Band med bynavn etc.
Fra : iSteen

Dato : 28-06-08 15:46

Jeg vil osse være med.
Nu er der desværre ikke noget fedt rockband der hedder Randers, men for
nu at starte - så popper Boston og Chicago op som trold af en æske.

Hvem kan hitte på flere bands, som har et by/land/kontinent i navnet

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-06-08 15:56

iSteen skrev:

> Hvem kan hitte på flere bands, som har et by/land/kontinent i navnet

Berlin. Tokio Hotel. Europe.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : iSteen

Dato : 28-06-08 23:48

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

> Berlin. Tokio Hotel. Europe.

Nashville Pusse

Fra : TL

Dato : 28-06-08 16:20

On Sat, 28 Jun 2008 16:46:29 +0200, in dk.kultur.musik
isteen@gmail.com (iSteen) wrote:

> [...]
>nu at starte - så popper Boston og Chicago op som trold af en æske.
>
>Hvem kan hitte på flere bands, som har et by/land/kontinent i navnet

Saint Etienne
Texas
Manhattan Transfer
Miami Sound Machine
Leningrad Cowboys
Tokyo Ghetto Pussy (a.k.a. Jam and Spoon)
Asian Dub Foundation
Kansas

Fra : iSteen

Dato : 28-06-08 19:42

TL <tl_dp@adelphia.net> wrote:

> Saint Etienne
> Texas
> Manhattan Transfer
> Miami Sound Machine
> Leningrad Cowboys
> Tokyo Ghetto Pussy (a.k.a. Jam and Spoon)
> Asian Dub Foundation
> Kansas

Alabama Thunderpussy

Fra : Max

Dato : 28-06-08 16:46

Hej iSteen

> Hvem kan hitte på flere bands, som har et by/land/kontinent i navnet

Alle byer, vel også Randers har vel et orkester med bynavnet i titlen,
enten et symfoniorkester, spejder eller garder orkester eller sådan
noget.

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-06-08 17:07
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 28-06-08 23:14

On 28 Jun 2008 16:06:43 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=135994086

Desuden er der Randers Pigegarde og Randers Spillemandslaug.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-06-08 19:59

Nazareth
Rotterdam Termination Source
Texas
Utah Saints

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henrik Laursen

Dato : 28-06-08 23:50

London Beat
Stockholm Syndrome
Frankie Goes to Hollywood
Afrika Bambaataa
Future Sound of London (F.S.O.L)
Captain Hollywood Project
L.A Style
France Gall
Ryan Paris
Spandau Ballet

--
Henrik Laursen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-06-08 00:37

Ivan V. Klattrup skrev:

>Nazareth
>Rotterdam Termination Source
>Texas
>Utah Saints

Bagdad Dagblad
Bombay Hotel
Georgia Satellites
Mabel
Orlando Riva Sound

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : iSteen

Dato : 29-06-08 17:06

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> Mabel

Øh...er det en by?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-06-08 17:16

http://en.wikipedia.org/wiki/Mabel%2C_Minnesota

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : iSteen

Dato : 29-06-08 21:48

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Mabel%2C_Minnesota

Okay, med 766 indbyggere, så kandiderer Mabel nok til at være en by

Fra : Mathias

Dato : 03-07-08 09:23

iSteen skrev:
> [...]
> nu at starte - så popper Boston og Chicago op som trold af en æske.
>
> Hvem kan hitte på flere bands, som har et by/land/kontinent i navnet

Svenske I'm from Barcelona
Her med hittet(sikkert ikke) We're from Barcelona
http://youtube.com/watch?v=OwwbXHNGsjU

Og så er der Beirut
med Nantes
http://youtube.com/watch?v=jc3ZAs17uAg

Det var lige dem jeg kunne komme på

Og så fandt jeg ud af at der er et band som hedder Valencia
http://youtube.com/watch?v=QoLBe_wyvBw

Hilsen Mathias

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-08 14:24

iSteen wrote:
> [...]
> æske.
>
> Hvem kan hitte på flere bands, som har et by/land/kontinent i navnet

Münchener Freiheit
http://www.youtube.com/watch?v=ZgzzVhKisMw
Bruce Springsteen & The E Street Band
http://www.youtube.com/watch?v=HTHpumtTAtM
Michael Jackson
http://www.city.jackson.ms.us/

Er der ikke også et band der hedder 8000C (eller var det en sang ?)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport