Thunderbird, forsvundne meddelelser: "Stop~
Fra : Møller

Dato : 01-07-08 09:28

Thunderbird. 2.0

Jeg må have kommet til at trykke på en eller anden kombination:
der var en række meddelelser i samme tråd jeg kom til at få gjort usynlig:
Jeg kunne se at 15 meddelelser var ulæst.
men jeg kan ikke se dem, hverken som "vis alle" eller "vis ulæste" eller "vis tråd med ulæste"

jeg observerende lige, inde jeg gik videre, at der i makeringsfeltet for tråd ude tv, at der var sat
en "stopskilt" har jeg blokeret for alle meddelelser i den tråd, eller hvad har jeg lavet, og
hvorden kommer jeg tilbage.?

nu kan jeg ikke se symbolet eller meddelelser! og jeg kan ikke finde tegnet under Mærkat eller marker.

Møller

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-07-08 16:55

Møller skrev:
> Thunderbird. 2.0
>
> Jeg må have kommet til at trykke på en eller anden kombination:
> der var en række meddelelser i samme tråd jeg kom til at få gjort usynlig:
> Jeg kunne se at 15 meddelelser var ulæst.

Du er sikkert kommet til at ignorere tråden. Prøv dette:

Vis => Tråde => Ignorer tråde. Når der er mærke, vises alle
tråde, og du kan så markere en af de ignorerede meddelelser
og vælge Meddelelse => Ignorer tråden for at ophæve
ignoreringen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Løs Sudoku-opgaver på computeren. Du kan også få hjælp til