Geforce 3 ?????
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 20-07-01 11:49

Jeg er ved at købe et nyt grafikkort, kunne godt tænke mig Geforce 3.
Jeg bruger min PC til spil.
Er der nogen der har nogen gode eller dårlige erfaringer med nogle mærker
eks. Asus - Creative eller andre ?

Bjarne

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-07-01 12:01

Hejsa

Efter hvad jeg har læst laver Gainward nogle syge kort,
så det er måske værd at tjekke ud?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-07-01 12:14

Hercules laver nogle af de mest stabile kort jeg kender. Desværre er der
ikke så stor forskel på G3 kort som på G2 kort da nvidia har lagt nogle
retningslinier for hvor meget man må ændre på kortstrukturen i forhold til
et referenceboard.

mvh

Michael

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-07-01 15:16

Canopus - igen over og ingen ved siden af.

Mvh

Bruno

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 20-07-01 16:35

Jeg har et asus Gforce 3 og det er jeg vældig godt tilfreds med.

mvh
Thomas

Fra : Lars Krag

Dato : 20-07-01 18:09

"Bjarne Schmidt" <bbcas@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Er der nogen der har nogen gode eller dårlige erfaringer med nogle
mærker
> eks. Asus - Creative eller andre ?

Jeg har et Creative GF3, det er billigt og fungerer fint. Mit kan køre
ved 100 Mhz agp og samtidig o/c'es til 240/530. Der er TV-out på, men
jeg har ikke prøvet det endnu.

Lars

Fra : mf

Dato : 21-07-01 20:53

ret kendetegnende for denne gruppe, ik' ?

5 svar, 5 forskellige meninger *GG*

claus

Fra : ZiCoN

Dato : 22-07-01 11:17

Jeg kører med et pixelview.. det er jeg meget glad for.. og det er
billigt... de har det ved chippen.dk