Politichef fanget i Matrix
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 26-05-08 12:00

Politichef anholdt og fængslet for "forsøg på samleje med en mindreårig 13
år gammel pige"-en pige der vel at mærke ikke eksisterer!

Hvis man spiser "den blå pille" er virkeligheden den at manden har chattet
med en 26 årig kvinde og fundet hende "sjov og interessant at snakke
med"-Han ville møde hende. Han troede at hun var 13 år.

Det er nogle sataniske fælder der er populære for tiden. Manden møder en 26
årig kvindes intellekt i en virtuel 13 årig krop og er solgt til sine
fantasiers stanglakrids.
Han fængsles anklaget for "forsøg på at skaffe sig samleje" med denne
virtuelle person, den 26 årige journalists intellekt i en 13 årig
jomfrukrop.

Må jeg spørge:"Kan samfiundet snart finde op og ned i deres pædo-hysteri.

Mon ikke det er sådan at alle mennesker er kælne, nogle hele tiden, nogle en
gang imellem. Hvor meget og hvor lidt de kan bringe deres kælenskab ud i
praksis er begrænset af samfundsnormer og interesser fra familier, forældre,
myndigheder o.s.v.

Er der ikke mere humane metoder at takle kælenskab på?

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Fra : Kim2000

Dato : 26-05-08 12:44

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jomfrukrop.
>
> Må jeg spørge:"Kan samfiundet snart finde op og ned i deres pædo-hysteri.

Udover at vi alle vel er enige om at 50-årige ikke skal sexchatte med
13-årige tøser/drenge (eller mere end det), så ville det være interessant at
vide om det er EB's journalist der har taget kontakt med til manden eller
omvendt.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-05-08 12:52

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:

>"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk>
> [...]

Interessant i hvilken retning?

Den 53-årige havde en profil på arto!!!

Fra : Kim2000

Dato : 26-05-08 13:13

"Peter Bang (slet WU1QB)" <peterbang@WU1QBprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Interessant i hvilken retning?

Jeg tænker på om man har lavet en fælde? I USA har man fx haft eksempler på
escortpiger der tilbyder sig til mænd på gaden, hvis de siger ja, bliver de
anholdt (jeg mener dog den praksis blev kendt ulovlig). Man må vel dog gå
udfra at deres samtaler på msn bliver fremlagt i retten, så den slags kan
kontrolleres.

> Den 53-årige havde en profil på arto!!!

Altså i sig selv er det vist ikke sindssygt usædvanligt og har han skrevet
sin rigtige alder på, så er det jo i orden. Jeg gik lige ind og søgte på
arto.dk for lidt siden og jeg kunne da i hvert fald finde 76 kvinder i
alderen 30-35 i min region, disse 76 kvinder i tredverne skriver jo nok ikke
med 13-14-årige drenge vel, men med jævnaldrene.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-05-08 19:16

> [...]
>.news.tele.dk...

>Jeg tænker på om man har lavet en
>fælde? I USA har man fx haft eksempler på

Jeg tænker egentlig mest på, hvorfor en 53-årig familiefar står
uden for nr. 7 og venter på at møde det han håber og tror er en
13-pige han har chattet med på arto.

>Altså i sig selv er det vist ikke
>sindssygt usædvanligt og har han skrevet
>sin rigtige alder på, så er det jo i
>orden.

Ja, han er ærlig!?!

>Jeg gik lige ind og søgte på
> [...]

Ingen anelse. Jeg dyrker ikke arto. Og det får mig egentlig ikke
til at abstrahere fra det faktum, at den 53-årige politichef
stod og ventede på, at møde det han håbede og troede var en 13-
årig pige, der var alene hjemme.

Fra : Tony

Dato : 26-05-08 22:15

"Peter Bang skrev

> [...]
> til at abstrahere fra det faktum, at den 53-årige politichef
> stod og ventede på, at møde det han håbede og troede var en 13-

Ditto her.

Egentlig er jeg ligeglad med om han er politichef eller grønthandler. Svinet
skal bare knaldes.

Jeg har bare mest ondt af hans familie, som har gået i total uvidenhed om
hans perverse dobbeltliv.

Tony

Fra : vvv

Dato : 26-05-08 17:08

> [...]
> forældre, myndigheder o.s.v.
>
> Er der ikke mere humane metoder at takle kælenskab på?

Det er i hvert fald en ualmindelig ulækker måde at drive journalistik på. I
radioen sagde de at politichefen havde lokket en pige til erotiske samtaler,
ummiddelbart lyder det mere som om han er blevet lokket.
Der er en grund til at det er forbudt for politiet at bruge den slags
metoder.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 26-05-08 17:39

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> samtaler, ummiddelbart lyder det mere som om han er blevet lokket.
> Der er en grund til at det er forbudt for politiet at bruge den slags

HVis dette her er den korrekte dokumentation:

http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00344/p_do-_dokumentation_344046a.pdf

Så er det som taget ud af en undervisningsvejledning, han opnår kontakt og
presser på for at mødes og truer med at afbryde kontakten, hvis han ikke får
sin vilje. Prøv specielt at gå ned til omkring side 34-35. Der er næppe
tvivl om at det ligger under overfladen, at mødes de ikke så stopper
kontakten.

Læg mærke til starten, hun siger ikke ret meget og hans ord om at hun skulle
være sød og snakke med, tja, så er han fandme ensom. Samtalen er komplet
blottet for indhold, udover hans forsøg på at mødes med hende, som er
omdrejningspunktet hver dag. Og så ellers hendes tøj.

Om det så rent faktisk juridisk er ulovligt, det han har lavet skal jeg ikke
gøre mig klog på, men manden kan ikke være det mindste i tvivl om, hvad han
har gang i. Og når han ovenikøbet er betjent, ja så er det mildst talt svært
at finde formidlende omstændigheder i sagen. Han burde vide bedre. Vi taler
altså ikke om en eller anden småretaderet person.

Fra : vvv

Dato : 26-05-08 17:47

> [...]
> talt svært at finde formidlende omstændigheder i sagen. Han burde vide
> bedre. Vi taler altså ikke om en eller anden småretaderet person.
Nu var det ikke for at forsvarer manden, hans optræden virker ret uheldig,
det er den måde at drive journalistik på jeg synes er klam.
Man risikerer at drive folk længere end de nogensinde ellers ville være
kommet, hvilket også er grunden til at politiet ikke må bruge de metoder.

vv

vv

Fra : vvv

Dato : 26-05-08 17:59

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> Man risikerer at drive folk længere end de nogensinde ellers ville være
> kommet, hvilket også er grunden til at politiet ikke må bruge de metoder.

