brugernavn mv.
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 03-07-08 13:42

Hej alle
Jeg benygger OE 7.0, og det har kørt godt i lang tid, nu i dag har
jeg pludselig fået et problem jeg ikke kender.
Når jeg vil hente mail, spørges der om password og brugernavn,
jeg kan naturligvis ikke huske dette.
Nogen der har en god ide?
Jeg kører Vista.
m.v.h.
Ole

Fra : Ole C

Dato : 03-07-08 14:11

Ole J. Hansen skrev blandt andet:

> [...]
> jeg pludselig fået et problem jeg ikke kender.
> Når jeg vil hente mail, spørges der om password og brugernavn,

Det sker nogle gange på grund af fejl fra udbyderens side. Så prøv med
lidt tålmodighed og se om ikke det retter sig.
I OE kan du i øvrigt se dit brugernavn under
Funktioner>Konti...>fanabladet Post>(din konto)>Egenskaber> fanebladet
Servere.
Dit password står nedenunder med prikker, som blandt andet Snadboys
Revelation v.2.0 kan afkode:
http://www.snadboy.com/

--
vh
Ole C

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-07-08 14:54

Ole J. Hansen wrote:

> Jeg benygger OE 7.0, og det har kørt godt i lang tid, nu i dag har

OE har sin egen gruppe.

> Nogen der har en god ide?

OE-gruppen er nok det bedste sted. Mit bedste forslag er at skifte til
en rigtig mailklient, feks. Thunderbird

Jesper Poulsen

Fra : Søren K Rasmussen

Dato : 03-07-08 16:36

Hej Ole.
Det bedste ; som jeg benytter mig af når der er sådanne problemer,er at
ringe til din udbyder der kan være ændringer til: port eller ind - udgående
post disse ændringer sker lige pludselig. Specielt her i overgangen hvor jeg
havdede Tele2 og nu cybercity som udbyder var der en del problemer.
mvh Søren.