Sammenskudsgilde
Fra : Nina

Dato : 17-06-08 20:39

Vi er en flok studerende, der skulle have holdt grillfest på fredag, men
vejrudsigten lover regn, så nu skal vi i stedet medbringe en ret hver.

Nogle gode idéer ?
Vil jo gerne komme med noget spændende, og ikke bare frikadeller eller
lign.

- Nina

Fra : Nina

Dato : 17-06-08 20:54

Det skal desuden være noget, der kan klare 40 minutter i offentlig
transport!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-06-08 21:03

Nina <balfkja@fks.dk> writes:

> Vi er en flok studerende, der skulle have holdt grillfest på fredag,
> men vejrudsigten lover regn, så nu skal vi i stedet medbringe en ret
> hver.
>
> Nogle gode idéer ?

Oksebrystruller med peberrod-/æblesalat
Torskerogn-/rygeostcreme med et godt brød
Sløret blomkål med rejer
Dampet lakseside med dressing og et godt brød

Det var bare lige det første der faldt mig ind.

Mvh Trine

Fra : Max

Dato : 17-06-08 21:26

Hej Nina

> Nogle gode idéer ?

En ordentlig baje høns i asparges til tarteletter,
det giver helt sikkert et stort bifald.

--
Mvh Max

Fra : Kari Eiffert

Dato : 18-06-08 07:00

"Nina" <balfkja@fks.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogle gode idéer ?
> Vil jo gerne komme med noget spændende, og ikke bare frikadeller eller

Chili i svøb

Skær dem op langs toppen og på tværs af hele chilien.
Tag kerner ud.
Fyld dem med philadelphia
svøb bacon omkring og hold den på plads med en tandstikker eller lignende.

I ovnen i en halv times tid ved 180 grader.

Vælg chilitype efter hvor stærk du ønsker dem