Nu hvor jeg har skimmet din doku.. Hold da kæft et tidsspilde.. 38 siders
snak om ingenting, det må da virkelig have udfordret hans intellekt.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 26-05-08 18:32

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Nu hvor jeg har skimmet din doku.. Hold da kæft et tidsspilde.. 38 siders
> snak om ingenting, det må da virkelig have udfordret hans intellekt.

Ja, det er jo ikke sådan at de er faldet i snak om fx computerspil, FCK
eller en eller anden fælles interesse, som bare gør at det var naturligt at
mødes upåagtet af hendes og hans alder. Jeg synes ikke man kan være meget i
tvivl om hans motiver.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-05-08 18:59

"vvv" skrev i en meddelelse

> Nu hvor jeg har skimmet din doku.. Hold da kæft et >tidsspilde.. 38 siders
> snak om ingenting, det må da virkelig have udfordret hans >intellekt.

Jeg troede først det var en udskrift fra en tråd i dk.politik

Men ellers er jeg enig , det ser r.. kedeligt ud.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 26-05-08 18:17

Fantasi som ikke har forbindelse med virkelige personer:

"Fra 3/3 til 14/5 hænger den virtuelle pige vedholdende på med flirt. En
vedholdenhed som nok kun findes i den virtuelle verden. Hvor er moderen
henne? Børn har sjældent uforstyrret samvær. Fordi de ikke skal have
uforstyrret samværd.
Manden har kun ét i hovedet. han vil have et billede af den virtuelle pige.
Har hun ikke selv et webcam, så spørger han om veninmden har et. Han er et
møl der suges til en brændende flamme. Kæler unge piger for deres veninder?
Ja! det er han sikker på de gør. Kan man se dem på webcam?
Han har syndet, overtrådt de moralske grænser. Han har fornedret sig selv
efter en 30 år lang uplettet offentlig tjeneste. Han er trådt ud af det
sikre, ud i kaos! Et kaos han aldrig har bevæget sig i. Han er blevet 50!
Der hvor fornuftige familiefædre hænger plakater af Hitler på væggen og
spankulerer hejlende rundt i stuen. Hvor de går rundt uden underbukser og
dingler med klokkespillet. Mandens ukendte overgangsalder.....50 og færdig
med fyrre!"

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Svar på forrige indlæg:

Fra : vvv

Dato : 26-05-08 18:44

> [...]
> dingler med klokkespillet. Mandens ukendte overgangsalder.....50 og færdig

Gode svampe?

vv

Fra : Ole

Dato : 28-05-08 20:58

vvv wrote:
> [...]
> ummiddelbart lyder det mere som om han er blevet lokket.
> Der er en grund til at det er forbudt for politiet at bruge den slags

Jeg er 47, jeg kunne sgu ikke "lokkes" til erotiske samtaler med
en 13 årig pige.

Nu må I sgu styre jer.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Kim2000

Dato : 29-05-08 06:05

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er 47, jeg kunne sgu ikke "lokkes" til erotiske samtaler med
> en 13 årig pige.
>
> Nu må I sgu styre jer.

Nu er der jo også een ting at blive "lokket" ud i en erotisk samtale af en
13-årig pige, som man altså ikke kan se eller høre, men kun kan chatte med.
Lad os da bare for argumentets skyld sige at vi alle kan hoppe på den. Men
hvad der her er tale om, er at for det første er det ikke pigen der lægger
op til en sådan samtale (ifølge doko), for det andet er der ufattelig langt
fra at "komme til at rode sig ud i een upassende samtale" til at gennem
månedsvis at chatte erotisk med en mindreårig, ringe til en mindreårig og
vil mødes med en mindreårig for at dyrke sex på den ene eller den anden
måde. Og lad os da bare slå fast at når man læser afskrifterne af deres
samtaler, så er man slet ikke i tvivl om at det ikke er pigen, der lægger op
til noget som helst, men derimod mændene der kværner løs fra første minut om
at mødes og om tøj, og andre ting. En 53-årig der starter med at skrive "hej
skønne" og den anden vil tage billeder og have tilsendt billeder.... I de
fire sager her er der på ingen måde tale om nogen formildende
omstændigheder. De havde en mission med at tale med pigen.

Uanset hvordan man vender og drejer den så er der bare ikke noget at rafle
om. Disse mænd har et psykisk problem og var parat til at give en mindreårig
et ar for livet. De skal naturligvis (om nødvendig) i tvungen behandling.

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-06-08 02:43

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er 47, jeg kunne sgu ikke "lokkes" til erotiske samtaler med
> en 13 årig pige.

Man hopper sgu da ikke ind på Arto og deltager aktivt uden at der ligger et
pædofilt motiv bag (bortset fra Ekstra Bladets research eller for selv at
snuppe nogle pædofile svin i deres forehavende). Politichefen er et klamt
møgdyr og så er den ikke længere (i min verden). Arto er ungernes legeplads
og den burde være renset for voksne deltagere.

> Nu må I sgu styre jer.
>
> Ole Mogensen

Var det min mindreårige datter han havde lagt an på, så skulle jeg fandme
give ham en omgang "kæleri" han sent skulle glemme, lovgivning eller ej.

("kæleri" = et ordentlig lag tæsk hvis nogen skulle være i tvivl (info til
de tungnemme))

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-06-08 06:11

On Mon, 2 Jun 2008 03:42:41 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>("kæleri" = et ordentlig lag tæsk hvis nogen skulle være i tvivl (info til

Som garanteret ville resultere i at KL fik bank selv...

Fra : Rea721

Dato : 26-05-08 21:28

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg spørge:"Kan samfiundet snart finde op og ned i
> deres pædo-hysteri.

Kalder du det for hysteri???

Mener du at det er "normalt" og helt iorden at en 53årig mand har den slags
samtaler med en pige på 13 år??

Er du selv pædofil?

