Kan i gætte dette?
Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:55

Hej NG.

Kan i gætte følgende.

1. Hvilken dansk musiker hedder Melius Flyvholm til mellemnavn?
2. Hvilken legendarisk gruppe tilhører guitaristen Roger Keith Barrett og
hvilken kendt nummer har gruppen skrevet til ham?
3. Hvad er Björks efternavn?
4. Hvad er danske King Diamonds rigtige navn?
5. Hvad er Boy George's rigtige navn?
6. Hvad er Jimi Hendrix rigtige navn?
7. Hvilken dansk musiker har CPR nummeret 231045-0635?
8. Hvad hedder Ozzy Osbourne rigtigt?
9. Hvilken (Kunstnernavn) af 'krydder sildene' (Spice Girls) har det
borgerlige navn Melanie jayne Chisholm?
10. Hvad er Tina Turners rigtige navn?

God fornøjelse.

Hilsen Kim

Fra : Michael Lund

Dato : 30-06-08 22:01

"Muddley" <kvn62Xmail.dk skift x med @> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8. Hvad hedder Ozzy Osbourne rigtigt?
> 9. Hvilken (Kunstnernavn) af 'krydder sildene' (Spice Girls) har det

PLONK!!

Fra : -= JF =-

Dato : 30-06-08 22:26

Michael Lund skrev:

> PLONK!! (til Muddley)

Nu bli'r jeg sgu nysgerrig!
Hvorfor plonke ham fordi han prøver at lave en quiz?

--
Mvh. John

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 22:29

John.

Prøv at se tidlige links.
Jeg har åbenbart trådt voldsomt ved siden af.

Byd foriøvrigt ind på quizzen.
Ha' en god aften.

Hilsen Kim

Fra : preben nielsen

Dato : 01-07-08 07:58

"Muddley" <kvn62Xmail.dk skift x med @> skrev i meddelelsen
> Hej NG.
>
> Kan i gætte følgende.

Det ville være fantastisk, hvis nogen kan "gætte" disse ting. Om man så
"ved" disse ting er en helt anden sag.

-p

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-07-08 09:36

Muddley skrev:

> 9. Hvilken (Kunstnernavn) af 'krydder sildene' (Spice Girls) har
> det borgerlige navn Melanie jayne Chisholm?

Mel C/Sporty Spice.

> 10. Hvad er Tina Turners rigtige navn?

Anna Mae et-eller-andet.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 01-07-08 09:47

" > 7. Hvilken dansk musiker har CPR nummeret 231045-0635?.

Kim Larsen og det "gætter" man grundet pladen 231045-0635

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-08 09:48

"En Hr. Hvemsomhelst" <x@x.ru> skrev i en meddelelse

> " > 7. Hvilken dansk musiker har CPR nummeret 231045-0635?.
>
> Kim Larsen og det "gætter" man grundet pladen 231045-0635

Nå så lad os dog lege videre:
Nr. 1 er også Kim

Fra : Max

Dato : 01-07-08 10:12

Hej Allan

> Nå så lad os dog lege videre:

Der er jo ikke meget ved at lege Quiz når spørgsmålene
stille skriftlig og man sidder ved en computer med
internetadgang.

--
Mvh Max

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-07-08 10:29

Max skrev:

> Der er jo ikke meget ved at lege Quiz når spørgsmålene
> stille skriftlig og man sidder ved en computer med
> internetadgang.

Man kan jo lade være med at lede efter svarene. Man kan også springe
tråden helt over.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-07-08 12:38

En Hr. Hvemsomhelst skrev:

>" > 7. Hvilken dansk musiker har CPR nummeret 231045-0635?.
>
>Kim Larsen og det "gætter" man grundet pladen 231045-0635

Hvornår har Kim Larsen lavet en plade med den titel ?
1979 albummet med Kim Larsen hedder "231045-0637"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 01-07-08 18:01

> Hvornår har Kim Larsen lavet en plade med den titel ?
> 1979 albummet med Kim Larsen hedder "231045-0637"

Det gjorde ham året efter... Et kæmpe hit

Nej, det er nok ophavsmanden til tråden der har skrevet et forkert ciffer.
Eller også er der en anden dansk musiker som er født samme dag som Kim
Larsen.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 01-07-08 20:16

> [...]
>
> Nej, det er nok ophavsmanden til tråden der har skrevet et forkert ciffer.
> Eller også er der en anden dansk musiker som er født samme dag som Kim

Nej CPR-nr. er ikke korrekt - det sidste ciffer er et kontrolciffer - og KUN
7 er det rigtige

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 01-07-08 23:02

> Nej CPR-nr. er ikke korrekt - det sidste ciffer er et kontrolciffer - og
KUN
> 7 er det rigtige

Men dog, men dog..
I så fald er svaret til spørgsmål 7: "Ingen".

Fra : ">Per

Dato : 02-07-08 05:16

"En Hr. Hvemsomhelst"

> Nej, det er nok ophavsmanden til tråden der har skrevet et forkert ciffer.
> Eller også er der en anden dansk musiker som er født samme dag som Kim
> Larsen.

Larsen er vel osse mere sanger og komponist end musiker.

Vi får det næppe at vide - Kent Oldhøj har i en anden tråd bedt ophavsmanden
om at finde et andet sted at hygge sig, da det ikke vil kunne foregå i denne
gruppe. Så det vil jeg også gøre.

Per

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-07-08 12:27

">Per<" <nonono@nospam.dk> wrote in

> Vi får det næppe at vide - Kent Oldhøj har i en anden tråd bedt
> ophavsmanden om at finde et andet sted at hygge sig, da det ikke vil
> kunne foregå i denne gruppe. Så det vil jeg også gøre.

Jeg skrev at "hygge" kræver et fælles grundlag for at kunne opstå. Et
grundlag som Muddley ikke har fælles med denne gruppe.

Da han tydeligvis ikke ønskede at tilpasse sig gruppens fælles grundlag,
fandt jeg det smartere at han søgte et andet sted.

Nogen hygger sig på en bodega, andre på en café. Og atter andre har det
bedst derhjemme.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-07-08 14:38

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fandt jeg det smartere at han søgte et andet sted.
>
> Nogen hygger sig på en bodega, andre på en café. Og atter andre har det

Kunne det tænkes, at det måske ville gå bedre.....

Hvis du nu kun talte for dig selv ?

Muddley generede ikke mig....

Slæb ham i retten, hvis du ikke har andet at få tiden til at gå med )

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 02-07-08 14:43

Benny Mortensen wrote:
> Hvis du nu kun talte for dig selv ?

Det gør han så ikke, der er med sikkerhed flere der mener det samme. Men
endnu flere der ikek siger en klaphat.

> Muddley generede ikke mig....

Nej, du er vel glad for reklamer alle steder, også her.

> Slæb ham i retten, hvis du ikke har andet at få tiden til at gå med

Gaab.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 02-07-08 23:03

> Det gør han så ikke, der er med sikkerhed flere der mener det samme. Men
> endnu flere der ikek siger en klaphat.

> Nej, du er vel glad for reklamer alle steder, også her.

Jeg er helt enig i kritikken af din fremfærd, Hauge. Jeg ved ikke hvorfor du
har set dig sur lige præcis på Muddley.
En venlig retvisning eller 5 er det man normalt forsøger sig med, hvis nye
brugere ikke lige kan finde sig tilrette.
Generer hans tilstedeværelse i gruppen dig fortsat, kan du jo plonke alt det
du lyster uden at blande os andre ind i det. Ligefrem at bede manden om at
finde nye græsgange synes jeg er at træde over stregen, og du antyder også
at vi her skulle have en særlig klub som kræver medlemsskab eller accept.
Deri er jeg meget uenig.

I vitsgruppen har der længe huseret en troll, der daglig poster en masse
crap vedhæftet et link til hans reklameside. Trodt utallige henstillinger
fra de fleste af gruppens brugere fortsætte han sit spam.

Såvidt jeg kan se er Muddley meget langt fra den type, han har på
imødekommende vis tilkendegivet at han ønsker at finde ud af at begå sig.

Så Hauge, -i al venskabelig stilfærdighed, måske har du overreageret lidt?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-07-08 05:11

> [...]
> endnu flere der ikek siger en klaphat.

> Nej, du er vel glad for reklamer alle steder, også her.

Jamen Hej Hauge

Jeg har ikke set nogen reklame, har du ?????

I øvrigt, skulle du måske selv, læse retningslinierne, for som en anden
netop har antydet...
Var der måske noget, du havde misforstået.

Er du kommet for tidligt ?????

M.V.H....Benny..

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 06-07-08 19:13

">Per<" <nonono@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ophavsmanden om at finde et andet sted at hygge sig, da det ikke vil kunne
> foregå i denne gruppe. Så det vil jeg også gøre.

Lad gå med at quizzen forlader denne tråd, men lad mig komme med et
synspunkt, som vist godt kan fortsætte her:

Det er min opfattelse at ordet "musiker" bør opfattes meget bredere. For mig
er en sanger en musiker, ligeledes er en komponist eller en dirigent også en
musiker.
Et par lammende eksempler: Var Johann Sebastian Bach eller Luciano Pavarotti
måske ikke musikere ?

Jeg tror de ville vende sig i graven hvis de kunne høre nogen påstå det
modsatte.

Just a thought...