/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Smagsdommere i kitler
Fra : Maz Spork


Dato : 10-05-08 12:33

500 danske læger forsøger nu at råbe politikerne op om de elendige
forhold i de danske asylcentre. Igen ser vi eliten tage patent på
sandhederne og godheds-maskinen prøve at tromle de rigtige eksperter i
dette land, nemlig de ekstrabladslæsende DF-vælgere. Partiet, der nu
har en tidligere højesteretsdommers underskrift på, at deres
mediekampagne er sammenlignelig med nazistisk, antisemitisk propaganda
fra 30'erne.

 
 
Michael Meidahl Jens~ (10-05-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 10-05-08 19:53


"Maz Spork" skrev i en meddelelse



>500 danske læger forsøger nu at råbe politikerne op om de >elendige
>forhold i de danske asylcentre. Igen ser vi eliten tage patent på
>sandhederne og godheds-maskinen prøve at tromle de rigtige >eksperter i
>dette land, nemlig de ekstrabladslæsende DF-vælgere. Partiet, >der nu
>har en tidligere højesteretsdommers underskrift på, at deres
>mediekampagne er sammenlignelig med nazistisk, antisemitisk >propaganda
>fra 30'erne.


At du gider at udstille din dumhed på den måde !

Har du ikke et link til noget om de 500 Læger der angiveligt har skrevet
under på noget om Asylcentre og de forhold der hersker der.
Du for det jo fint kørt over i noget med EB og DF som du plejer.

Den tidligere højesteretsdommers underskrift på det åbne brev
( jeg går ud fra at det er det du hentyder til) har han og de andre
virkelig skrevet under på den ordlyd som du skriver "nazistisk, antisemitisk
propaganda" er det virkelig de ord der står i brevet
eller er det dine egne ??


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen








Maz Spork (10-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 10-05-08 16:36

On May 10, 8:53 pm, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Maz Spork" skrev i en meddelelse
>
> >500 danske læger forsøger nu at råbe politikerne op om de >elendige
> >forhold i de danske asylcentre. Igen ser vi eliten tage patent på
> >sandhederne og godheds-maskinen prøve at tromle de rigtige >eksperter i
> >dette land, nemlig de ekstrabladslæsende DF-vælgere. Partiet, >der nu
> >har en tidligere højesteretsdommers underskrift på, at deres
> >mediekampagne er sammenlignelig med nazistisk, antisemitisk >propaganda
> >fra 30'erne.
>
> At du gider at udstille din dumhed på den måde !
>
> Har du ikke et link til noget om de 500 Læger der angiveligt har skrevet
> under på noget om Asylcentre og de forhold der hersker der.
> Du for det jo fint kørt over i noget med EB og DF som du plejer.

Du kan finde det på DRs nyhedsside.

> Den tidligere højesteretsdommers underskrift på det åbne brev
> ( jeg går ud fra at det er det du hentyder til) har han og de andre
> virkelig skrevet under på den ordlyd som du skriver "nazistisk, antisemitisk
> propaganda" er det virkelig de ord der står i brevet
> eller er det dine egne ??

Læs det dog. Også Uffe har skrevet under. Det er ikke set værre siden
30'ernes tyskland, står der sgu.

S. A. Thomsen (10-05-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 10-05-08 23:57

On Sat, 10 May 2008 15:35:51 -0700 (PDT), Maz Spork <maz@spork.dk>
wrote:

>> Den tidligere højesteretsdommers underskrift på det åbne brev
>> ( jeg går ud fra at det er det du hentyder til) har han og de andre
>> virkelig skrevet under på den ordlyd som du skriver "nazistisk, antisemitisk
>> propaganda" er det virkelig de ord der står i brevet
>> eller er det dine egne ??
>
>Læs det dog. Også Uffe har skrevet under. Det er ikke set værre siden
>30'ernes tyskland, står der sgu.

Uffe er blevet et senilt gammelt fjols....

Rea721 (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 11-05-08 00:54

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
news:ff76797d-4217-4ff9-b815-c409b9b8d25a@m3g2000hsc.googlegroups.com

> Du kan finde det på DRs nyhedsside.

> Læs det dog. Også Uffe har skrevet under. Det er ikke set
> værre siden 30'ernes tyskland, står der sgu.

Kan du ikke komme med et link?

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min
respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært
demokrati. - Flemming Rose



Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 03:44

On May 11, 1:54 am, "Rea721" <sk...@721.dk> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i en meddelelsenews:ff76797d-4217-4ff9-b815-c409b9b8d25a@m3g2000hsc.googlegroups.com

> Kan du ikke komme med et link?