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : vvv

Dato : 26-05-08 21:35

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kalder du det for hysteri???
>
> Mener du at det er "normalt" og helt iorden at en 53årig mand har den

Er du Ludvig?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-05-08 22:06

vvv wrote:
> "Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Er du Ludvig?

Ludvig forsvandt godt nok pludselig. Angiveligt for at rejse til Irak.

Mon ikke Rea og Ludvigs konstante pædofilisering kan henregnes under
projektion?

/F

Fra : Rea721

Dato : 26-05-08 23:07

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en
meddelelse

> Mon ikke Rea og Ludvigs konstante pædofilisering kan
> henregnes under projektion?

Mon ikke at du kan kaldes en nar!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-05-08 23:35

Rea721 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en
> meddelelse

> Mon ikke at du kan kaldes en nar!

Mon ikke det naragtige er som eneste argument at beskylde folk for noget af
det mest ækle.

Du bad selv om grovfilen.

/F

Fra : Rea721

Dato : 27-05-08 00:03

> Mon ikke det naragtige er som eneste argument at beskylde
> folk for noget af det mest ækle.

Folk der forsvare Pædofili har jeg *ingen* respekt for...what so ever.

> Du bad selv om grovfilen.

Jeg har ikke bedt om noget, NAR.
EOD

Fra : vvv

Dato : 27-05-08 16:26

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en
> meddelelse

> Folk der forsvare Pædofili har jeg *ingen* respekt for...what so ever.

Nå, jamen der er der ikke nogen der har gjort i denne tråd så ingen
problemer her, og din beskyldning mod Lyrik var altså uden grund.

vv

Fra : Ole

Dato : 27-05-08 17:19

vvv wrote:
> "Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, jamen der er der ikke nogen der har gjort i denne tråd så ingen
> problemer her, og din beskyldning mod Lyrik var altså uden grund.
>
> vv

Så du kan ikke læse ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-05-08 18:51

On Tue, 27 May 2008 18:18:48 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Så du kan ikke læse ?

Han læser da tydeligvis bedre end dig... Lyrik har da på ingen måde
forsvaret pædofili....

Fra : Ole

Dato : 28-05-08 17:39

S. A. Thomsen wrote:

> Han læser da tydeligvis bedre end dig... Lyrik har da på ingen måde
> forsvaret pædofili....

Trist du ikke kan læse og forstå, du ville måske
også aftale et møde med en 13 årig pige ?

Det er da en totalt syg holdning som "Lyrik" ligger
for dagen, trist du søber det i dig.

Naa glem det.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 17:46

On Wed, 28 May 2008 18:39:02 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Trist du ikke kan læse og forstå, du ville måske
>også aftale et møde med en 13 årig pige ?

Suk... Kan du ikke andet end at svine folk til...???

>Det er da en totalt syg holdning som "Lyrik" ligger
>for dagen, trist du søber det i dig.

Men Lyrik har da ret i at mange ser "pædofile" alle vegne, hvor der
ikke er nogen... At de rigtige pædofile skal ned med nakken, kan vi da
sagtens være enige om....

Fra : Ole

Dato : 28-05-08 19:31

S. A. Thomsen wrote:

> Suk... Kan du ikke andet end at svine folk til...???

Det var et ?

Ville /du/ interessere dig for påklædningen på en 13 årige pige,
og aftale et møde med hende ?

Bestemt ikke mudder

> Men Lyrik har da ret i at mange ser "pædofile" alle vegne, hvor der
> ikke er nogen... At de rigtige pædofile skal ned med nakken, kan vi da
> sagtens være enige om....

Og hvem er de "rigtige" pædofile ?

Tag for &%¤/& og læs afskrifterne på svinets chat med
det han troede var en 13 årige pige!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:04

On Wed, 28 May 2008 20:31:12 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Det var et ?
>
>Ville /du/ interessere dig for påklædningen på en 13 årige pige,
>og aftale et møde med hende ?
>
>Bestemt ikke mudder

Det var jo ikke det du skrev... Se øverst...

>Og hvem er de "rigtige" pædofile ?

Dem der ER pædofile...

Men folk som f.eks. Ludvig, ser pædofile overalt....

>Tag for &%¤/& og læs afskrifterne på svinets chat med
>det han troede var en 13 årige pige!

Forstår du ikke hvad jeg skriver...???

Jeg har tidligere skrevet at jeg synes det er fint når et pædo-svin
kommer ned med nakken...

Fra : Ole

Dato : 28-05-08 17:41

Frank Leegaard wrote:

> Mon ikke det naragtige er som eneste argument at beskylde folk for noget af
> det mest ækle.
>
> Du bad selv om grovfilen.
>
> /F

Du giver folk du ikke kender "grovfilen" når de ikke accepter
pædofili ?

Måske du skulle hoppe tilbage til muddergruppen..

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : vvv

Dato : 28-05-08 17:56

> Du giver folk du ikke kender "grovfilen" når de ikke accepter
> pædofili ?

Så når man "ikke accepterer pædofili" er det i orden at beskylde alle andre
for det?
Jeg er fuldstændig enig med S.A. Thomsen. Alt for mange ser pædofili alle
vejne. Det betyder ikke at jeg er tilhænger af det, men jeg kunne godt ønske
mig at folk var noget mere nuancerede.

vv

Fra : Ole

Dato : 28-05-08 19:23

vvv wrote:
> [...]
> vejne. Det betyder ikke at jeg er tilhænger af det, men jeg kunne godt ønske

Pædofili... "mere nuancerede"

Du er fandeme syg i roen!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-05-08 19:41

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> Pædofili... "mere nuancerede"
>
> Du er fandeme syg i roen!

Gider du lige forklare mig hvorfor man er "syg i roen" fordi
man har et mere nuanceret syn på hvad pædofili og overgreb mod
børn er?

Ingen af os er i tvivl om hvornår voksne mennesker går over
stregen mod børn, men der er altså gråzoner hvor
pædofilihysteriske personer mener at selv et kys til et barn
er pædofili, et kram til trøst er lig med overgreb etc. Det er
formentlig det der menes med nuanceret syn.

Vi skal passe på ikke at råbe Ulven kommer når der ikke er
tale om nogen ulv.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:23

On Wed, 28 May 2008 20:40:46 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>formentlig det der menes med nuanceret syn.
>
>Vi skal passe på ikke at råbe Ulven kommer når der ikke er

Kryds i kalenderen... Wilstrup skrev noget virkeligt fornuftigt...

