Ferdinand-øl fra Tjekkiet
Fra : Nina

Dato : 10-06-08 19:33

Hej!

Da jeg var i Prag for nyligt stødte jeg på nogle helt fantastiske øl af
mærket "Ferdinand". Det var et lokalt bryghus, der også havde restaurant
tilknyttet, og man kunne købe øl med hjem derfra. Men nu er de sluppet
op, så er der nogle der ved, hvor de kan købes herhjemme ? Hvis de da
kan...

- Nina

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-06-08 07:51

Nina <balfkja@fks.dk> wrote in news:g2mhd9$2qmo$3@newsbin.cybercity.dk:

> [...]
> tilknyttet, og man kunne købe øl med hjem derfra. Men nu er de sluppet
> op, så er der nogle der ved, hvor de kan købes herhjemme ? Hvis de da

Ferdinand Dark 11? Mørk lidt sødlig øl.

Den ved jeg har kunnet fås fra fad på "Trappen" i Kongensgade, Esbjerg.
Måske andet kan arrangeres?

Ellers ville jeg snakke med en lokal ølentusiast butik, om ikke de kan tage
den hjem.

Fra : Morten Danscher

Dato : 11-06-08 10:37

"Nina" <balfkja@fks.dk> wrote in message
> [...]
> så er der nogle der ved, hvor de kan købes herhjemme ? Hvis de da kan...

Hej!

Bjergtrolden i Roskilde har 3 forskellige øl fra Pivovar Ferdinand (dark,
lager og sedm kuli semi dark lager)
www.bjergtrolden.dk (eneste tilknytning til stedet er at jeg er en glad
kunde)

--Morten

Fra : Nina

Dato : 11-06-08 21:52

Morten Danscher skrev:

> "Nina" <balfkja@fks.dk> wrote in message
Tak for hjælpen!

Da jeg er fraflytter fra Esbjerg regner jeg med at prøve Bjergtrolden i
Roskilde Great! Deres Sedm Kuli smager skønt!