Dansk Folkepartis Burka-annoncer og efterfølgende forslag om, at
muslimer, der vil opnå dansk statsborgerskab, skal afsværge dele af
Koranen, markerer et højdepunkt i partiets hensynsløse diskriminering
af et mindretal af danske borgere og er dermed et anslag mod den
sameksistens og den samhørighed, som så mange gode kræfter overalt i
landet har skabt og prøver at skabe.

Vi vender os mod den åbenlyse fjendtlighed, som partiets seneste
udspil er udtryk for. Vi anser den farlig og destruktiv, fordi den
sætter dybe skel i befolkningen. Det danske samfund har ikke siden
trediverne oplevet tilsvarende hetz - og slet ikke fra et stort,
indflydelsesrigt parti.

Vi er os fuldt bevidst, at Danmark er i sigtekornet for terrorisme, og
at terror skal bekæmpes med alle til rådighed stående lovlige midler,
men Dansk Folkeparti har med den seneste optrapning af sine
aktiviteter dramatisk næret den på en gang aggressive og frygtsomme
offentlige stemning, som den i forvejen har været med til at skabe, og
som i sidste ende netop avler terrorisme.

Der er kun en vej frem: At den enkelte borger får de bedste muligheder
for at acceptere de forskelligheder, som et moderne europæisk samfund
i en turbulent tid uvægerligt kommer til at rumme. Det er en stor
opgave, der påhviler alle. Dansk Folkeparti arbejder målbevidst på at
gøre det sværere. I sidste instans umuligt.

Det kan komme til at koste dyrt.

Underskrevet af: Benny Andersen, Niels Barfoed, Ole Bierring, Jørn
Bro, Inger Christensen, Uffe Ellemann-Jensen, Nils Foss, Knud
Heinesen, Kjeld Hillingsø, Erik Hoffmeyer, Anker Jørgensen, Hanne
Kjærholm, Bent A. Koch, Otto B. Lindhardt, Søren Mørch, Jørn Nerup,
Ida Nicolaisen, Lise Nørgaard, Olaf Olsen, Niels Pontoppidan, Herbert
Pundik, Jørgen Reenberg, Grethe F. Rostbøll, Palle Simonsen, Erling
Tiedemann, Anne Wolden-Ræthinge

...og her er formuleringen fra lægestanden: http://www.laegerforasyl.underskrifter.dk/

-- maz

Martin Larsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-05-08 11:31

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
news:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com...

Vi er os fuldt bevidst, at Danmark er i sigtekornet for terrorisme, og
at terror skal bekæmpes med alle til rådighed stående lovlige midler,
men Dansk Folkeparti har med den seneste optrapning af sine
aktiviteter dramatisk næret den på en gang aggressive og frygtsomme
offentlige stemning, som den i forvejen har været med til at skabe, og
som i sidste ende netop avler terrorisme.

-------------------

Her ser vi altså at disse degenererede modbydelige hændervaskende
landsforræderiske strudsepolitekere, ALLEREDE nu siger det man med gru ville
VENTE at de ville sige i tilfælde af terrorangreb:
Det er de onde folkepartisters og racisternes SKYLD.

De MØGSVIN er værre end jeg egentlig ventede

Mvh
Martin


N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 11:33

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
news:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com

> ...og her er formuleringen fra lægestanden:
> http://www.laegerforasyl.underskrifter.dk/

LOL så nu er underskrifter.dk pludselig god nok ?


--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 11:44

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
news:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com
> ...og her er formuleringen fra lægestanden:
> http://www.laegerforasyl.underskrifter.dk/

Ja underskrevet af øjenlæger, ansatte på Infektionsmedicinsk afd,
ortopædkirurgisk (de har helt sikkert en professionel mening om netop
asyl.....)

Hvorfor ikke bare spørger en blikkenslager ? eller cykelsmed ? de har da
ligeså meget fagligt med den slags at gøre, som øjenlæger og de andre
grupper læger jeg har nævnt.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Martin Larsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-05-08 12:34

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4826cdf5$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> "Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
> news:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com
>> ...og her er formuleringen fra lægestanden:
>> http://www.laegerforasyl.underskrifter.dk/
>
> Ja underskrevet af øjenlæger, ansatte på Infektionsmedicinsk afd,
> ortopædkirurgisk (de har helt sikkert en professionel mening om netop
> asyl.....)
>
> Hvorfor ikke bare spørger en blikkenslager ? eller cykelsmed ? de har da
> ligeså meget fagligt med den slags at gøre, som øjenlæger og de andre
> grupper læger jeg har nævnt.

Eller hashforbrugere og pushere.