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-08 21:42

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Kryds i kalenderen... Wilstrup skrev noget virkeligt fornuftigt...

Det er et citat af Æsop, som vildmanden har nogenlunde rigtigt.

Mvh
Martin

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 22:12

Jeg tænkte på hele hans indlæg....

Fra : Ole

Dato : 28-05-08 20:54

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> Gider du lige forklare mig hvorfor man er "syg i roen" fordi
> man har et mere nuanceret syn på hvad pædofili og overgreb mod
> børn er?

Hvis man mener at der er nuancer hvad angår overgreb på
børn, så er man syg i roen.

> [...]
> er pædofili, et kram til trøst er lig med overgreb etc. Det er
> formentlig det der menes med nuanceret syn.

Den sag som sub. hentyder til, har vist ikke noget med et uskyldigt
kys at gøre Arne, det må selv *du* kunne indse.

> Vi skal passe på ikke at råbe Ulven kommer når der ikke er
> tale om nogen ulv.

Prøv at læse hvad sagen drejer sig om.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : vvv

Dato : 28-05-08 21:33

> Hvis man mener at der er nuancer hvad angår overgreb på
> børn, så er man syg i roen.

Der er rod i nuancerne når ting der tangerer overgreb bliver sidestillet med
ting der helt sikkert er.
Der er rod i nuancerne når alle forhold hvor der er en stor aldersforskel,
bliver betragtet som pædofili - man er altså ikke pædofil hvis man er
halvtres og sammen med en syttenårig, måske nok en gammel gris, men ikke
pædofil.

Der er rod i nuancerne når nøgenhed bliver sidestillet med noget seksuelt,
også når det drejer sig om børn.
Der er rod i nuancerne når mænd ikke tør arbejde i daginstitutionerne fordi
de aldrig ved hvornår hysteriske forældre beskylder dem for at have kigget
forkert på deres barn.

Når red barnet, uden at grine, advarer folk mod at lægge billeder af deres
(påklædte) børn på nettet er der virkelige noget galt.

Der er rod i nuancerne når børns seksualitet er så meget tabu at den slet
ikke må nævnes, trods det at det er ubestrideligt at børn har en
seksualitet - Voksne skal bare ikke blande sig i den.

Og hvis du ikke kan se en nuanceforskel i at have sex med en 13-årig der nok
er lokket, men dog deltager frivilligt, og på en anal voldtægt af en
fireårig der er bundet til en radiator, så er det fandme dig der er syg!

Der er også en nuanceforskel på et butikstyveri og et bankrøveri, selvom
begge dele er både forkert og ulovligt.

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 21:39

On Wed, 28 May 2008 22:33:19 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>fireårig der er bundet til en radiator, så er det fandme dig der er syg!
>
>Der er også en nuanceforskel på et butikstyveri og et bankrøveri, selvom

Selvom vi for det meste er uenige, så er vi 100% enige her...

Fra : vvv

Dato : 28-05-08 21:42

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Selvom vi for det meste er uenige, så er vi 100% enige her...

Hmm... Det er sgu snart ved at blive en vane

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 22:12

On Wed, 28 May 2008 22:42:12 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Hmm... Det er sgu snart ved at blive en vane

Der er visse ting man IKKE kan være uenige om...

Fra : Rea721

Dato : 29-05-08 01:04

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Der er rod i nuancerne når ting der tangerer overgreb
> bliver sidestillet med ting der helt sikkert er.

Er det da sket her?

> [...]
> er altså ikke pædofil hvis man er halvtres og sammen med
> en syttenårig, måske nok en gammel gris, men ikke pædofil.

Enig, men det er lisom ikke relevant her.

> [...]

> tabu at den slet ikke må nævnes, trods det at det er
> ubestrideligt at børn har en seksualitet -

Enig, men det er lisom ikke relevant her.

Enig.

> [...]

> bankrøveri, selvom begge dele er både forkert og ulovligt.

Enig, men det er lisom ikke relevant her.

Der er nuanceforskelle hvis man blender alt mellem himmel og jord ind i
debatten og drager paraleller, men hvis du nu kunne holde dig til omtalte
sag og de fakta du kan se og læse i diverse medier, så er der ingen
nuanceforskelle.

En mand på 40+år der ønsker et seksuelt forhold til en pige på 13, uagtet at
hun faktisk er 26, er pædofil. Han skal naturligvis straffes for hans
hensigt og straffen skal skal udmåles efter de love som han måtte ha
overtrådt.

Fra : vvv

Dato : 29-05-08 16:24

> [...]
> at hun faktisk er 26, er pædofil. Han skal naturligvis straffes for hans
> hensigt og straffen skal skal udmåles efter de love som han måtte ha

Nu var det et svar til Ole der ytrede:"Hvis man mener at der er nuancer hvad
angår overgreb på
børn, så er man syg i roen." På det tidspunkt havde vi forladt den aktuelle
sag og var endt i en mere generel debat om pædofili vs. hysteri. Jeg ville
bare gerne prøve at vise ham at der er masser af nuancer.

vv

Fra : Ole

Dato : 30-05-08 16:23

vvv wrote:

> [...]
> sag og var endt i en mere generel debat om pædofili vs. hysteri. Jeg ville
> bare gerne prøve at vise ham at der er masser af nuancer.

Overgreb, kom så og definere nuancerne.

Over-greb, et.

1) [14.1] (gym.) greb, tag, hvorved man fatter om noget ovenfra. ved at
føre hænderne op over det. Gymn.I. 134. Det fastsættes i Forvejen, om
Kuglen ved Kastet skal fattes med Under- el. Overgreb. HjLegeb.38.

2) [12.4] (dannet omkr. midten af 19. aarh. efter ty. übergriff; jf.
-gribe 2; især ) det at overskride grænsen for hvad man har lov til,
hvad der er tilladt; især: det at gøre indgreb i andres rettigheder,
foretage noget ulovligt over for en. Ingen vil frivillig underkaste sig
saadanne Overgreb af den Mægtigere. Cit.1851.(MO.). (biskoppen værnede)
om Kirkens Indtægter mod Kongens Overgreb. Høyen.AD.955.sp.2. man lovede
.. . intet Overgreb at gjøre i . . Jagtdistrikter og Fiskevande.
Allen.I.196. (der blev) begaaet enkelte Overgreb mod de ikke edfæstede
Præster. Brandes.V.16. jeg vil ikke finde mig i Politiets Overgreb.
TidensKvinder. 11/2 1930.24.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : vvv

Dato : 31-05-08 14:01

> [...]
> (der blev) begaaet enkelte Overgreb mod de ikke edfæstede Præster.
> Brandes.V.16. jeg vil ikke finde mig i Politiets Overgreb. TidensKvinder.

