Efterlyses: Titler på hits fra 1998
Fra : Fly

Dato : 19-06-08 14:09

Hejsa!

Jeg skal til en fest med en flok gutter som alle mødtes i 1998. Jeg har fået
til opgave at lede mine CD'ere igennem efter 15-20 numre der hittede i 1998.

Er der nogle af jer, der er skarpe? Indtil videre er mit bedste bud at hive
nogle Absolute Music, NOW o.s.v. frem, men jeg er lige ude efter de numre
der var LANDEPLAGER i '98.

Tak!

Fra : Broegger

Dato : 19-06-08 14:20

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> skrev

> [...]
>
> Er der nogle af jer, der er skarpe? Indtil videre er mit bedste bud at
> hive nogle Absolute Music, NOW o.s.v. frem, men jeg er lige ude efter

Hej. Så kan du jo glæde dig over "Dagens År" trådene. Der var 1998 med.
http://groups.google.dk/group/dk.kultur.musik/browse_thread/thread/d816e8f5
d18205ed/f0e7553b099151ed?hl=da&lnk=st&q=dagens+%C3%A5r+1998
#f0e7553b099151ed

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-06-08 14:21

Fly wrote:
> [...]
> at hive nogle Absolute Music, NOW o.s.v. frem, men jeg er lige ude
> efter de numre der var LANDEPLAGER i '98.

Her er der måske et par ideer:
http://en.wikipedia.org/wiki/1998_in_music

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Holst

Dato : 19-06-08 14:42

Fly wrote:

> [...]
> nogle Absolute Music, NOW o.s.v. frem, men jeg er lige ude efter de numre

Aqua er vist sagen.

<http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_number-one_hits_of_1998>
<http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_100_number-one_hits_of_1998_%28United_States%29>

Fra : Henrik Laursen

Dato : 19-06-08 21:28

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Er der nogle af jer, der er skarpe? Indtil videre er mit bedste bud at
> hive nogle Absolute Music, NOW o.s.v. frem, men jeg er lige ude efter

Celine Dion - My heart will go on
Savage Garden - Truly Madly Deeply
Jeniffer Paige - Crush
Robyn - Show me love
Ace Of Base - Cruel Summer
Madonna - Frozen
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Spice Girls - Spice Up Your Life
Shania Twain - You're Still The One
S.O.A.P. - This Is How We Party
Aaliyah - Are You That Somebody?
U2 - Sweetest Thing
Natalie Imbruglia - Torn
Elton John - Candle In The Wind
Chumbawamba - Tubthumping
Cher - Believe
Britney Spears - Baby One More Time
Limp Bizkit - Nookie
Backstreet Boys - I Want It That Way
Run D.M.C. vs. Jason Nevins - It's Like That
Rammstein - Das Modell
Cornershop - Brimful Of Asha

Skandinaviske:

Drömhus - Vill Ha Dej
Dr. Bombay - Calcutta
Den Gale Pose - Spændt op til lir
Cartoons - Doodah!
Souvenirs - Jeg hader Susanne (den kender ALLE)

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-08 21:32

Fly wrote:
> Hejsa!
>
> Jeg skal til en fest med en flok gutter som alle mødtes i 1998. Jeg
> har fået til opgave at lede mine CD'ere igennem efter 15-20 numre der
> hittede i 1998.

George Michael / Fastlove var en af de mest spillede numre i 1998

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-08 21:35

Trekroner wrote:
> George Michael / Fastlove var en af de mest spillede numre i 1998

Retter lige mig selv før andre gør.

Fastlove er fra 1996!

Fra : Fly

Dato : 21-06-08 20:29

Hej alle sammen!

Mange tak for hurtig respons - det var fedt med mange gode input og ikke
mindst mange gode minder...

Men AQUA?!?! Var det ikke tidligere de hittede end 1998?

-Fly

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-06-08 23:27

Fly skrev:

> Men AQUA?!?! Var det ikke tidligere de hittede end 1998?

Barbie Girl blev udgivet i 1997 og blev et hit med det samme, så jo.
Albummet kom samme år. Men det forhindrer dem selvfølgelig ikke i også
at hitte i 1998.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk