Dagens ord: Jungle
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-06-08 13:46

Takker for stafetten.

Dagens ord er Jungle.

Jeg lægger ud med et af mine absolut all time yndlings numre, nemlig
"Jungleland" med ingen ringere end Boss'en himself (og glæder mig til på
søndag ):
http://www.youtube.com/watch?v=p1mV_jI5rZc

Og så "The Rumble In The Jungle", nemlig "In Zaire" med Johnny Wakelin:
http://www.youtube.com/watch?v=3qJnKB04il0

Og til sidst, Guns'n'roses med "Welcome To The Jungle":
http://www.youtube.com/watch?v=IYRC4H64EFk

God jagt

Listen med de brugte ord:

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Earth/Jord
Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi,
Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk,
Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heaven, Heavy,
Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Ireland,
Jack, Jungle, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life, Light/Lys, Live,
Love,
Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday, Money, Months, Moon, Mother,
Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain,
Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit,
Radio, Rain, Reach/Ræk, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex, Silver, Skov, Sky, Small,
Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser,
Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet, Søndag,
Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow,
Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend,
West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Yesterday, You

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Holst

Dato : 25-06-08 14:16

Per Beer Hansen wrote:

> Jeg lægger ud med et af mine absolut all time yndlings numre, nemlig
> "Jungleland" med ingen ringere end Boss'en himself (og glæder mig til på
> [...]

Ja, så vil jeg også lægge ud med ét af mine all time yndlingsnumre, nemlig:

Grandmaster Flash & The Furious Five feat. Melle Mel - The Message
http://www.youtube.com/watch?v=F6e9G-ump3Y

Fra : schlafen

Dato : 25-06-08 14:57

ses i Parken søndag......

Adamski - Space Jungle
http://www.youtube.com/watch?v=iu_yqRTWl9g

Flirts - Jungle Rock
http://www.youtube.com/watch?v=H_N3jUrGNEI

Stevie Wonder - Junglefever
http://www.youtube.com/watch?v=qTZ_Xmw-xbg

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-06-08 16:34

On Wed, 25 Jun 2008 14:45:54 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Takker for stafetten.
>
>Dagens ord er Jungle.

Creedence Clearwater Revival - "Run Through The Jungle"
http://youtube.com/watch?v=SNLu2gY2-uU

Electric Light Orchestra - "Jungle"
http://youtube.com/watch?v=AP1cJD4Qnb0

Steve Miller Band - "Jungle Love"
http://youtube.com/watch?v=CU5gVj-FlZA

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 25-06-08 16:38

Hej Per

> Dagens ord er Jungle.

Selv om løver og jungle ikke rigtig høre sammen,
ja så får du den her

the lion sleeps tonight
http://youtube.com/watch?v=lyjq9RJ-_yM

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 25-06-08 16:53

Max wrote:

> Selv om løver og jungle ikke rigtig høre sammen,
> ja så får du den her

Næh, der er ikke mange løver i Junglebogen, men en bjørn:

Bare Necessities
http://www.youtube.com/watch?v=9ogQ0uge06o

Fra : Max

Dato : 25-06-08 17:09

Hej Holst

> Næh, der er ikke mange løver i Junglebogen, men en bjørn:

Og en tiger

Garfield- eye of a tiger
http://www.youtube.com/watch?v=duKad07aoyw

--
Mvh Max

Fra : Studo

Dato : 25-06-08 19:22

Den Wed, 25 Jun 2008 14:45:54 +0200 skrev Per Beer Hansen:

> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Jungle.

RHCP - Jungle man
http://youtube.com/watch?v=Zmp6WVlfmcs

Og forresten skal Spleen United spille til Kløften, hvor de formentlig
skyder denne af:
My jungle heart
http://youtube.com/watch?v=GE1nVxCVIk0

Og så mangler denne da også:
Kool & the gang - Jungle boogie
http://youtube.com/watch?v=CmtJEE1_AMo

Det var alt fra min smaling i denne omgang.

Fra : Broegger

Dato : 25-06-08 21:30

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:48623e02$0
$90267$14726298@news.sunsite.dk:

> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Jungle.

Bonnie Tyler har lavet et nummer der hedder It's a jungle out there, det er
ret fedt, men desværre ikke på røret.

Og så er der jo Kim Larsen og hans Jungle dreams. Med Till tomorrow.
http://www.youtube.com/watch?v=AI2UO7sIOU4

og så er beton-jungler jo populære. Her med Mr Reggae him self. Bob Marley
http://www.youtube.com/watch?v=SSg1AxVoG1I

og af en aller anden årsag kom jeg til at tænke på Marvin Gayes I heard it
through the grapewine. Her i en suveræn acapella version.
http://www.youtube.com/watch?v=87FjkqtK67o

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Hauge

Dato : 25-06-08 21:34

Hejsa
Per Beer Hansen wrote:
> Dagens ord er Jungle.

Så vil jeg bidrage med et rigtigt fedt 80'er nummer:

Rose Laurens - Africa
http://youtube.com/watch?v=0F8qDhiiaws

Mvh Hauge

Fra : Broegger

Dato : 26-06-08 06:52

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev news:4862abc7$0$15888
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hejsa
>
> Så vil jeg bidrage med et rigtigt fedt 80'er nummer:
>
> Rose Laurens - Africa
> http://youtube.com/watch?v=0F8qDhiiaws

Sådan en har ToTo også lavet.
http://youtube.com/watch?v=lPT_3PEjnsE

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-06-08 14:23

Hauge wrote:
> Hejsa
>
> Så vil jeg bidrage med et rigtigt fedt 80'er nummer:
>
> Rose Laurens - Africa
> http://youtube.com/watch?v=0F8qDhiiaws

Den havde jeg da helt glemt, men et dejligt genhør
Så den får du stafetten for.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hauge

Dato : 26-06-08 16:05

Hejsa
Per Beer Hansen wrote:
> Den havde jeg da helt glemt, men et dejligt genhør

Den er på min lokale playliste, så jeg hører den engang imellem

> Så den får du stafetten for.

Jamen jeg takker, og vender tilbage med et "nyt" ord senere.

Mvh Hauge

Fra : Pernille

Dato : 26-06-08 12:03

> Takker for stafetten.
>
> Dagens ord er Jungle.

Er lige hjemme, fra sommerhuset, i 10 min.
Kan lige nå at sende dette nummer
The Jungle Emperor - musik af Simon and Garfunkel
http://youtube.com/watch?v=YxLw5hjX9Qk

Fra : Pernille

Dato : 26-06-08 12:16

> Takker for stafetten.