sharia lov i Danmark?
Fra : Ivannof

Dato : 02-05-08 11:33

Danske avisredaktører anklaget for blasfemi i Jordan.

Det betyder vel at de mener at sharialoven er gældende i Danmark

Som Lars Hedegaard, formand for trykkefrihedsselskabet siger:

De bebudede retssager bekræfter, at islam betragter sig som vores overherre
med ret til at påtvinge os denne ideologis mentalitet, politiske system og
retsorden.

Aktionen i Jordan viser atter en gang, at islams magthavere sætter alt ind
på at undergrave ytringsfriheden i Vesten og dermed bane vejen for det
totalitære diktatur, som er deres endemål.

Den jordanske chefanklager håber at sagen vil ende med udlevering af
redaktørerne til Jordan efterfulgt af fængsling i op til 10 år. Han ser en
absolut mulighed for at dommeren vil bede interpol om hjælp til at arrestere
de danske chefredaktører.

http://sappho.dk/Den%20loebende/strube.html

Hilsen
Ivan

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 12:45

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> redaktørerne til Jordan efterfulgt af fængsling i op til 10 år. Han ser en
> absolut mulighed for at dommeren vil bede interpol om hjælp til at

De er sgu uhyggelige!
Vi bør virkelig gøre meget mere, for at værne om demokratiet,
ytringsfriheden og de danske værdier!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-05-08 19:29

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> De er sgu uhyggelige!
> Vi bør virkelig gøre meget mere, for at værne om
> demokratiet, ytringsfriheden og de danske værdier!

Vi har jo selv skudt os i foden eftersom dit latterlige parti
DF har været fremme i skoene og har været med til at vedtage
at danske statsborgere kan udleveres til andre lande til
retsforfølgelse og derpå fængselsstraf for forbrydelser andre
lande mener de har begået. Det følger af den berømte
"terrorpakke" hvor andre lande nu kan bede Danmark om at
udlevere de pågældende mennesker til straf i deres land.

Før i tiden kunne vi sige at vi ikke udleverede danske
statsborgere til sådanne retsforfølgelser, men nu er der intet
til hinder for at vi kan udlevere vores statsborgere til lande
som fx Jordan sålænge de ikke udleveres til dødsstraf. Men det
kan da være at Lene Espersen også kan få nogle "diplomatiske"
forsikringer der? Hun og DF'erne har jo så forfærdelig travlt
med at få udvist nogle folk til lande med tortur blot med en
"garanti" for at der ikke sker dem noget. Det svarer akkurat
til Chamberlains naive oplysning til UK om at det underskrevne
dokument hos Hitler betød "Fred i vor tid" - At den talende
kavalergang så forsøger at gøre Chamberlain kunsten efter
vidner jo om en naivitet der kun kan holde blandt "Die dumme
Dänen" som jo gang på gang stemmer på det populistiske parti
DF, som sparker deres vælgere i røven den ene gang efter den
anden og som dermed holder Fjoghet ved magten.

Så jeg synes da det er fedt at de pågældende politikere nu
kommer til at stege i deres eget fedt. At udlevere de
pågældende redaktører vil næppe være muligt, for så vil
regeringen lide et overvældende prestigetab.

Men højrefjolserne er jo straks parate til at fordømme
forsøget, samtidig med at de ikke tøvede med at kalde danskere
for landsforrædere hvis de offentligt udtalte sig mod
regeringens officielle politik i Irak. Her stod der
alvorstunge professorer udi juraen og formanede os om at vi
faktisk kunne dømmes for landsforræderi ved at sige at vi var
imod regeringens politik i Irak.

Men når "vennerne" udtaler sig tåbeligt, når "vennerne"
defamerer andre religioner der ikke er kristendommen, når man
er parat til at sælge danske statsborgere til lande der selv
lader hånt om menneskerettighederne - fx USA - og når man
truede danskere der var imod Irak-krigen, så må det
naturligvis vække undren når man oplever al den forargelse fra
den selvsamme højrefløj vedr. udleveringsønsker af danske
redaktører til Jordan - den situation har man jo selv bedt om.

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-05-08 20:26

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> at danske statsborgere kan udleveres til andre lande til retsforfølgelse
> og derpå fængselsstraf for forbrydelser andre lande mener de har begået.

Vås og agitprop fra kommunist-overlæreren!

Sandheden er:

danske statsborgere kan udleveres til strafforfølgning i den pågældende
stat,
1. Hvis den pågældende i de sidste 2 år forud for den strafbare handling har
haft bopæl i den stat, hvortil udlevering ønskes, og en handling, der svarer
til den lovovertrædelse, for hvilken der søges udlevering, efter dansk ret
kan straffes med fængsel i mindst 1 år, eller
2. Hvis handlingen efter dansk ret kan medføre højere straf end fængsel i 4
år.

Mvh
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-05-08 13:10

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> redaktørerne til Jordan efterfulgt af fængsling i op til 10 år. Han ser en
> absolut mulighed for at dommeren vil bede interpol om hjælp til at

EU/DK *BURDE* svare igen ved at indføre arrestordre mod de ansvarlige for
den latterlige forestilling. Og afbryde ALLE forbindelser til Jordan.

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 14:29

> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> EU/DK *BURDE* svare igen ved at indføre arrestordre mod de ansvarlige for
> den latterlige forestilling. Og afbryde ALLE forbindelser til Jordan.

- Og brænde deres flag!

Fra : Straight Talk

Dato : 02-05-08 15:41

On Fri, 2 May 2008 15:29:17 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>- Og brænde deres flag!

Og tisse en stor muhammedtegning i indlandsisen.

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 16:29

"Straight Talk" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Og tisse en stor muhammedtegning i indlandsisen.

Jeg tror stadig, at den bedste straf for muslimer ville være at få tatoveret
Muhammed eller en gris i panden.

Fra : @

Dato : 02-05-08 16:54

On Fri, 2 May 2008 17:29:11 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Straight Talk" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg tror stadig, at den bedste straf for muslimer ville være at få tatoveret
>Muhammed eller en gris i panden.

nånånå

er du sur over at det med at tisse billeder på isen ikke rigtig er
noget for piger

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 18:18

> nånånå
>
> er du sur over at det med at tisse billeder på isen ikke rigtig er
> noget for piger

Jeg tror, at en tatovering gør et større indtryk...

Fra : Straight Talk

Dato : 02-05-08 20:04

On Fri, 02 May 2008 17:54:25 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>nånånå
>
>er du sur over at det med at tisse billeder på isen ikke rigtig er
>noget for piger

Pernille kunne vel godt føre pennen?

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 22:36

> Pernille kunne vel godt føre pennen?

Jeg har en pæn håndskrift

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-08 01:03

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> wrote in message
> Danske avisredaktører anklaget for blasfemi i Jordan.
>
> Det betyder vel at de mener at sharialoven er gældende i Danmark

Så da gerne at Thøger blev udleveret, det kunne måske få idioten til at
vågne op.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)