Mvh
Martin


Rea721 (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 11-05-08 16:49

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
news:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com

> > Kan du ikke komme med et link?

-cut- Copypaste.

Kan du komme med et *link* til den tekst der bruger formuleringerne
"nazistisk, antisemitisk propaganda" som du skrev.

> ...og her er formuleringen fra lægestanden:
> http://www.laegerforasyl.underskrifter.dk/

Her står heller intet om "nazistisk, antisemitisk propaganda"


--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min
respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært
demokrati. - Flemming Rose



Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 03:45

On May 11, 12:57 am, S. A. Thomsen <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Sat, 10 May 2008 15:35:51 -0700 (PDT), Maz Spork <m...@spork.dk>
> wrote:
>
> >> Den tidligere højesteretsdommers underskrift på det åbne brev
> >> ( jeg går ud fra at det er det du hentyder til) har han og de andre
> >> virkelig skrevet under på den ordlyd som du skriver "nazistisk, antisemitisk
> >> propaganda" er det virkelig de ord der står i brevet
> >> eller er det dine egne ??
>
> >Læs det dog. Også Uffe har skrevet under. Det er ikke set værre siden
> >30'ernes tyskland, står der sgu.
>
> Uffe er blevet et senilt gammelt fjols....

Nej, Pia & Co. ødelægger Danmark, fordi de er magtliderlige. Det er
meget værre.

Martin Larsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-05-08 11:24

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
news:adc950ac-0596-4d7a-859e-2dda5ac97727@m45g2000hsb.googlegroups.com...
On May 11, 12:57 am, S. A. Thomsen <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Sat, 10 May 2008 15:35:51 -0700 (PDT), Maz Spork <m...@spork.dk>
> wrote:
>
> >> Den tidligere højesteretsdommers underskrift på det åbne brev
> >> ( jeg går ud fra at det er det du hentyder til) har han og de andre
> >> virkelig skrevet under på den ordlyd som du skriver "nazistisk,
> >> antisemitisk
> >> propaganda" er det virkelig de ord der står i brevet
> >> eller er det dine egne ??
>
> >Læs det dog. Også Uffe har skrevet under. Det er ikke set værre siden
> >30'ernes tyskland, står der sgu.
>
> Uffe er blevet et senilt gammelt fjols....

Nej, Pia & Co. ødelægger Danmark, fordi de er magtliderlige. Det er
meget værre.


------

Du er vist også senil, Pork. De mindst magtliderlige i ft er da DF, som er
meget idealistiske, - tror på at DK kan reddes fra undergang.

Mvh
Martin


S. A. Thomsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 11-05-08 12:13

On Sun, 11 May 2008 02:45:16 -0700 (PDT), Maz Spork <maz@spork.dk>
wrote:

>> >Læs det dog. Også Uffe har skrevet under. Det er ikke set værre siden
>> >30'ernes tyskland, står der sgu.
>>
>> Uffe er blevet et senilt gammelt fjols....
>
>Nej, Pia & Co. ødelægger Danmark, fordi de er magtliderlige. Det er
>meget værre.

Jeg kunne jo også sige at hvis DF ikke var der til at holde
venstrefløjen uden for indflydelse, ville det være en katastrofe for
Danmark...

Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 03:49

On May 10, 8:53 pm, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Maz Spork" skrev i en meddelelse

> Du for det jo fint kørt over i noget med EB og DF som du plejer.

Ja, det er jo efterhånden "ikke et enkeltstående tilfælde" længere

N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 11:33

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
news:9e1e1fdb-0fe7-4c77-b051-12d72545ad5e@m36g2000hse.googlegroups.com

> Ja, det er jo efterhånden "ikke et enkeltstående tilfælde" længere

Nej det er ikke et enkeltstående tilfælde, du er jo rablende idiot (hele
tiden).

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 06:39

On May 11, 12:33 pm, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> wrote in message
>
> news:9e1e1fdb-0fe7-4c77-b051-12d72545ad5e@m36g2000hse.googlegroups.com
>
> > Ja, det er jo efterhånden "ikke et enkeltstående tilfælde" længere
>
> Nej det er ikke et enkeltstående tilfælde, du er jo rablende idiot (hele
> tiden).

Nej, jeg står bag de mennesker, der også forsøger at redde Danmark fra
at synke ned i sort fascisme. Det har man nemlig pligt til.

Nå, men _ingen_ af jer kunne forholde jer til indholdet - det undrer
mig sådan set ikke, men skuffer mig trods alt alligevel. Der er jo kun
personangreb tilbage for jer. Heldigvis viser historien lidt håb -
fascisme overlever aldrig i længden.