Hvis du ikke forstod det før, er der nok ikke mere at gøre.

Jeg kan forklare det for dig, jeg kan ikke forstå det for dig.

vv

Fra : Ole

Dato : 01-06-08 17:31

vvv wrote:

> Hvis du ikke forstod det før, er der nok ikke mere at gøre.
>
> Jeg kan forklare det for dig, jeg kan ikke forstå det for dig.
>
> vv

Kom så vv , forklar mig nuancerne i et "Overgreb"

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : vvv

Dato : 01-06-08 18:16

>>> Præster. Brandes.V.16. jeg vil ikke finde mig i Politiets Overgreb.

> Kom så vv , forklar mig nuancerne i et "Overgreb"

Jeg har forklaret dig det en gang.
Det svare som sagt til forskellen på et butikstyveri og et bankrøveri.

Anal voldtægt af en bagbundet fireårig er et overgreb. At lokke en 13årig
til samleje er et overgreb.
Kan du virkelig ikke se en nuanceforskel?

vv

Fra : Ole

Dato : 02-06-08 19:07

vvv wrote:
> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har forklaret dig det en gang.
> Det svare som sagt til forskellen på et butikstyveri og et bankrøveri.

Så du sammenligner to forskellige berigelsforbrydelser med "Overgreb"

Flot.

Kan næppe forbavse nogen..

> Anal voldtægt af en bagbundet fireårig er et overgreb. At lokke en 13årig
> til samleje er et overgreb.
> Kan du virkelig ikke se en nuanceforskel?

Der vil sikkert være en forskel i strafudmålingen, men det er stadig
"overgreb"

Strafudmålingen kan have en "nuance" (klamt begreb når vi taler om
overgreb), men forbrydelsen er stadig som jeg prøvede at forklare dig,
overgreb.

At du ikke mener at overgreb på en 13 årig er så slemt, det kan jeg
så have mine tanker om..

> vv

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-06-08 19:14

On Mon, 02 Jun 2008 20:06:51 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Der vil sikkert være en forskel i strafudmålingen, men det er stadig
>"overgreb"

Suk...

En mand der går ind i en bank med hånden i lommen og siger "hit med
pengene", og en mand der går ind i en bank, skyder 10 kunder og 3
bankansatte ned, før han siger "hit med pengene", er begge
bankrøverier....

Kan du ikke se nuanceforskellen...???

Fra : Ole

Dato : 02-06-08 19:28

S. A. Thomsen wrote:

> [...]
> pengene", og en mand der går ind i en bank, skyder 10 kunder og 3
> bankansatte ned, før han siger "hit med pengene", er begge

Strafudmålingen Herr Suk, vil være forskellig, men begge dele er
ulovlige, præcis som et overgreb.

Måske der er noget du ikke forstår.

Jeg vil anbefale dig at opsøge jura gruppen, og spørge
om "skærpende omstændigheder"

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-06-08 21:16

On Mon, 02 Jun 2008 20:28:18 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Strafudmålingen Herr Suk, vil være forskellig, men begge dele er
>ulovlige, præcis som et overgreb.
>
>Måske der er noget du ikke forstår.

Du forstår åbenbart IKKE betydningen at ordet "nuance"...

Både mord og at køre uden lys på cyklen er ulovligt... Er det så også
"det samme"...???

>Jeg vil anbefale dig at opsøge jura gruppen, og spørge
>om "skærpende omstændigheder"

Diskussionen har da ikke en skid med jura at gøre...

Fra : Rea721

Dato : 02-06-08 21:09

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:ssd844dugbruni5pg62m12vvjat23nn3a6@4ax.com

> [...]
> bank, skyder 10 kunder og 3 bankansatte ned, før han
> siger "hit med pengene", er begge bankrøverier....

Det er da vist det man kalder selv mål......den ene er jo lisom også morder,
ik??

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-06-08 21:16

On Mon, 2 Jun 2008 22:09:16 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

> [...]
>meddelelse news:ssd844dugbruni5pg62m12vvjat23nn3a6@4ax.com

>Det er da vist det man kalder selv mål......den ene er jo lisom også morder,

Men begge er da bankrøvere....

Fra : Rea721

Dato : 02-06-08 23:05

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:c8l844lkpg7et0rs4rp77h5ann5a97fav5@4ax.com

> Men begge er da bankrøvere....

Ja, og de begge to er mænd?? Hvad er din pointe?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 03-06-08 05:57

On Tue, 3 Jun 2008 00:04:59 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>Ja, og de begge to er mænd?? Hvad er din pointe?

At der er nuancer, også mht. bankrøverier....

Fra : vvv

Dato : 02-06-08 19:17

> Så du sammenligner to forskellige berigelsforbrydelser med "Overgreb"

Bankrøveriet er i også et overgreb, på bankkasseren!

Er du udsædvanligt dum?
Jeg sammenligner jo ikke et butikstyveri med overgreb på børn, jeg prøver at
anskuliggøre at der i næsten alle forbrydelser er gradsforskelle fra det
milde til det meget grove.

> Flot.
>
> Kan næppe forbavse nogen..

Sikkert ikke dig.

> Der vil sikkert være en forskel i strafudmålingen, men det er stadig
> "overgreb"

Ja?

> Strafudmålingen kan have en "nuance" (klamt begreb når vi taler om
> overgreb), men forbrydelsen er stadig som jeg prøvede at forklare dig,
> overgreb.

Ja?

> At du ikke mener at overgreb på en 13 årig er så slemt, det kan jeg
> så have mine tanker om..

Jeg har ikke påstået at det ikke er så slemt, det er udelukkende din
fortolkning.
Det er ikke så slemt som voldtægt af et meget mindre barn, hvis du ikke kan
se det så er det vist mig der skal have mine tanker.

vv

Fra : Ole

Dato : 02-06-08 19:36

vvv wrote:

> [...]
> anskuliggøre at der i næsten alle forbrydelser er gradsforskelle fra det

Jep.

