterne og
tabellerne fra Rockwool.

> [...]
> man bliver i stand til at forstå årsagerne og dermed løse problemerne.
>
> Dette er så essentielt forskellen på os to.

Selvfølgelig er overkriminalitet konserkvenser af indvandring, og
selvfølgelig er en del af årsagen de socioøkonomiske forhold, det behøver vi
jo ikke "forske frem" syttenhundrede gange.

Man kan IKKE løse problemer bare fordi man forstår nogle af årsagerne, -
ellers ville problemerne med de stærkt overrepræsenterede muslimer i alle
europæiske fængser jo forlængst være løst. INGEN aner om det nogensinde
lader sig gøre, OG muslimer bliver altså MERE rabiate med tiden og ikke
mindre.

Du burde præsentere dig for "regnbuelandet" Sydafrika, måske kunne du også
dér banke virkeligheden på plads?

> [...]
>
> Således har du jo gang på gang talt imod statistiske korrektioner,
> som du af gud-ved-hvilken-årsag mener er et forsøg på manipulation.

Jeg har talt imod at man tror at korrektioner "løser" problemet, og gjort
grin med den store tiltro til "korrektioner" af virkeligheden.

Konsekvensen af masseindvandring ER statisk foreløbig, - hvad der sker om
fjorten generationer rager jo sådan set ikke os andre ret meget?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-06-08 09:19

> Ja, - læs din overskrift og dine generaliseringer i teksten, - der er jo
> andre end mig der kan se at du forsøger at føre folk bag lyset.

Ja, resten af dine venner i Dansk Folkeparti kan sjovt nok også "se" det.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 20:07

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> I nyhedsbrevets tabel 3 er insignifikante målinger markeret med '-'.
> Tabellen viser, at der er en SIGNIFIKANT forbedring for såvel

Selvfølgelig er det ikke løgn - fra tabellen "a: For få personer til at
kunne estimeres"

Du tror vist at alle andre er ude på at snyde som du er.

> [...]
> danskere. Og disse tal er signifikante med 95% konfidensinterval -
> ikke at jeg tror, du ved, hvad det betyder.

Er der noget i ordene "udviklingen er særdeles god" - du ikke forstår?

?

> Igen en lodret løgn. Både tyrkere og pakistanere - tyrkerne er den
> største muslimske minoritet i Danmark - har en positiv udvikling for
> efterkommere.

Hvad forstår du ikke i ordene "slet ikke eller i mindre grad muslimer" ?

> Igen en lodret løgn. Der er særdeles godt belæg for den påstand.

Sludder, og det bliver ikke mere rigtigt af at du gentager det.

> [...]
> muslimer, idet både irakere, somaliere, tyrkere, pakistanere,
> arabereog bosniere klarer sig lige så godt som danskerne i 29-års

Ja, du tør jo påstå hvadsomhelst uden dokumentation, eller den forskning som
du ellers mener er alfa og omega.

> De omtalte nationaliteter udgør til sammen en gruppe på næsten 100.000
> herboende indvandrere.

> Rockwool???

> Ja, og hvad så?

Og så ændres billedet jo fuldstændig, langt de fleste danskere ville jo ryge
på dine og avisernes misvisende fremstilling, - det er jo ikke sandheden
man/du er ude efter, men et skønmaleri.

> Nej, og det er i øvrigt er særdeles relevant spørgsmål.

Ja, NU er du ved at se lyset, - det er jo præcis her islam gør en forskel
som gør en stor forskel, - og derfor der er 60-70 procent muslimer i franske
fængsler og 20 pct i danske.

Hvis du ellers kan læse tallene uden at få halal-kringlen galt i halsen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-06-08 09:02

> Selvfølgelig er det ikke løgn - fra tabellen "a: For få personer til at
> kunne estimeres"
>
> Du tror vist at alle andre er ude på at snyde som du er.

Knud, hvem af os to har ret?

Du skrev:

[...]

Jeg kan godt svare for dig, hvis du ikke selv bryder dig om det:

Jeg har ret - du har uret.

Det er lodret løgn, at de tal, der viser, at irakerne og somalierne klarer
sig bedre, er insignifikante.

> Er der noget i ordene "udviklingen er særdeles god" - du ikke forstår?

Jeg kan ikke gætte, hvad du mener med det, nej.

> ?

Det kan jeg ikke besvare på dine vegne.

> Hvad forstår du ikke i ordene "slet ikke eller i mindre grad muslimer" ?

Jeg forstår ordene fuldt ud, og kan se, at din påstand ikke stemmer overens
med de faktuelle tal.

> Sludder, og det bliver ikke mere rigtigt af at du gentager det.

Nå:

> Ja, du tør jo påstå hvadsomhelst uden dokumentation, eller den forskning
> som du ellers mener er alfa og omega.

Hvilken del af tallene ovenfor forstår du ikke?

(snip)

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-08 16:06

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> god ('Færre' i tabellen)."
>
> Jeg kan godt svare for dig, hvis du ikke selv bryder dig om det:

Jeg "citerede", og tjekkede *havde* set at der var et "a" for "for få til at
kunne estimeres", og tjekkede så igen.

Du må se på en anden tabel, der står jo på tabellen: "a: For få personer til
at kunne estimeres"

> [...]
>
> Det kan jeg ikke besvare på dine vegne.

> Jeg forstår ordene fuldt ud, og kan se, at din påstand ikke stemmer

Ikke kriminalitetsraten, du tror at vi nu har glemt ,hvad det drejer sig om:
"Tyveri", og intet andet.
Og der er INTET om, at dine nævnte grupper "klarer sig lige så godt som
danskere", den går altså bare ikke, selv om du godt tør påstå det. Du tør
jo påstå hvadsomhelst, bare det passer ind i dine skabeloner.

Der er tale om, at HVIS disse grupper var lige så meget i arbejde, OG lige
så veluddannede, SÅ har nogle af dem ikke større lyst til at begå tyverier
end typedanskere. Der er fanden til forskel på det, du koger ud af det.

> Hvilken del af tallene ovenfor forstår du ikke?

Jeg forstår dem alt for godt, og du kan vende og dreje dig, det bliver dine
manipulationer ikke bedre af.

Og bomberne i Pakistan har intet med islam at gøre, - jihad betyder åndelige
sysler