Smoothie-maskine
Fra : CHR

Dato : 08-06-08 13:38

Hej!
Vi diskuterer her om alle smoothie-maskiner kan klare at knuse isterninger.
Kan ikke se noget om det udfra beskrivelser af dem jeg har studeret på
nettet.

Venlig hilsen

Fra : Henrik

Dato : 08-06-08 14:44

En god blender, som kan knuse is. Den kan også anvendes til andre ting, når
man ind imellem bliver træt af smoothies.

Henrik

Fra : CHR

Dato : 09-06-08 22:13

"Henrik" skrev
> En god blender, som kan knuse is. Den kan også anvendes til andre ting,
> når man ind imellem bliver træt af smoothies.

Det kan de selvfølgelig.
Tak. Du har afgjort en strid i familien.
En strid der tager udgangspunkt i dumhed.:)
Tankegangen er at en billig smoothie-maskine til nogle få hundrede ikke kan,
mens en dyr smoothie maskine godt kan.
Det er ikke min tankegang.:)

Fra : Max

Dato : 08-06-08 15:31

Hej CHR

> Vi diskuterer her om alle smoothie-maskiner kan klare at knuse
> isterninger. Kan ikke se noget om det udfra beskrivelser af dem jeg

Er det ikke et krav for at lave smoothie ?

--
Mvh Max

Fra : CHR

Dato : 09-06-08 22:23

"Max" skrev
> Hej CHR

> Er det ikke et krav for at lave smoothie ?

Hej

Jo, det er det nemlig. Jeg har beskrevet hvorfor jeg spørger i mailen
ovenfor.:)
Jeg glæder mig til den dag vi får sådan en maskine.

Venlig hilsen

Fra : Max

Dato : 09-06-08 22:27

Hej CHR

> Jeg glæder mig til den dag vi får sådan en maskine.

Jamen det er jo bare at gå ned og købe en, jeg personlig ville
ikke ane hvad jeg skulle med den, men lykke til med det.

--
Mvh Max