> Ja?

Hvorfor modsiger du mig så ?

> [...]
> Det er ikke så slemt som voldtægt af et meget mindre barn, hvis du ikke kan
> se det så er det vist mig der skal have mine tanker.

Du skal lære at skelne mellem dine følelser og virkeligheden

> vv

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : vvv

Dato : 02-06-08 20:11

> Du skal lære at skelne mellem dine følelser og virkeligheden

Hvad mener du?
Jeg føler ikke det ene er så slemt som det andet. Offerer bliver langt mere
traumatiseret af det ene end det andet. Straffen er forskellig i de to
tilfælde.
Hvor springer mine følelser fra virkeligheden?
Så længe jeg er helt på linje med retsvæsnet er jeg vel ikke alenlangt fra
virkeligheden?

vv

Fra : Kim2000

Dato : 03-06-08 00:57

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg sammenligner jo ikke et butikstyveri med overgreb på børn, jeg prøver
> at anskuliggøre at der i næsten alle forbrydelser er gradsforskelle fra

Du kan ligeså godt accepterer det. Enhver der ikke er med på at nakkeskyde
de fire mænd nede på torvet er nogle svin og går ind for pædofili. Ole er
påvirket af følelser og kan ikke tænke rationelt på nuværende tidspunkt.

Fra : Ole

Dato : 03-06-08 11:13

Kim2000 wrote:

> [...]
> påvirket af følelser og kan ikke tænke rationelt på nuværende tidspunkt.

Imponerende argumentation, præsis jeg havde frygtet (forventet).

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : vvv

Dato : 03-06-08 16:31

> [...]
> påvirket af følelser og kan ikke tænke rationelt på nuværende tidspunkt.
Jeg er sgu svært bange for at du har ret.

vv

Fra : Ole

Dato : 04-06-08 18:03

vvv wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er sgu svært bange for at du har ret.
>
> vv

Og..... så slap argumenterne /også/ op for dig.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : vvv

Dato : 05-06-08 08:41

> Og..... så slap argumenterne /også/ op for dig.

Hvad mener du?
Jeg giver Kim ret (det er i øvrigt sjældent) ikke andet, det fortæller vel
intet om mine argumenter.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 29-05-08 05:41

> [...]
>
> Den sag som sub. hentyder til, har vist ikke noget med et uskyldigt
> kys at gøre Arne, det må selv *du* kunne indse.

Det er alle enige om, undertiden tager en tråd så en ny drejning, hvor
principperne diskusteres.

Fra : vvv

Dato : 28-05-08 19:41

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Pædofili... "mere nuancerede"
Ja, mere nuancerede, det kan man ikke påstå du er.. Når folk beskylder Jeppe
Kofoed for pædofili er det f. eks ikke særligt nuanceret. Når du beskylder
Lyrik for det er det heller ikke. Når alle der ikke er enige med jer, eller
som har været sammen med en der er yngre end dem selv får prædikatet, så
tager det fokus fra de virkelige problemer.

Jeg er bange for at det er heksejægere som dig der er syge. Problemet er at
I mudre det hele til.

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:08

On Wed, 28 May 2008 20:22:55 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Pædofili... "mere nuancerede"
>
>Du er fandeme syg i roen!

Nej, det er DIG der ikke forstår simple danske sætninger...

Vi er vist alle enige om at pædofile skal straffes HÅRDT (jeg ville
f.eks. ikke have MORALSKE skrupler over at aflive et pædo-svin der
forgreb sig på en af mine døtre), men mange ser pædofile overalt hvor
der ingen er...

Fra : Ole

Dato : 28-05-08 20:46

S. A. Thomsen wrote:

> [...]
> f.eks. ikke have MORALSKE skrupler over at aflive et pædo-svin der
> forgreb sig på en af mine døtre), men mange ser pædofile overalt hvor

Så.. du mener at politifidusen er .......uskyldig ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:50

On Wed, 28 May 2008 21:45:43 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Så.. du mener at politifidusen er .......uskyldig ?

Hvordan f..... konkluderer du dig frem til det...???

Han er et svin der blev stoppet i tide....

Fra : Ole

Dato : 30-05-08 16:33

S. A. Thomsen wrote:

> Hvordan f..... konkluderer du dig frem til det...???
>
> Han er et svin der blev stoppet i tide....

Ok, så bruger vi de "nuancer" I er så glade for.

Han er måske næsten skyldig, det var jo ikke
en 13 årig pige, han blev jo næsten lokket til det.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-05-08 17:31

On Fri, 30 May 2008 17:32:31 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Ok, så bruger vi de "nuancer" I er så glade for.

Hvad tåger du rundt i...???

>Han er måske næsten skyldig, det var jo ikke
>en 13 årig pige, han blev jo næsten lokket til det.

Uanset hvad man mener om ham, så tvivler jeg på at han vil prøve
igen...

Fra : Kim2000

Dato : 29-05-08 05:53

> Så.. du mener at politifidusen er .......uskyldig ?

Hvordan i aller hede hule da også når du frem til den konklusion??? De fire
EB har grebet fat i var folk der blev stoppet inden et overgreb (formentlig)
ville ske. Jeg tror det er umådelig svært at forsvare disse fire personer.
Det må være barsk at skulle være forsvarer for dem i retten, gad vide
hvordan deres forsvarer holder masken?

Fra : Ole

Dato : 30-05-08 16:39

Kim2000 wrote:
> [...]
> ville ske. Jeg tror det er umådelig svært at forsvare disse fire personer.
> Det må være barsk at skulle være forsvarer for dem i retten, gad vide

Forklar mig nu nuancerne i overgreb på børn.

Lav en liste fra 1 til 5, det må være nuanceret nok.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Neuman

Dato : 26-05-08 23:07

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Kalder du det for hysteri???

Spørgsmålet kan jo også være, om mon ikke de fleste børn efterhånden er klar
over at de skal passe på når de færdes på diverse chatsider. Mon ikke langt
de fleste 13-årige chattere der giver udtryk for at ville mødes med en moden
voksen efterhånden enten er journalister eller teenagere der keder sig?

Fra : Rea721

Dato : 27-05-08 00:08

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet kan jo også være, om mon ikke de fleste børn
> efterhånden er klar over at de skal passe på når de
> færdes på diverse chatsider.

Selv hvis det var sandt...hvad så med de som ikke ved det???

> Mon ikke langt de fleste
> 13-årige chattere der giver udtryk for at ville mødes med
> en moden voksen efterhånden enten er journalister eller
> teenagere der keder sig?

Næppe. Og selv hvis det skulle være rigtigt..... er det så iorden for voksne
mænd at forsøge sig med seksuelle antydninger eller???

Og *hvis* du nu skulle forfalde til Frank Leegaards niveau, så venligst
bemærk at jeg altid har været imod hysteriet om Børneporno.... Nogle
mennesker skriger BP blot de ser et foto af et nøgent barn.

Men i denne sag er der *ingen* tvivl........ _ingen_ som helst tvivl om hvad
hans hensigter har været.....og det blir han straffet for....spørgsmålet er
blot hvor hårdt.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-05-08 20:13

On Tue, 27 May 2008 01:08:01 +0200, Rea721 wrote:

> Men i denne sag er der *ingen* tvivl........ _ingen_ som helst tvivl om hvad
> hans hensigter har været.....og det blir han straffet for....spørgsmålet er
> blot hvor hårdt.

Der vist ingen tvivl om hans hensigter!

En pige på 13 har "kærester", gad vide hvorfor denne 13årige (på 26) havde
så meget tid til at chatte?

De mennesker der er blevet afsløret i EB har, uden tvivl,
"tilbøjeligheder".

Disse "tilbøjeligheder" har de holdt skjult (dvs, ikke gjort noget
strafbart, eller ikke opdaget), EB provokerer dem frem i lyset.

En journalist på 26 kan lægge seksuelle undertoner, selvom hun foregiver at
være 13, som "ægger" selv en voksen mand.

I denne tid hvor pigerne går rundt i "meget lidt" tøj, kan du vurdere om
hun er 13 eller 16?

Lad mig sige det klart, jeg har ikke sådanne tilbøjeligheder.

Skulle nogen forgribe sig på et af mine mindreårige børnebørn, så kommer
jeg nok til at dø i et fængsel pga alderdom

--
MVH
Bruno

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:25

On Wed, 28 May 2008 21:12:31 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Skulle nogen forgribe sig på et af mine mindreårige børnebørn, så kommer
>jeg nok til at dø i et fængsel pga alderdom

Det samme her (dog børn i stedet for børnebørn)...

Fra : Rea721

Dato : 28-05-08 21:31

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en
meddelelse

> Der vist ingen tvivl om hans hensigter!

Nej.

> En pige på 13 har "kærester", gad vide hvorfor denne
> 13årige (på 26) havde så meget tid til at chatte?

*Fuldstændigt irelevant* Det har _ingen_ betydning, what so ever.

> De mennesker der er blevet afsløret i EB har, uden tvivl,
> "tilbøjeligheder".

De har tilbøjligheder, de har hensigter...... de møder personlifg op til et
møde med en pige på 13........ der er *ingen* undskyldninger!!!!

> Disse "tilbøjeligheder" har de holdt skjult (dvs, ikke
> gjort noget strafbart, eller ikke opdaget), EB provokerer
> dem frem i lyset.

*Det er bullshit* Læs hele den skrevne dokumentation.
Og igen...skulle det være rigtigt....så er det fortsat *ingen undskyldning*

> En journalist på 26 kan lægge seksuelle undertoner,
> selvom hun foregiver at være 13, som "ægger" selv en
> voksen mand.

Om hun så havde skreget... " Kom og knep mig" er der *ingen* undskyldning.
Han er voksen og *ved* at det er kriminelt!!!

> I denne tid hvor pigerne går rundt i "meget lidt" tøj,
> kan du vurdere om hun er 13 eller 16?

Nej...men stop med at blande bullshit ind i sagen..... hold dig til den
konkrete sag... Han var *ikke* i tvivl om at hun var 13 år...og dermed "off
limit"....ingen undskyldning.

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-06-08 03:00

> [...]
> den konkrete sag... Han var *ikke* i tvivl om at hun var 13 år...og
> dermed "off limit"....ingen undskyldning.

Øj hvor det irriterer mig at være 100 % enig med Rea, jeg må finde på noget
som bringer uenighedstilstanden tilbage på rette spor

Fra : Rea721

Dato : 02-06-08 12:29

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Øj hvor det irriterer mig at være 100 % enig med Rea, jeg
> må finde på noget som bringer uenighedstilstanden tilbage
> på rette spor

Bare rolig, vi skal nok finde på noget at være uenige om
.....men lad os da bare nyde den korte stund hvor vi har fælles fodslaw.

Fra : Ole

Dato : 02-06-08 18:59

Rea721 wrote:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Bare rolig, vi skal nok finde på noget at være uenige om
> ....men lad os da bare nyde den korte stund hvor vi har fælles fodslaw.

Det er meget generende at være enig med Kim...

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Rea721

Dato : 02-06-08 21:11

> Det er meget generende at være enig med Kim...

Bestemt, men det er myg også....*klask* :)

Fra : Kim2000

Dato : 29-05-08 05:57

> [...]
> at
> være 13, som "ægger" selv en voksen mand.

Det var det samme jeg sagde da jeg hørte om politimanden (man vil jo ikke
tro en POLITIMAND vil den slags), men prøv selv at skimme EB's dokomentation
igennem, der er bare ikke noget at komme efter. EB har ikke lagt op til
noget, det er mændene selv der er fremkommet med seksuelle toner.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 29-05-08 15:47

Kim2000 skrev:

> [...]
> igennem, der er bare ikke noget at komme efter. EB har ikke lagt op til
> noget, det er mændene selv der er fremkommet med seksuelle toner.

,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ikke for at forsvare problematikken, men jeg lagde mærke til at da
manden første gang lidt nøgternt skrev farvel, så blev den virtuelle
pige ved med at holde ham fast i et evindeligt farvel-ti-hi!

Det sender et signal om interesserethed.

Fænomenet husker jeg fra min barndom. Der var en pensionist der altid
hang smilende ud af sit stuevindue. Børnene kaldte ham "Lortekarl".
Mærkværdigvis stod de små piger i kø for at komme ind hos ham. Hvis de
viste ham deres numse så fik de en 5-er til en biografbillet.

