hvad søren.. nyt fra MLTR.
Fra : EnjoyNews

Dato : 29-06-08 12:27

Hey

Var lige inde forbi www.mltr.dk for at se om der snart var nyt fra deres
side... Og til min overraskelse er der lige kommet en ny single fra, og må
jeg have lov til at sige hold da op...
De har da virkelig formået at følge med.. Der er ikke meget The Actor over
den

Super cool nummer.. held og lykke med den drenge

.... ps... så lige at jeg havde skrevet hvad søren i emnet... Var det ikke
ham der forlod gruppen )

Fra : Micky

Dato : 01-07-08 22:45

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Super cool nummer.. held og lykke med den drenge
>

> ... ps... så lige at jeg havde skrevet hvad søren i emnet... Var det ikke

Cool... tak for infoen, det har vi ventet på

Men de er jo som sædvanlig totalt anonyme i de danske medier.. Det er so mom
at medierne ikke har fattet at vi her i Danmark har nogle af de aller aller
største i Asians musikhistorie gående rundt.

Jeg har lige set Dan Andersens show på dvs. hvor der i extra materialet er
noget om Infernal.. Her siger en stemme, Infernal som PT er det største
danske navn i udlandet siden Aqua...

Igen en total ignorering af MLTR.
De har siden Aqua tiden udgivet albumet Blue Night og Take Me To Your Heart
som er solgt i millionvis i Asien. De har ligeledes udgivet en opsamling som
i visse Asiasiske lande er den mest solgt udgivelse nogensinde i deres land.
De har vundet adskillige priser og jeg kunne blive ved...
Det er bare som om at medierne herhjemme ikke ved noget som helst om dem.

De har faktisk haft en gloværdi kariere på 17 år internationalt og solgt
mere end 10 millioner albums fordelt på deres 6 studie albums og flere
opsamlinger.

Kort og godt... De er i mine øjne det stårste danske navn vi nogensinde har
haft. Aqau har solgt mere men et godt salg på 1 album overgås altså med en
langvarrig kariere med milion salg... Og så er det stadig ligeså porpulærer
den dag i dag...

Og... Jeg er ikke engang fan eller noget.. Jeg følger bare med.. Det burde
de danske medier også tag at gøre så alle vi danske fik øjnene op for hvor
store de egentlig er...

Fra : EnjoyNews

Dato : 02-07-08 00:47

"Micky" <be@ht.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de danske medier også tag at gøre så alle vi danske fik øjnene op for hvor

Hej micky

Det er jo lige vand til min mølle
Jeg har selv tænkt det samme mange gange. Når man har købt og hørt deres
albums med stor glæde, og så sider og ser diverse award uddelinger
herhjemmefra, så har jeg tit tænkt, hvor er MLTR egentlig.
Jeg husker at de i 1995 vandt en årets radio hit tror jeg nok med That's Why
og siden har jeg ikke set dem være nomineret til noget trods deres 3 albums
siden da.

Har også engang set en hel time med et program om danske grupper i udlandet
og ikke en eneste gang blev de nævnt... meget mystisk.. Jeg sad hele tiden
og tænkte, når de gemmer nok de største til sidst.. men de blev aldrig
nævnt. Det var mere Aqau, Infernal, Pretty Maids, C21 osv.. men ingen MLTR..
hmmm.

Men det er nok noget med stilen der er lidt for pæn og ikke nytænkende nok.
Men jeg glæder mig da i hvert fald til det nye album