Miss Tørklæde 2008
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-05-08 21:25

De 30 gram stof Muslimske kvinder ynder at svøbe om hovedet enten af
Gudsfrygtighed mode eller som identitets vidundermiddel , spøger stadig.
De unge piger svøber sig i en ideologi uden demokrati og ytringsfrihed.

Nu er DR's konkurrence "Miss Tørklæde 2008" kommet i modvind både på
Christiansborg og i DR's bestyrelse .
Og denne gang er det ikke kun DF

DR forherliger et kvindeundertrykkende symbol og skader integrationen, mener
flere kritikere.
DR's generaldirektør Kenneth Plummer afkræves en forklaring, skriver
Jyllands-Posten.

Venstres politiske ordfører Inger Støjberg mener ligefrem, at konkurrencen
skader integrationen i Danmark.
Samme holdning er der hos Ny Alliance og Dansk Folkeparti.
Heller ikke Socialdemokraternes integrationsordfører, Henrik Dam Kristensen,
mener, at DR med sin konkurrence bidrager til at få unge med muslimsk
baggrund integreret i Danmark.

Præmierne i konkurrencen er udover et specialdesignet tørklæde, en iPod og
fem abonnementer på Muslim Girl Magazine.

Min kommentar ..... Hvornår rejser folket sig trodsigt og kæmper imod .

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11756731.html?forside

http://jp.dk/kultur/article1353411.ece

http://politiken.dk/kultur/article514831.ece

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-05-08 21:41

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Christiansborg og i DR's bestyrelse .
> Og denne gang er det ikke kun DF
>
> DR forherliger et kvindeundertrykkende symbol og skader integrationen,

Rødfascisternes forsøg på "agitprop" antager mere og mere vanvittige former.
Ufatteligt at en borgerlig regering støtter tvangslicens til det djævelskab.

Mvh
Martin

Fra : Joakim

Dato : 28-05-08 00:05

> [...]
>
> Rødfascisternes forsøg på "agitprop" antager mere og mere
> vanvittige former. Ufatteligt at en borgerlig regering støtter

Hvor kommer al den vrede fra?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-05-08 08:04

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message

> Hvor kommer al den vrede fra?

Det ligner umiskendeligt et eksempel på, hvad alt for hård pottetræning kan
medføre.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-08 09:39

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kommer al den vrede fra?

Hvis ikke jeg var meget moderat i min kritik af rødfascismen, (som er et
internationalt fænomen), så ville folk ikke fatte alvoren.
Hvis jeg modererede mere, ville folk ikke fatte at problemet var alvorligt.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-05-08 08:03

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message
> [...]
> De unge piger svøber sig i en ideologi uden demokrati og ytringsfrihed.
>
> Nu er DR's konkurrence "Miss Tørklæde 2008" kommet i modvind både på

Nej, Ny Alliance er i panik, og Venstre ved man, hvor man her: For enden af
Pia Kjærsgaards hundesnor.

> Venstres politiske ordfører Inger Støjberg mener ligefrem, at konkurrencen
> skader integrationen i Danmark.

Mon det også gælder Yallahrup færgeby så?

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 08:36

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Nej, Ny Alliance er i panik, og Venstre ved man, hvor man her: For
> enden af Pia Kjærsgaards hundesnor.

> Mon det også gælder Yallahrup færgeby så?

Var det en slags skønhedskonkurrence?

Måske burde man indføre en generel "fromhedskonkurrence" i Danmarks Radio,
og der kunne journalisterne også være med.

Læs iøvrigt evt, - hvis du/I overhovedet har plads til at flytte lidt om på
jeres fromme og gode meninger om det vidunderlige i indførsel af mere islam
i Danmark:

INTERNATIONALT
Læren af 'Fitna'Vi vil miste vores rygrad for at redde vores hals? Hvor var
de vestlige politikere og medier, der rejste sig til forsvar for den
dødstruede Geert Wilders selvfølgelige ret til at lave sin korankritiske
film?27. maj 2008Af: SAM HARRIS
http://www.information.dk/159829

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 08:46

Knud Larsen wrote:

> [...]
> for den dødstruede Geert Wilders selvfølgelige ret til at lave sin
> korankritiske film?27. maj 2008Af: SAM HARRIS

Den er iøvrigt oversat af Niels Ivar Larsen, som plejede at skrive her, og
som vist var den første ude med tesen om at "islam eksisterer slet ikke" -
den tese som nu er den fremherskende blandt islamforskere.

At en mand skal dødsdømmes for at kigge på en kritisk artikel om Profeten -
i Afghanistan - det har "intet med islam at gøre" - at vi ændrer vores
adfærd af frygt for rabiate muslimer, det har "intet med islam at gøre".

At muslimer verden over bliver mere oprevne over nogle Korancitater som de
bruges af terrorister, eller af en tegning, end over dødsterror på tusinder
af levende mennesker, - det har "intet med islam at gøre".

I det hele taget har islam "intet med islam at gøre".

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 08:57

Knud Larsen wrote:
> [...]