E.M. (11-05-2008)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 11-05-08 14:02

.. Heldigvis viser historien lidt håb -
fascisme overlever aldrig i længden.

Det ved jeg nu ikke, muslimismen har da overlevet en del år efterhånden.

E.M.



Martin Larsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-05-08 15:28

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i meddelelsen
news:4826ee48$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>. Heldigvis viser historien lidt håb -
> fascisme overlever aldrig i længden.
>
> Det ved jeg nu ikke, muslimismen har da overlevet en del år efterhånden.

Og rødfascismen med dens sideskud af velmenere og andet fordærv har vel
varet i ca 250 år, hvis man da ikke sætter dens fødsel til terrorperioden i
Frankrig 1793.

Mvh
Martin


Bruno Christensen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 11-05-08 21:00

On Sun, 11 May 2008 05:38:37 -0700 (PDT), Maz Spork wrote:

> Nej, jeg står bag de mennesker, der også forsøger at redde Danmark fra
> at synke ned i sort fascisme. Det har man nemlig pligt til.

Nu er jeg noget "vaklende" omkring min støtte..

Men "pligt", det må du gerne uddybe?

--
MVH
Bruno

Notion (12-05-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 12-05-08 13:34

Bruno Christensen skrev:
> On Sun, 11 May 2008 05:38:37 -0700 (PDT), Maz Spork wrote:
>
>> Nej, jeg står bag de mennesker, der også forsøger at redde Danmark fra
>> at synke ned i sort fascisme. Det har man nemlig pligt til.
>
> Nu er jeg noget "vaklende" omkring min støtte..
>
> Men "pligt", det må du gerne uddybe?
>

Lidt historie om DF.

I tidens løb har der været 3 udgaver af DF, med det til fælles, at de
alle har været meget fremmedfjendsk.

1941-43, 1993, 1995-

Det må dog siges, at med Pia’s baggrund kan hun jo ikke havde vidst
noget om DF i 41-43. Tror meget vel på, at hun var afskåret fra
historiebøger i sin ungdom. Det er dog mest sandsynligt at hun havde
kendskab til eksistensen af DF i 1993, idet partiformand Per Rosen
Madsen (DF 1993) var en kendt fremskridtsmand og derved har Pia kendt
denne DF start fra Fyn i 1993.

Det er kendt at DF altid har haft tæt kontakt til DDF, her kan nævnes
Søren Krarup daværende formand, samt hans fætter der var erklæret
nazist. Sørens’ fætter blev dog ekskluderet fra DF, da det kom frem i
medierne.

I 2000 drog PIA til Østrig, for at holde vennerne med selskab, men
desværre for Pia, ville ÖVP eller FPÖ ikke mødes, fordi hun var alt for
højrenationalistisk. Grunden for afslag var, DF er for
højrenationalistisk og for meget imod europæiske fællesinteresse.

Før alt dette, var Pia med ved World Anticommunist League's (WACL)
kongres, for fremskridtpartiet i 1988. Det skal lige nævnes at WACL er
en samling af nazister, vest europæiske fascister samt en hel del
apartheid folk fra Sydafrika.

Grundlæggende bygger DF politik på ideologier fra, fjender af demokrati
og ytringsfrihed, derfor ser man disse ”afskedigelser” i partiet, når én
mener at ville bruge sin demokratiske ret eller ytringsfrihed. Er det et
parti som kan rede Danmark? Hvad med Bø-Bi-Leb’er efterfølgende og hvad
med de rødhåret og dem uden arbejde (DF kernevælger), er det = ophør? wow

Hvis DF ville Danmark noget godt, ja så startede de med at hjælpe til i
landet.
Hvorfor smøger DF ikke ærmerne op og tager fat i de problemer som findes
i lande?
Har man nogensinde set en DF’er snakke om, at nu skal integrationen
lykkes, nu skal der findes veje som gør det muligt for alle, at få et
”s(t)å-sted” i landet og dermed være en værdiskabende enhed / familie,
til nytte for fremtidens børn, da de er vores ressourcer.

DF Politik bygger på fremmedfjenskhed. Hvis DF var interesseret i en
vellykket integration, kunne vi få en hel del nyttige ressourcer ud af
de personer, som allerede findes i landet.
Er man DF’er så sympatiserer men med, nazismen, fascismen og apartheid.

Hmm hvornår bliver de offentlige ansatte beordret til at gå med armbind?

EN lille note, er det børn af DF’er, som ødelægger togene efter
fodboldkampene? Idet man ser mange af disse ”fans” løfter hele armen,
for at lave en hilsen.


