En smule OT og lidt provokatorisk
Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-08 11:34

I forlængelse af diskussionen om, hvor "gode" råvarer, vi havde i gamle
dage:

http://www.180grader.dk/leder/Leder_ko_u_logisk.php

Jeg er rørende enig i denne leder. Vi *har* bedre råvarer i vore dage, og
økologi er langt hen ad vejen alene et spørgsmål om at købe sig lidt god
samvittighed uden hold i realiteterne.

Jeg rører ikke økologiske råvarer bortset fra de ekstremt få tilfælde, hvor
smagen rent faktisk er bedre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-06-08 18:00

Jens Bruun skrev:
> [...]
> økologi er langt hen ad vejen alene et spørgsmål om at købe sig lidt god

Det eneste provokerende er journalistikken - det sædvanlige opkog af
løstrevne og uargumenterede "oplysninger", bragt sammen for at opfylde
nogles ønsker om at have en letkøbt mening

> Jeg rører ikke økologiske råvarer bortset fra de ekstremt få tilfælde, hvor
> smagen rent faktisk er bedre.

Ih, dog..

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 21-06-08 18:52

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Det eneste provokerende er journalistikken - det sædvanlige opkog af
> løstrevne og uargumenterede "oplysninger", bragt sammen for at opfylde
> nogles ønsker om at have en letkøbt mening

Det er vel derfor hr. Jens godt kan lide artiklen. Det er jo lige hans stil.

Steen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-08 19:11

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel derfor hr. Jens godt kan lide artiklen.

Det er ikke en artikel. Ikke at jeg forventer, at du eller Ole Larsen kender
forskellen på en artikel og en leder...

> Det er jo lige
> hans stil.

Jepper. Og din stil er?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-06-08 19:36

Jens Bruun skrev:

> Det er ikke en artikel. Ikke at jeg forventer, at du eller Ole Larsen kender
> forskellen på en artikel og en leder...

Kald det lige hvad du vil - manglen på seriøsitet er den samme

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-08 19:39

> Kald det lige hvad du vil - manglen på seriøsitet er den samme

Jeg skal ikke kalde det, hvad jeg vil. Jeg skal alene henvise til, at det er
en LEDER. En leder er ikke udtryk for journalistisk objektivitet, selvom du
råber og skriger.

Så lærte du også lidt i dag, Ole Larsen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-06-08 20:07

Jens Bruun skrev:
> [...]
> råber og skriger.
>
> Så lærte du også lidt i dag, Ole Larsen.

Nu forholder det sig sådan, Jens Brun, at jeg har ikke kaldt det hverken
det ene eller det andet. Det har du, derimod, og for min skyld kan du
fortsat kalde det lige hvad du vil - og så lærte du det.

Og det er fortsat et useriøst sammenkog

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 23-06-08 12:47

Ole Larsen wrote:

> Det eneste provokerende er journalistikken - det sædvanlige opkog af
> løstrevne og uargumenterede "oplysninger", bragt sammen for at opfylde
> nogles ønsker om at have en letkøbt mening

Mener du det samme om Weekendavisen?

http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080620/SAMFUND/706200055

Den artikel fik mig til at tænke en ekstra gang - og jeg har ellers været
stor tilhænger af økologi i mange år.

Ebbe

Fra : Ole Larsen

Dato : 23-06-08 16:37

Ebbe Kristensen skrev:

> Mener du det samme om Weekendavisen?

Nej

> http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080620/SAMFUND/706200055
>
> Den artikel fik mig til at tænke en ekstra gang - og jeg har ellers været
> stor tilhænger af økologi i mange år.

Man kan være tilhænger eller modstander af mange grunde. De her nævnte
ændrer ikke min opfattelse.

http://olelarsen.eu/84/index.html