Anbefaling og vurdering af køleboks,
Fra : BF

Dato : 23-06-08 06:03

Kære NG.

Jeg skal købe mig en kølebokx. Jeg har kig på følgende fra Harald Nyborg.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8896&n=60100

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4339&n=60100

Har I nogle vurderinger af disse?

Alternativt vil jeg være glad for Jeres anbefalinger af køle/frysebokse.

Det som jeg skal bruge dem til er naturligvis køling af madvarer under
sommerferiens kørsel sydover, men også til køleskab i vores villatelt under
sommerferie i syden.

Bedste hilsner
BF

Fra : HSLK

Dato : 23-06-08 07:18

Følgende er skrevet af BF:
> [...]
> sommerferiens kørsel sydover, men også til køleskab i vores villatelt under

Hejsa

Den store køleboks på 40 l er kun til 220 v (med en konverter kan den
køre via 12 V) og de tåler ikke at køre under kørslen (dette har
firmaet der laver dem oplyst mig om), men det er en super køleboks som
holder dine madvare koldt uanset hvor varmt det er, og bruger du et par
kølebrikker under kørslen så kan den holde sig i en del timer.

den anden boks køre kender jeg ikke men har set mig varm på den da
den kan køre på 12v men om den kan tåle at køre under kørslen ved jeg
ikke.

knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-08 10:50

> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4339&n=60100
>
> Har I nogle vurderinger af disse?

Vi har i lidt oevr 1 år haft 40 l. boksen og haft den med til Kroatien med
ca. 40 grader udendørs temperatur.

Den virker perfekt. Du skal bare ikke skrue helt op, for så fryser det. Så
den lover hvad den holder.

Jeg har fået at vide at den ikke virker med en 12V konverter, så den kan
ikke bruges undervejs. Men frys nogle vand inden og brug dem som
køleelement.

Per