N_B_DK (12-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 12-05-08 13:53

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
news:48283945$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> EN lille note, er det børn af DF’er, som ødelægger togene efter
> fodboldkampene? Idet man ser mange af disse ”fans” løfter hele armen,
> for at lave en hilsen.

Mon ikke du selv er gode venner med Jonni Hansen, i virker da lige
hjernedøde.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Martin Larsen (12-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 12-05-08 14:10

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:48283e26$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
> news:48283945$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> EN lille note, er det børn af DF'er, som ødelægger togene efter
>> fodboldkampene? Idet man ser mange af disse "fans" løfter hele armen,
>> for at lave en hilsen.
>
> Mon ikke du selv er gode venner med Jonni Hansen, i virker da lige
> hjernedøde.

Med den svada er det helt klart at Notion er rødfascistisk psykopat - intet
mindre.

Mvh
Martin


Michael Meidahl Jens~ (12-05-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 12-05-08 20:05


"Notion" skrev i en meddelelse



SNIP:

Endnu en hvis bogreol bugner af de "rigtige bøger" !.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



N_B_DK (12-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 12-05-08 22:06

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:482894ec$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Endnu en hvis bogreol bugner af de "rigtige bøger" !.

Lige netop i det her tilfælde bøger er det så pixi bøger, det er hvad
hans læse evner rækker til.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 06:41

On May 11, 12:31 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i meddelelsennews:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com...
>
>> Vi er os fuldt bevidst, at Danmark er i sigtekornet for terrorisme, og
>> at terror skal bekæmpes med alle til rådighed stående lovlige midler,
>> men Dansk Folkeparti har med den seneste optrapning af sine
>> aktiviteter dramatisk næret den på en gang aggressive og frygtsomme
>> offentlige stemning, som den i forvejen har været med til at skabe, og
>> som i sidste ende netop avler terrorisme.

> De MØGSVIN er værre end jeg egentlig ventede

Flot debatniveau.

Martin Larsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-05-08 14:17

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
news:9dead2ca-cd57-473d-af46-9605a0562a1e@j22g2000hsf.googlegroups.com...
On May 11, 12:31 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i
> meddelelsennews:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com...
>
>> Vi er os fuldt bevidst, at Danmark er i sigtekornet for terrorisme, og
>> at terror skal bekæmpes med alle til rådighed stående lovlige midler,
>> men Dansk Folkeparti har med den seneste optrapning af sine
>> aktiviteter dramatisk næret den på en gang aggressive og frygtsomme
>> offentlige stemning, som den i forvejen har været med til at skabe, og
>> som i sidste ende netop avler terrorisme.

> De MØGSVIN er værre end jeg egentlig ventede

Flot debatniveau.


------

Prøv at holde dig til sagen, din "hypersensitive" nar.

Mvh
Martin


Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 06:42

On May 11, 12:44 pm, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> wrote in message
>
> news:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com
>
> > ...og her er formuleringen fra lægestanden:
> >http://www.laegerforasyl.underskrifter.dk/
>
> Ja underskrevet af øjenlæger, ansatte på Infektionsmedicinsk afd,
> ortopædkirurgisk (de har helt sikkert en professionel mening om netop
> asyl.....)

Du ved sikkert mere lægefagligt om emnet. Det står vel i BT? Gab.

> Hvorfor ikke bare spørger en blikkenslager ? eller cykelsmed ? de har da
> ligeså meget fagligt med den slags at gøre, som øjenlæger og de andre
> grupper læger jeg har nævnt.

Du faldt i med begge ben her. Prøv at læse min oprindelige posting -
og subject for den sags skyld. Eksperter stoler vi ikke på - vi ved
bedst selv!

Over & out

N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 14:08

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
news:cd5a7dec-4df6-4780-be03-1928dbd5c798@m44g2000hsc.googlegroups.com
> Du ved sikkert mere lægefagligt om emnet. Det står vel i BT? Gab.

Slå ders navne op,så kan du se hvad de laver, selv du må kunne finde ud
af det.

> Du faldt i med begge ben her. Prøv at læse min oprindelige posting -
> og subject for den sags skyld. Eksperter stoler vi ikke på - vi ved
> bedst selv!
>
> Over & out

LOL ja jeg falder i.... Måske dit over and out mere er et udtryk for du
blindt tror på at samtlige læger der har underskrevet, har noget som
helst med emnet at gøre, og det har de tydeligvis ikke, det var prævis
det samme man så med de 2500 forskere der var enige i den globale
opvarmning /CO2 sludder.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 10:51

On May 11, 5:49 pm, "Rea721" <sk...@721.dk> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i en meddelelsenews:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com
>
> > > Kan du ikke komme med et link?
>
> -cut- Copypaste.
>
> Kan du komme med et *link* til den tekst der bruger formuleringerne
> "nazistisk, antisemitisk propaganda" som du skrev.