Det var meget populært hos pigerne. En af dem Anne,-betroede sig til mig
som var en lille dreng:"Jeg vil være luder når jeg bliver stor!"
fortalte hun. Senere sagde børnene:"Anne har bollet med Lortekarl!" Det
havde hun . Hendes far kvitterede ved at gå ned og give "Lortekarl" et
blåt øje. Sådan ordnede man de sager på den tid.

Ellers husker jeg en samtale mellem to pre-teen piger. de havde set en
"lækker fyr" på den anden side af gaden og talte beundrende om
ham:"Turde du binde an med sådan en?" ,spurgte den ene. "Nej, han er
27!", sagde den anden. De var enige om at han var for stor en mundfuld.

jens

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-05-08 00:33

> [...]
> fra familier, forældre, myndigheder o.s.v.
>
> Er der ikke mere humane metoder at takle kælenskab på?

Synes du ikke at han er kælen på en særlig klam måde ?

Helt ærligt - en 13-årig - FØJ !!!

Ud af politiet med ham i ekspresfart !

Fra : Ole

Dato : 27-05-08 16:33

Kim Larsen wrote:

> Synes du ikke at han er kælen på en særlig klam måde ?
>
> Helt ærligt - en 13-årig - FØJ !!!
>
> Ud af politiet med ham i ekspresfart !

Jep, og ind i brummen med ham, han kan jo hygge
sig med marinesoldaten 'Steffen'.

Forøvrigt en ufattelig dom :

http://jp.dk/indland/krimi/article1352794.ece

Mon ikke Lene E. lover strammere straffe...igen..
igen...... og..

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-05-08 22:24

> Jep, og ind i brummen med ham, han kan jo hygge
> sig med marinesoldaten 'Steffen'.
>
> Forøvrigt en ufattelig dom :
>
> http://jp.dk/indland/krimi/article1352794.ece

Ja mon ikke. Jeg har kun én kommentar: Endnu en pjatdom fra justits-Lenes
nye knaldhårde domstole.

> Mon ikke Lene E. lover strammere straffe...igen..
> igen...... og..

Jo men en egentlig gennemgribende reform af strafferammerne for vold,
voldtægt og mord kan konen (LE) jo ikke stramme sig op til (at stille
forslag om i folketinget).

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-05-08 20:15

On Tue, 27 May 2008 23:23:36 +0200, Kim Larsen wrote:

> Jo men en egentlig gennemgribende reform af strafferammerne for vold,
> voldtægt og mord kan konen (LE) jo ikke stramme sig op til (at stille
> forslag om i folketinget).

Du kunne jo komme med et forslag til en lovreform, gerne her.

--
MVH
Bruno

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-06-08 02:58

> Du kunne jo komme med et forslag til en lovreform, gerne her.

Dobbelt op med straframmerne for personfarlig kriminalitet (herunder
pædofile overgreb naturligvis), bare til en start, så kan man altid se på om
der er visse områder der skal have en ekstra tand opefter men jeg går ind
for heftige opstramninger af straframmerne.

Jeg har en "straf per snude"-ideologi, hvilket vil sige at man får 30 års
fængselsstraf per drab man har begået uden mulighed for afkortelse af
straffen. Ham politimorderen fra 1960´erne ville i så fald stadig ruske
tremmer på den 120 års straf han ville have fået i følge mine retspolitiske
ideer. Jeg vil have effekt af en handling til at vægte tungere end i dag. I
dag er det hensigten med en handling som ofte vejer tungest, den vil jeg
have vendt om.

Fra : Kim2000

Dato : 02-06-08 13:46

> [...]
>
> Jeg har en "straf per snude"-ideologi, hvilket vil sige at man får 30 års
> fængselsstraf per drab man har begået uden mulighed for afkortelse af

Ulempen er dog den, at har du først slået to ihjel ved røveriet, så kan du
ligeså godt forsøge at skyde dig ud af kniben....

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-06-08 17:40

On Mon, 2 Jun 2008 14:45:37 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]

Her er jeg godt nok (næsten) enig med Kim Larsen... Om det lige skal
være 30 år "pr. snude", skal nok komme an på hvordan det er sket...

Er det kynisk likvidering, så er 30 år ALT for lidt, og hvis det er et
"uheld" (f.eks. pistolen gik af under kamp om våbenet), så er 20 år
måske mere passende (det er jo stadig 2 - 3 gange mere end i dag)...

>Ulempen er dog den, at har du først slået to ihjel ved røveriet, så kan du
>ligeså godt forsøge at skyde dig ud af kniben....

Det er da det samme i dag... Om du skyder 2 eller 10, giver jo (i
princippet) samme straf...

Fra : Ole

Dato : 02-06-08 19:13

Kim2000 wrote:

> Ulempen er dog den, at har du først slået to ihjel ved røveriet, så kan du
> ligeså godt forsøge at skyde dig ud af kniben....

Vrøvl.

Hvis du kan slå et menneske ihjel, så tænker du ikke på straffen.

Jeg er enig med Kim.

Den unge fyr der lige er død, hans morder skulle have mindst 16 år.

Væk med ham !

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-06-08 21:18

On Mon, 02 Jun 2008 20:13:00 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Hvis du kan slå et menneske ihjel, så tænker du ikke på straffen.
>
>Jeg er enig med Kim.
>
>Den unge fyr der lige er død, hans morder skulle have mindst 16 år.

16 år er sgu da for lidt...

>Væk med ham !

Helt enig....

Fra : Kim2000

Dato : 03-06-08 00:59

> [...]
>
> Jeg er enig med Kim.
>
> Den unge fyr der lige er død, hans morder skulle have mindst 16 år.

Jeg siger 1-2-væk.

Først gang kan være "et uheld", anden gang dobbeltstraf og 3 gang, ja så har
man altså fremvist at man hverken kan eller vil være en del af samfundet. Og
så må han spærres inde for bestandigt, ikke for at straffe ham, men for at
beskytte samfundet mod ham.

Fra : Ole

Dato : 04-06-08 18:05

Kim2000 wrote:

> [...]
> så må han spærres inde for bestandigt, ikke for at straffe ham, men for at

For pokker Kim, du skal huske på nuancerne, måske han kun ville slå ham
"næsten" ihjel.

Måske 10%

20%..

Ole Mogensen