Politisk Korrekt: "Muhammed-Danes" :-)
Fra : Den Svage Ånd

Dato : 30-04-08 12:48

Hej,

Jeg synes bare, at ordet muhammedaner er blevet så groft "misbrugt" så
mange gange. Og derved er det lykkedes de smarte/dumme fra "foreningen
af dum-smarte" at give ordet en meget negativ og ubehagelig
betydning...

Skal vi prøve med noget nyt; og være moderne og politisk korrekte
endnu engang? Prøv:

"Muhammed-Danes"

-For alle velintegrerede, er det da vist mere høfligt idag...

Mvh
PJC
"Selvfølgelig tror vi da STADIG på demokrati"
Dansk Eneste-Parti (Hmmm?)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-04-08 20:20

"Den Svage Ånd" skrev i en meddelelse

>Skal vi prøve med noget nyt; og være moderne og politisk >korrekte
>endnu engang? Prøv:

>"Muhammed-Danes"

>-For alle velintegrerede, er det da vist mere høfligt idag...

Hvorfor tro du at rigtig mange muslimer skulle føle sig trådt over tæerne
ved at blive kaldt Muhammedaner !?.
Hvor mange Muslimer kender du der har givet udtryk for at
ordet Muhammedaner skulle være nedsættende ??.
Og kender du i det hele taget nogle Muslimer.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-05-08 13:31

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ordet Muhammedaner skulle være nedsættende ??.
> Og kender du i det hele taget nogle Muslimer.

F.eks. den senere imam Fatih Alev skrev engang i en debat med mig at det var
forkert at bruge betegnelsen muhamedaner.

De bliver fornærmede, fordi de tror at ordet muhamedaner betyder at de
tilbeder Muhamed i stedet for Allah. I realiteten er Muhamed og hans liv
faktisk essensen i muhamedanismen, noget de altså af formelle grunde ser
bort fra, men orddannelsen på dansk svarer bare til lutheraner, og det
kaldes vi efter "profeten" Luther uden at tilbede ham som Gud.

Fra : Ivannof

Dato : 02-05-08 11:08

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> bort fra, men orddannelsen på dansk svarer bare til lutheraner, og det
> kaldes vi efter "profeten" Luther uden at tilbede ham som Gud.

Der er nok ikke så meget at gøre. Muhammedanere bliver under alle
omstændigheder fornærmede - ligemeget hvad vi siger!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 02-05-08 13:11

On Fri, 2 May 2008 12:07:47 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

>Der er nok ikke så meget at gøre. Muhammedanere bliver under alle
>omstændigheder fornærmede - ligemeget hvad vi siger!

ja de vil helst opfinde diverse tåbelige påskud for deres røveriske og
morderiske adfærd, (det er altid de andres skyld at vi opfører os som
vi gør)

det kan man jo så forholde sig til,

men det allermest tåbelige er dog, at flokke af "velmenede"
Humanister" hopper på disse løgnehistorier, og efterfølgende påstår at
det er sekulariserede demokratiske europæere der er skyld i
muhamedanisternes selvforskyldte dårligdomme

der er slet igen ende på de tåbelige udsagn der kommer frem i denne
forbindelse

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og