Nej, hvis det var et citat, havde jeg sat det i citationstegn. Men får
du andet ud af formuleringen i andet afsnit? Hvis nej er vi ude i
fornægtelse.

Rea721 (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 11-05-08 19:15

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
news:201f90af-8965-4c50-ba6b-7cf3359a1774@w7g2000hsa.googlegroups.com

> > Kan du komme med et *link* til den tekst der bruger
> > formuleringerne "nazistisk, antisemitisk propaganda"
> > som du skrev.

> Nej, hvis det var et citat, havde jeg sat det i
> citationstegn. Men får du andet ud af formuleringen
> i andet afsnit? Hvis nej er vi ude i fornægtelse.


*Du* skal ikke fordreje eller manipulerer med de ord som folk har skrevet
under på.

Formuleringer kan være bløde eller hårde.....humlen er at "folk" har ikke
skrevet under på _det_ du siger, og du har ikke en jordisk chance får at
vide om samme mennesker ville skrive under hvis din formulering var brugt.

Du sjofler og fusker.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min
respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært
demokrati. - Flemming Rose



N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 20:08

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message
news:48273791$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Du sjofler og fusker.

Ja og ophøjer tandlæger, kilinik ass, osv til at være læger, så svært er
det ikke at tage nogle af de såkaldte lægers navne og slå dem op, og se
hvad de faktisk laver, men i Maz Sporks verden, er man læge hvis man
står på den liste, også selvom man blot arbejder på et sygehus, eller
indenfor det område.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Michael Meidahl Jens~ (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-05-08 19:24


"Maz Spork" skrev i en meddelelse


>Nej, hvis det var et citat, havde jeg sat det i citationstegn. Men >får
>du andet ud af formuleringen i andet afsnit? Hvis nej er vi ude i
>fornægtelse.

Jeg er næsten sikker på at Politiken har et job til dig .



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen









Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 10:52

On May 11, 3:08 pm, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> wrote in message
>
> news:cd5a7dec-4df6-4780-be03-1928dbd5c798@m44g2000hsc.googlegroups.com
>
> > Du ved sikkert mere lægefagligt om emnet. Det står vel i BT? Gab.
>
> Slå ders navne op,så kan du se hvad de laver, selv du må kunne finde ud
> af det.
>
> > Du faldt i med begge ben her. Prøv at læse min oprindelige posting -
> > og subject for den sags skyld. Eksperter stoler vi ikke på - vi ved
> > bedst selv!
>
> > Over & out
>
> LOL ja jeg falder i.... Måske dit over and out mere er et udtryk for du
> blindt tror på at samtlige læger der har underskrevet, har noget som
> helst med emnet at gøre, og det har de tydeligvis ikke, det var prævis
> det samme man så med de 2500 forskere der var enige i den globale
> opvarmning /CO2 sludder.

Fint nok - du tror på ekstrabladet og sludder, jeg tror på forskning
og eksperter, det er en helt okay forskel på os to.

-- maz

N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 20:04

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
news:1f96cc60-bb13-4e51-82de-f0d1a953b609@x41g2000hsb.googlegroups.com

> Fint nok - du tror på ekstrabladet og sludder, jeg tror på forskning
> og eksperter, det er en helt okay forskel på os to.

Læs hvad jeg skriver, søg på de såkaldte læger (på google), men det du
siger er altså at de såkaldte læger er nogle EB har opfundet og hacket
de forskellige sygehuses hjemmesider og plantet de navne ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 10:55

On May 11, 3:17 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i meddelelsennews:9dead2ca-cd57-473d-af46-9605a0562a1e@j22g2000hsf.googlegroups.com...
> On May 11, 12:31 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
>
> > "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i
> > meddelelsennews:f7accda4-3307-426a-9c7d-46b8f0cc126f@m44g2000hsc.googlegroups.com...
>
> >> Vi er os fuldt bevidst, at Danmark er i sigtekornet for terrorisme, og
> >> at terror skal bekæmpes med alle til rådighed stående lovlige midler,
> >> men Dansk Folkeparti har med den seneste optrapning af sine
> >> aktiviteter dramatisk næret den på en gang aggressive og frygtsomme
> >> offentlige stemning, som den i forvejen har været med til at skabe, og
> >> som i sidste ende netop avler terrorisme.
> > De MØGSVIN er værre end jeg egentlig ventede
>
> Flot debatniveau.
>
> ------
>
> Prøv at holde dig til sagen, din "hypersensitive" nar.

