Dagens ord: Needle
Fra : Max

Dato : 05-07-08 17:35

Hej

Tak til Poul Erik for stafetten.

Jeg har så ladet mig inspirere af Allan's kommentar
til touren, så dagens ord er: Needle

Neil Young - Needle & The Damage Done
http://youtube.com/watch?v=Gvb65dCMjZI&feature=related

Listen over brugte ord:
Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Det lyder som et navn.. , Doctor, Dream, Duo,
Dylan, Dør, Earth/Jord, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face,
Fail, Fantasi, Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor,
Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand
Prix, Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heaven,
Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane,
Ireland, Jack, Jungle, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Needle, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach/Ræk, Religion,
Road, Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service,
Sex, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Sommer/ summer,
Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone/Sten, Storby,
Sun, Straight, Surprise, Sweet, Swing, Søndag, Tal/Numbers/0123456789,
Teknik, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour De France, Train,
Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend,
West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Yesterday, You

--
Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-07-08 18:10

The Searchers - "Needles and Pins"
http://youtube.com/watch?v=KPjSaDVIR0Y

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Broegger

Dato : 05-07-08 18:19

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev news:486fa28e$0$15892
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej
>
> Tak til Poul Erik for stafetten.
>
> Jeg har så ladet mig inspirere af Allan's kommentar
> til touren, så dagens ord er: Needle

Så sætter vi lige et "s" på og tager lidt System of a down. Needles
http://www.youtube.com/watch?v=QPxHWsBLd7Q

"I'm like a needle" synger Bono i Desire. Så her er U2
http://www.youtube.com/watch?v=OrVD58zswLE

og så til en trist film der handler meget om nåle. Christiane F. Bowie
synger Helden. http://www.youtube.com/watch?v=mG6sXLQwlJU

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Broegger

Dato : 05-07-08 23:15

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns9AD2C494D638Etbr@
130.225.247.90:

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev news:486fa28e$0$15892
> $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

Kom lige i tanke om en Sprinsteen sang hvor han synger "I drop the needle
and pray". Det er fra Marys Place, en sang han også fyrede for vildt af i
Parken.
http://www.youtube.com/watch?v=w2QvGXwsXRI

Fra : Max

Dato : 06-07-08 22:22

Hej Thomas

> og så til en trist film der handler meget om nåle. Christiane F. Bowie
> synger Helden. http://www.youtube.com/watch?v=mG6sXLQwlJU

Jeg har et blødt punkt når det drejer sig om Bowie, så
du får stafetten for dette nummer.

--
Mvh Max

Fra : Broegger

Dato : 07-07-08 06:28

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev news:48713773$0$15891
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej Thomas

> Jeg har et blødt punkt når det drejer sig om Bowie, så
> du får stafetten for dette nummer.

Tak for det, jeg finder på et nyt ord og vender tilbage.

Fra : schlafen

Dato : 05-07-08 18:38

The Velvelettes - Needle In a Haystack
http://www.youtube.com/watch?v=zhVXsBn1pOw

Lynyrd Skynyrd - Needle and the Spoon
http://www.youtube.com/watch?v=RRTX8qSYalc

Billy Talent - Pins and Needles
http://www.youtube.com/watch?v=Bu34GrRCyFY

Fra : Martin Bak

Dato : 06-07-08 19:26

> Hej
>
> Tak til Poul Erik for stafetten.
>
> Jeg har så ladet mig inspirere af Allan's kommentar
> til touren, så dagens ord er: Needle

Så her kommer:

The Standards - Needless to Say
http://www.youtube.com/watch?v=PI8UNxrfUU0

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Pernille

Dato : 06-07-08 19:40

> Hej
>
> Tak til Poul Erik for stafetten.
>
> Jeg har så ladet mig inspirere af Allan's kommentar
> til touren, så dagens ord er: Needle

"I'll be in my basementroom with a needle and a spoon"

Take me down little Susie
http://youtube.com/watch?v=Gh5RYl7AmrA