Og når jeg nu er i gang, - lidt fra Kristeligt Dagblad i dag:

I den hollandske by Huizen øst for Amsterdam har man flyttet to malerier,
der skildrer afklædte kvinder.

Malerierne blev fjernet fra venteværelset på byens rådhus til et mindre
offentligt sted efter klager fra både muslimske og ikke-muslimske borgere,
skriver Reuters.

På rådhuset oplyste man, at det ikke handler om censur. Derimod har man
ønsket at give borgere med forskellige holdninger til nøgenhed et frit valg.

Forarget kunstner
Men kunstneren bag malerierne, den hollandske maler Ellen Vroegh, er langt
fra enig.

Hun mener selv, at hun er det seneste offer for Hollands øgede sensitivitet
omkring islam. Især efter at en tegner var blevet anholdt i sidste uge, på
grund af mistanken om, at han krænkede muslimer med sine provokerende
tegninger.

- Jeg føler mig diskrimineret. Det er virkelig gået for langt. Skal
hollænderne nu integrere sig i deres eget land? Snart bliver kunst brændt på
bålet, siger Ellen Vroegh til dagbladet De Telegraaf.

-----

Marie Louise Bruun Jørgensen

Politimyndighederne i Amsterdam har planer om at give politifolk 50 procent
rabat, hvis de køber en ny oversættelse af Koranen, oplyser Radio
Netherlands.

Oversættelsen er en version, der gør Koranen særligt tilgængelig for
offentligheden, og den vil kunne give politifolkene mere indsigt i islam,
mener den hollandske hovedstads politimyndigheder.

En talsmand for politiet forklarer, at mange politifolk har viden om
Bibelen, men at Koranen ofte er ukendt territorium.

Var det ikke noget at kopiere i Danmark.
Ikke iflg CRL, som jeg hævder at Koranen intet har med islam at gøre, eller
i hvertfald intet med hvordan verdens muslimer tænker, at gøre.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-05-08 11:24

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Var det en slags skønhedskonkurrence?

Nå, så det er det, det kommer an på! En slønhedskonkurrence?

Ak ja, det kan jeg godt se - de er roden til alt ondt, de Misser.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 13:16

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Nå, så det er det, det kommer an på! En slønhedskonkurrence?
>
> Ak ja, det kan jeg godt se - de er roden til alt ondt, de Misser.

Synes du det?

Nej, jeg glæder mig til den dag vi får skønhedskonkurrencer med "personer" i
burka eller niqab. Man kunne kalde en sådan konkurrence: "Øjne gennem
gitteret", og fastslå, at det er fuldstændig frivilligt at gå i sådanne
klædelige klæder.
Jeg har netop snakket med en kvinde som arbejdede på DGI-byen, og hun var
ude for kvinder som både badede og tog sauna med slør og hele pivtøjet, MEN
nu er der kommet to mandefri dage om måneden, det manglede bare, islam er jo
kommet for at blive, som "man" siger.

Men altså, var Yallahrup en slags reklame for fromme muslimer?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-05-08 18:09

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Nej, Ny Alliance er i panik

Øhh har de ikke været det hele tiden ! , men okay
Så mener NA ikke hvad de siger .

>og Venstre ved man, hvor man her: For enden af Pia Kjærsgaards hundesnor.

Nå da da , med begge ben CRL .
Hvis DF kan føre deres vælgere bag lyset fordi deres vælgere
er uudannede og mindre inteligente ( dine egne ord !! ).
Så mener du nu at Venstre's vælger heller ikke kan gennemskue at Venstre
åbenbart bliver trukket rundt i manegen af Pia-mor.
Kan jeg her udlede at også Venstre's vælgere er uudannede og
mindre inteligente ??.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:11

On Wed, 28 May 2008 19:08:35 +0200, "Michael Meidahl Jensen"

> [...]
>åbenbart bliver trukket rundt i manegen af Pia-mor.
>Kan jeg her udlede at også Venstre's vælgere er uudannede og

Ifølge CLR er ALLE der ikke er enige med ham, vel uudannede og mindre
inteligente.... )

Fra : @

Dato : 28-05-08 20:54

> [...]

>åbenbart bliver trukket rundt i manegen af Pia-mor.
>Kan jeg her udlede at også Venstre's vælgere er uudannede og

it takes one to know one

så når det gælder manglende inteligens og viden må CRL siges at være
EKSPERTEN

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-05-08 07:18

> [...]
> Hvis DF kan føre deres vælgere bag lyset fordi deres vælgere
> er uudannede og mindre inteligente ( dine egne ord !! ).

Hvor har jeg sagt, at de er mindre intelligente?

> Så mener du nu at Venstre's vælger heller ikke kan gennemskue at Venstre
> åbenbart bliver trukket rundt i manegen af Pia-mor.

Det tror jeg egentlig godt, de kan - det er jo ikke just let at være
statsminister i øjeblikket.