Du har lige kaldt 25 repræsentanter for dansk kultur for møgsvin. Hvem
er en nar?


Martin Larsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-05-08 19:01

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
news:351609ed-16bf-4116-8c24-35064a34c870@s50g2000hsb.googlegroups.com...
On May 11, 3:17 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> > De MØGSVIN er værre end jeg egentlig ventede
>
> Flot debatniveau.
>
> ------
>
> Prøv at holde dig til sagen, din "hypersensitive" nar.

Du har lige kaldt 25 repræsentanter for dansk kultur for møgsvin. Hvem
er en nar?


-----------

Hvorfor mener du at det på forhånd skulle være udelukket?

Og hvorfor lyver du så åbenlyst?

Hvem er nu nar?

Her har vi den gerontologiske oversigt over personer fra en forgangen tid i
DK (Gennemsnitalderen er 76.2 år):

Benny Andersen, forhenværende barpianist (78 år gammel)
Niels Barfoed, forhenværende præsident for dansk PEN (76 år gammel)
Ole Bierring, forhenværende ambassadør (81 år gammel)
Jørn Bro, forhenværende politimester (72 år gammel)
Inger Christensen, forhenværende folkeskolelærerinde (73 år gammel)
Uffe Ellemann-Jensen, forhenværende udenrigsminister (66 år gammel)
Nils Foss, forhenværende bestyrelsesformand (80 år gammel)
Knud Heinesen, forhenværende minister (socialdemokratiet) (75 år gammel)
Kjeld Hillingsø, pensionerede generalløjtnant (73 år gammel)
Erik Hoffmeyer, forhenværende nationalbankdirektør (83 år gammel)
Anker Jørgensen, forhenværende statsminister (socialdemokraterne) (85 år
gammel)
Hanne Kjærholm, forhenværende arkitekt (77 år gammel)
Bent A. Koch, forhenværende chefredaktør (79 år gammel)
Otto B. Lindhardt, forhenværende udgiver af kvindelitteratur (73 år gammel)
Søren Mørch, forhenværende lektor (74 år gammel)
Jørn Nerup, forhenværende formand for Dansk medicinsk Selskab (70 år gammel)
Ida Nicolaisen, forhenværende lektor (67 år gammel)
Lise Nørgaard, forhenværende chefredaktør for et dameblad (90 år gammel)
Olaf Olsen, forhenværende rigsantikvar (79 år gammel)
Niels Pontoppidan, forhenværende højesteretspræsident (77 år gammel)
Herbert Pundik, forhenværende chefredaktør på Politiken (80 år gammel)
Jørgen Reenberg, forhenværende medvirkende i Far til Fire (80 år gammel)
Grethe F. Rostbøll, forhenværende kulturminister (konservative) (66 år
gammel)
Palle Simonsen, forhenværende finansminister (konservative) (75 år gammel)
Erling Tiedemann, forhenværende amtsborgmester (venstre) (75 år gammel)
Anne Wolden-Ræthinge (NINKA), journalist (78 år gammel)

Mvh
Martin


Bruno Christensen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 11-05-08 20:49

On Sun, 11 May 2008 20:01:07 +0200, Martin Larsen wrote:

Der tales om kendte.

Der er en meget kort bemærkning hvis jeg "kender" den pågældende, ellers et
"?"

>
> Benny Andersen, forhenværende barpianist (78 år gammel)
Svantes viser
> Niels Barfoed, forhenværende præsident for dansk PEN (76 år gammel)
?
> Ole Bierring, forhenværende ambassadør (81 år gammel)
?
> Jørn Bro, forhenværende politimester (72 år gammel)
?
> Inger Christensen, forhenværende folkeskolelærerinde (73 år gammel)
?
> Uffe Ellemann-Jensen, forhenværende udenrigsminister (66 år gammel)
OK, men ikke min smag.
> Nils Foss, forhenværende bestyrelsesformand (80 år gammel)
?
> Knud Heinesen, forhenværende minister (socialdemokratiet) (75 år gammel)
"afgrunden".
> Kjeld Hillingsø, pensionerede generalløjtnant (73 år gammel)
?
> Erik Hoffmeyer, forhenværende nationalbankdirektør (83 år gammel)
Joh.
> Anker Jørgensen, forhenværende statsminister (socialdemokraterne) (85 år
> gammel)
Joda.
> Hanne Kjærholm, forhenværende arkitekt (77 år gammel)
?
> Bent A. Koch, forhenværende chefredaktør (79 år gammel)
?
> Otto B. Lindhardt, forhenværende udgiver af kvindelitteratur (73 år gammel)
?
> Søren Mørch, forhenværende lektor (74 år gammel)
?
> Jørn Nerup, forhenværende formand for Dansk medicinsk Selskab (70 år gammel)
?
> Ida Nicolaisen, forhenværende lektor (67 år gammel)
?
> Lise Nørgaard, forhenværende chefredaktør for et dameblad (90 år gammel)
Matador.
> Olaf Olsen, forhenværende rigsantikvar (79 år gammel)
?
> Niels Pontoppidan, forhenværende højesteretspræsident (77 år gammel)
Nå ?
> Herbert Pundik, forhenværende chefredaktør på Politiken (80 år gammel)
Har hørt om manden
> Jørgen Reenberg, forhenværende medvirkende i Far til Fire (80 år gammel)
Admiralens vise.
> Grethe F. Rostbøll, forhenværende kulturminister (konservative) (66 år
> gammel)
?
> Palle Simonsen, forhenværende finansminister (konservative) (75 år gammel)
Navnet siger noget, men ?
> Erling Tiedemann, forhenværende amtsborgmester (venstre) (75 år gammel)
?
> Anne Wolden-Ræthinge (NINKA), journalist (78 år gammel)
Politikken
>
> Mvh
> Martin



