Modtager gamle emails igen
Fra : Rainman

Dato : 15-06-08 07:03

Dette spm. har ikke meget med selve email-klienten at gøre, men håber
der alligevel er en venlig sjæl som kan hjælpe med at kaste lys over
sagen. Forholdet er det at jeg undertiden pludselig igen modtager nogle
gamle emails jeg tidligere har modtaget. Således her til morgen hvor der
kommer en masse emails jeg modtog 28.03.08, og som stadig står til
28.03.08 i datoen.

Hvor har de mon opholdt sig i al den tid? Mailserveren har jo afleveret
dem til min klient den 28.03.08, så det er mig komplet uforståeligt hvor
de har puttet sig.

Jeg kører TB på min klient og serveren er Unix / Whm-cpanel.

Mogens