Fra : Ivannof

Dato : 28-05-08 08:55

> [...]
> fem abonnementer på Muslim Girl Magazine.
>
> Min kommentar ..... Hvornår rejser folket sig trodsigt og kæmper imod .

Muslimsk set er der også noget selvmodsigende i det.

Tørklædet er det, der skal vise at hun er en "ærbar" pige, der skærmer alle
de seksuelle signaler væk fra offentligheden og gemmer det til sin mand
udelukkende.

Og nu skal det udstilles i konkurrence? Jo, det må være definitionen på en
selvmodsigelse!

Hilsen Ivan

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-08 09:01

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og nu skal det udstilles i konkurrence? Jo, det må være definitionen
> på en selvmodsigelse!

Nu er islam generelt jo definitionen på en selvmodsigelse. Man skal være
mere end almindeligt kortsluttet oppe i knolden for at kunne få koran og
hadith til at hænge sammen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 09:32

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Nu er islam generelt jo definitionen på en selvmodsigelse. Man skal
> være mere end almindeligt kortsluttet oppe i knolden for at kunne få

De passer da normalt udmærket til hinanden, og mange haditter er fabrikeret
netop for at få Koranen til at fremstå forståelig.

Der er selvfølgelig sådan noget som versene om stening, som iflg de
muslimske lærde blev ædt af en ged, og derfor kun findes i haditterne og i
"siraen".

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-08 09:42

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:02adf0be$0$17984$c3e8da3@news.astraweb.com

> De passer da normalt udmærket til hinanden, og mange haditter er
> fabrikeret netop for at få Koranen til at fremstå forståelig.

Du misforstår mig. Det er ikke koran sat op mod hadith, jeg finder
selvmodsigende. Det er de to i fælleskab, der er selvmodsigende i forhold
til Det Virkelige Liv[tm].

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 10:39

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Du misforstår mig. Det er ikke koran sat op mod hadith, jeg finder
> selvmodsigende. Det er de to i fælleskab, der er selvmodsigende i

OK, på 'den' måde. Men desværre danner de jo grundlag for loven
(menneskerettighedsloven) i alle muslimske lande. Det er rystende, - man må
håbe at de finder liv på Mars, det kunne måske ryste muslimer som jo alle er
fundamentalister, dvs de fleste tror fuldt og fast på GT og på Koranens
beskrivelser af livets tilbliven.

Men selvfølgelig, når stormuftien i Saudi Arabien indtil 1980erne kunne
hævde at jorden er flad og solen kredser rundt om den, så . . .

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-08 10:47

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:029336d5$0$24006$c3e8da3@news.astraweb.com

> Men selvfølgelig, når stormuftien i Saudi Arabien indtil 1980erne
> kunne hævde at jorden er flad og solen kredser rundt om den, så . . .

Skidt med, hvad en analfabet sider og rabler af sig nede i Saudi Arabien.
Jeg er mere bekymret over de herboende muslimer (især med Pakistansk
baggrund), der vælger naturvidenskabelige uddannelser, og som samtidig tager
afstand fra evolutionsteori, "ateistisk Darwinisme" osv. Det er sgu' da alle
selvmodigelsers moder, vi hér oplever.

Jeg frygter den dag, hvor jeg skal behandles af en muslimsk læge, der
prioriterer sin tro højere end empiri og sekulær naturvidenskab. Det vil
selvfølgelig være en mandlig læge, jeg møder, da kvindelige, muslismke læger
om få år selvfølgelig får lov til at fravælge at have kontakt til mandlige
patienter.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 13:23

Jens Bruun wrote:
> [...]
> som samtidig tager afstand fra evolutionsteori, "ateistisk
> Darwinisme" osv. Det er sgu' da alle selvmodigelsers moder, vi hér

Det er det jeg mener, det vil sikkert ikke være noget problem at afvise selv
slående beviser.

> [...]
> vil selvfølgelig være en mandlig læge, jeg møder, da kvindelige,
> muslismke læger om få år selvfølgelig får lov til at fravælge at have

Det manglede bare, islam er kommet for at blive

Hørte lige på P1 lidt om kristendommens dominans i 1800-tallet og hvordan
arbejderbevægelsen sammen med de kulturradikale overtog meget af det
religiøse, - den med den socialistiske utopi osv.

Nu ser det jo ud til, at fordi vi ikke mere har nogen utopi at drømme om, så
er mange venstreorienterede gået over til at dyrke drømmen om det
multikulturelle vidundersamfund, og en del af dem sværmer for islam, som en
del af "løsningen".
Også ikke-venstreorienterede som fx CRL - som vel nærmest er kulturradikal -
drømmer også søde drømme om islam som fredens budbringer og indvarslingen af
multi-kulti-samfundets velsignelser.

Forstå det hvem der kan, men forklaringen ER jo nok den religiøse trang, som
skal have udløsning på en eller anden måde?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-08 13:34

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> kulturradikal - drømmer også søde drømme om islam som fredens budbringer
> og indvarslingen af multi-kulti-samfundets velsignelser.

CRL ligner en kulturradikal uden kultur og radikalitet

Mvh
Martin