--
MVH
Bruno

Martin Larsen (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-05-08 21:16

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen
news:130x6zima042a$.xo1lc4verhhu.dlg@40tude.net...
> On Sun, 11 May 2008 20:01:07 +0200, Martin Larsen wrote:
>
> Der tales om kendte.

Jeg bragte listen for at tilbagevise MS's påstand om kulturpersoner. Som vi
ser har kun en lille håndfuld forbindelse til det man normalt forstår ved
kulturlivet.

Lidt besynderligt er det at antihelttilbederen Benny Andersen har haft
nosser til at skrive sig på listen - han er vel blevet senil.
Og mon Inger Christensen ser noget "blødt som en krop" i minaretens spir?

Og hvad havde Maud mon sagt til Hizb ut Tahrir?

Mvh
Martin


N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 20:02

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
news:351609ed-16bf-4116-8c24-35064a34c870@s50g2000hsb.googlegroups.com

> Du har lige kaldt 25 repræsentanter for dansk kultur for møgsvin. Hvem
> er en nar?

LOL hvad fanden har Uffe E.J med kultur at gøre ? han er da nærmere som
en kræftsvulst.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 14:10

On May 11, 8:24 pm, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Maz Spork" skrev i en meddelelse
>
> >Nej, hvis det var et citat, havde jeg sat det i citationstegn. Men >får
> >du andet ud af formuleringen i andet afsnit? Hvis nej er vi ude i
> >fornægtelse.
>
> Jeg er næsten sikker på at Politiken har et job til dig .

Læser du Politiken?

Michael Meidahl Jens~ (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 11-05-08 21:23


"Maz Spork" skrev i en meddelelse


>Læser du Politiken?

Ja da , online versionen
Jeg prøver at læse så mange Aviser som jeg nu har tid til.
Politikken har også en agenda , næsten helt omvendt analog med
EB eller JP om du vil.

Og IMHO er Politiken ikke et hak bedre når der skal trækkes
fra eller lægges til , og avisen sælges til målgruppen.

Der findes imgen absolut sandhed , da den meste viden er andenhånds
information.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





Maz Spork (11-05-2008)
Kommentar
Fra : Maz Spork


Dato : 11-05-08 14:12

On May 11, 9:04 pm, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> wrote in message
>
> news:1f96cc60-bb13-4e51-82de-f0d1a953b609@x41g2000hsb.googlegroups.com
>
> > Fint nok - du tror på ekstrabladet og sludder, jeg tror på forskning
> > og eksperter, det er en helt okay forskel på os to.
>
> Læs hvad jeg skriver, søg på de såkaldte læger (på google), men det du
> siger er altså at de såkaldte læger er nogle EB har opfundet og hacket
> de forskellige sygehuses hjemmesider og plantet de navne ?

Jeg kan ikke se, hvor du vil hen. Det er spild af tid.

N_B_DK (11-05-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 11-05-08 21:31

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
news:97483cdb-dd09-49fd-b13e-9c0c14df8188@b64g2000hsa.googlegroups.com

>> Læs hvad jeg skriver, søg på de såkaldte læger (på google), men det
>> du siger er altså at de såkaldte læger er nogle EB har opfundet og
>> hacket de forskellige sygehuses hjemmesider og plantet de navne ?
>
> Jeg kan ikke se, hvor du vil hen. Det er spild af tid.

Ja jeg tror også det er spild af tid, det vil jo kræve du bruger den
smule hjerne du har.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.
Ser frem til Australien.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste