Googel mail
Fra : Jane

Dato : 02-07-08 15:34

Når jeg har fået f.eks. 5 e-mail fra A så står de på 5 faneblade, når jeg
så prøver at slette 1 af dem så slettes alle 5, kan man ikke slette bare en
enkel?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : simon

Dato : 03-07-08 11:53

Jane skrev:
> Når jeg har fået f.eks. 5 e-mail fra A så står de på 5 faneblade, når jeg
> så prøver at slette 1 af dem så slettes alle 5, kan man ikke slette bare en
> enkel?

Hej Jane.
Jo det kan du da.
Klik på den mail du vil slette, så den
vises.
På selve mailen - oppe til højre, har du
følgende:
"Vis detaljer" - samt en dato - en lille rude
med "svar".
Lige til højre for ruden med "svar" har du en
rude med en blå trekant.
Klik på denne, og vælg i den undermenu du får:
"Slet denne meddelelese".
Så vil du kun få den ene meddelelse slettet.
mvh
simon
--
Lær om Picasa billedbehandling på
www.erling-simonsen.dk

Fra : Jane

Dato : 03-07-08 14:48

simon <nyhed.xxxx@gmail.com> wrote in

> [...]
> Klik på denne, og vælg i den undermenu du får:
> "Slet denne meddelelese".
> Så vil du kun få den ene meddelelse slettet.
Tak skal du ha Simon, det vil jeg så prøve

--
Venlig hilsen
Jane