Sjov melodi
Fra : Janus Høi

Dato : 26-06-08 12:29

Jeg står og skal lave et lille "videobrev".
Til det, ville jeg gerne lægge et underligt baggrundsmusiknummer på.

Er der nogle der har et bud på en 'lallet' melodi, der bare lyder sjov
i sig selv?
--
Janus

Fra : Lars Frandsen

Dato : 26-06-08 19:40

"Janus Høi" <newsgroup@hjerteknuser.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>Til det, ville jeg gerne lægge et underligt baggrundsmusiknummer på.
>
>Er der nogle der har et bud på en 'lallet' melodi, der bare lyder sjov

Temaet fra Benny Hill lyder sjovt i mine ører:
http://www.youtube.com/watch?v=bl0WIw8KOVc
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 19:55

Janus Høi wrote:
> [...]
> Til det, ville jeg gerne lægge et underligt baggrundsmusiknummer på.
>
> Er der nogle der har et bud på en 'lallet' melodi, der bare lyder sjov

Jeg har altid været vild med Perez Prado / Guaglione:

http://www.youtube.com/watch?v=PltwISZilt8

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Janus Høi

Dato : 26-06-08 13:15

Jeg har fundet denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=hq2V_7fReqk

Selvom der er sang på, ville den være meget sjov.

Men hvordan får man den som lydfil?
Nogen der kender sangens titel?
--
Janus

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 27-06-08 11:45

"Janus Høi" <newsgroup@hjerteknuser.dk> skrev i en meddelelse
>Jeg har fundet denne her:
>
>http://www.youtube.com/watch?v=hq2V_7fReqk
>
>Selvom der er sang på, ville den være meget sjov.
>
>Men hvordan får man den som lydfil?

Hent og installer Freecorder. Med den kan du optage alt lyd, der foregår i
din browser, til en mp3 fil.
Søg på google efter "freecorder"

--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Michael Lund

Dato : 26-06-08 21:03

[...]

En godt bud må være The Pipkins med Gimme Dat Ding
http://uk.youtube.com/watch?v=YEEy615Jzg4

Mic.

Fra : Vidal

Dato : 28-06-08 09:07

Janus Høi skrev:
> [...]
> Til det, ville jeg gerne lægge et underligt baggrundsmusiknummer på.
>
> Er der nogle der har et bud på en 'lallet' melodi, der bare lyder sjov

Den der med Hess Is More - sshh

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=30125642

--
Venlig hilsen,