Med fare for at blive slagtet afHauge.;-).~
Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 20:48

Hej NG.

Kan i gætte følgende.

1. Hvilken dansk musiker hedder Melius Flyvholm til mellemnavn?
2. Hvilken legendarisk gruppe tilhører guitaristen Roger Keith Barrett og
hvilken kendt nummer
har gruppen skrevet til ham?
3. Hvad er Björks efternavn?
4. Hvad er danske King Diamonds rigtige navn?
5. Hvad er Boy George's rigtige navn?
6. Hvad er Jimi Hendrix rigtige navn?
7. Hvilken dansk musiker har CPR nummeret 231045-0635?
8. Hvad hedder Ozzy Osbourne rigtigt?
9. Hvilken (Kunstnernavn) af 'krydder sildene' (Spice Girls) har det
borgerlige navn Melanie jayne Chisholm?
10. Hvad er Tina Turners rigtige navn?

God fornøjelse.

...............Og Hauge, du får en pose saltkringler hvis du vinder.

Hilsen Kim

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-06-08 20:54

Muddley skrev:

>Kan i gætte følgende.

Jeg kan gætte mig til følgende : *PLONK*

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:03

Hej Ivan.

Fin kat.........og endnu finere LP samlingen bag katten

Har forsøgt at downloade musiccollectorsetup.exe
for at se din samling, men exe filer er jo lidt farlige. Hvad er det?

Se min samling her. www.muddley.com ( Ikke kommerciel, )

Hilsen Kim

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:20

http://www.collectorz.com/music/?from=google&keyword=music%20collector&gclid=CNWOuLb_nJQCFQunQwoddw7ruA

Er det denne??
Jeg har søgt efter et registreringsprogram, og dette kunne være DET.

Er det nemt at bruge??

Fra : Max

Dato : 30-06-08 21:26

Hej Muddley

> Jeg har søgt efter et registreringsprogram, og dette kunne være DET.
>
> Er det nemt at bruge??

Du forventer vel ikke svar fra en der har plonket dig ?

Og det er et godt program og det er let at bruge.

--
Mvh Max

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:31

Hej Max.

Jeg er ny på NG'erne og aner rikke hvad plonk er, så det forventer jeg.

Tak for dit svar angående programmet.
Har du det selv?

Hilsen Kim

Fra : Hauge

Dato : 30-06-08 21:37

Muddley wrote:
> Jeg er ny på NG'erne og aner rikke hvad plonk er, så det forventer
> jeg.

Du kan få hjælp til grupperne her:
http://usenet.lundhansen.dk/

Der er ikke nogen grund til at du skriver direkte til mig, da jeg ikke udfra
den måde du opfører dig som en lille skoledreng der ikke får sin vilje, har
den helt store interesse i det.

Men jeg kan anbefale for din egen skyld, at du tager et kik på ovenstående
link.

Især:
http://usenet.lundhansen.dk/?side=citatteknik
http://usenet.lundhansen.dk/?side=gruppevalg&m=B

Og

http://usenet.lundhansen.dk/?side=ordforklaring&m=I#fut

Mvh Hauge

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:45

Hey Hauge.

Tak for dine links.
Jeg vil checke dem.

Kanon at du synes jeg opfører mig som en skoledreng.
Jeg vil betegne dig som en netbetjent.....gaaab.(I værste
grad.).............Og en smiley.

Nåmen vi bliver nok aldrig enige, fred være med det.

Hauge kan du give mig en kort forklaring på hvad dk.kultur.musik går ud på??
Så kan jeg bedre rette fremtidige 'posts' og gøre dem rigtige til gruppen.

Jeg er lidt i tvivl.

Hilsen Kim

Fra : Max

Dato : 30-06-08 21:41

Hej Kim

> Jeg er ny på NG'erne og aner rikke hvad plonk er, så det forventer
> jeg.

Når man bliver plonket, ja så bliver man puttet i et killfilter, så kan
man
jo ikke forvente svar da vedkommende der plonker jo ikke ser ens indlæg
mere. Hvis du er ny her, ja så læs lidt om usenet, bl.a. om citatteknik.

http://usenet.lundhansen.dk/

> Tak for dit svar angående programmet.
> Har du det selv?

Ja, jeg er registreret bruger af både Music Collector og MP3 Collector.

--
Mvh Max

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:52

Hey Max

Tak for dit svar.

Jeg vil checke Music Collector, da jeg har en stor samling jeg skal
have registreret til mit forsikringsselskab.

Tak for forklariingen angående Plonk.
Kan ikke helt se hvad forskellen på mit originale indlæg og eksempelvis
(Ivan's) svar(Med links)er.
Men sådan er der jo så meget her i livet.

Du skal ihvertfald have tak for dine svar.

Hilsen Kim

Fra : Michael Lund

Dato : 30-06-08 22:01

"Muddley" <kvn62Xmail.dk skift x med @> skrev i en meddelelse
> Hej Max.
>
> Jeg er ny på NG'erne og aner rikke hvad plonk er, så det forventer jeg.
>
> Tak for dit svar angående programmet.
> Har du det selv?
>
> Hilsen Kim

I såfald er det da pudsigt at man kan læse dine indlæg lige siden 2004 på
Google groups.

http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&q=kvn62@mail.dk&qt_s=S%C3%B8g

Hvor længe kan man være nybegynder?

Jeg tror du er en troll !!

Mic.

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 22:14

Har brugt NG sporadisk, men har aldrig sat mig ind i brugen af disse.

Sorry hvis jeg ikke kender brugen af Plonk Fut og andet.

Jeg var sikker på at jeg havde fundet et hygge 'hjørne' hvor jeg kunne lære
lidt af alle, angående musik, men for satan det
er sgu svært at hygge i nyhedsggrupperne.

Håber at alle har det godt og ha' en dejlig sommer.
Hilsen Kim

Fra : ">Per

Dato : 01-07-08 06:41

"Muddley"

> men for satan det
> er sgu svært at hygge i nyhedsggrupperne.

Tonen i .dk-grupperne er ikke så venlig som i de engelsksprogede, så prøv
evt dem.

Per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-07-08 07:40

> [...]
> lidt af alle, angående musik, men for satan det
> er sgu svært at hygge i nyhedsggrupperne.
>
> Håber at alle har det godt og ha' en dejlig sommer.

Op med humøret Muddley.... Livet er ikke så langt endda, så lad dem, der
gider spendere tiden på at være mavesure, gøre det....

M.V.H....Benny..

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-07-08 10:27

"Muddley" <kvn62Xmail.dk skift x med @> wrote in

> Sorry hvis jeg ikke kender brugen af Plonk Fut og andet.

Var du en guttermand, så du senest nu vinket med vognstangen og viste
gruppen den respekt at undersøge hvordan den virker.

Man dropper jo heller ikke bare ind til en fremmed havefest, snupper en
fadbamse og gør grin med værtindens storblomstrede kjole.

Links har du fået.

> Jeg var sikker på at jeg havde fundet et hygge 'hjørne' hvor jeg kunne
> lære lidt af alle, angående musik, men for satan det
> er sgu svært at hygge i nyhedsggrupperne.

"Hygge" er et begreb der opstår når et passende fælles grundlag eksisterer.
Det er ikke tilfældet her. Det er hverken din eller andres skyld. Prøv om
du kan finde det passende fælles grundlag et andet sted. Her vil du blot
bringe irritation hvis du insisterer på at "hygge".

Fra : Muddley

Dato : 01-07-08 10:33

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Cool.
I'm off.

Hyg jer alligevel.

Hilsen Kim