Anholdt efter bus-onani.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 11:24

http://ekstrabladet.dk/112/article998361.ece

<citat>
En 46-årig asylansøger er anholdt ved skole, efter at have taget en
27-årig kvinde på brysterne mens han onanerede i en bus
</citat>

<citat>
der endnu ikke har taget stilling til om han skal fremstilles i
grundlovsforhør med krav om fængsling.
</citat>

Fængsles!? hvad med at kyle ham hjem hvor han kommer fra, næste gang
voldtager han måske og hvem ved, om det kan koste et offer livet, at
have en sådan type i landet, nej ud med svinet, vi har intet at bruge
ham til.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 11:37

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> voldtager han måske og hvem ved, om det kan koste et offer livet, at
> have en sådan type i landet, nej ud med svinet, vi har intet at bruge

Ludvig er så nervesvækket, så han håber lidt på at racisterne nu vil være
enig med ham i noget.

Lad os håbe at jeg ikke er nødt til at udfri hans tråd med et enkelt eller
2 nådsensindlæg.

Mon ikke en Malene P vil komme ham til undsætning her?

Stakkels Stakkels Skvat.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 11:38

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> eller 2 nådsensindlæg.
>
> Mon ikke en Malene P vil komme ham til undsætning her?

Hvis set er Ludvig - kan du så ikke FUTTE til DSM`?

Selvom du godt nok er lidt ræd for at komme derover

/F

Fra : pm

Dato : 21-04-08 15:09

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller 2 nådsensindlæg.
>
> Mon ikke en Malene P vil komme ham til undsætning her?

Kære Frank
Du er formentlig en rar og ganske fredelig familiefader, der ser ud til at
bekymre dig for andre.
Det tjener dig stor ære... idet jeg har set dette ske op til flere gange.
Uselvisk..det er du.

MEN.... desværre har jeg kun set dig beklage ophavsmanden til et indlæg, og
ALDRIG dit
eget forhold til indholdet. Det bekymrer mig - meget, for du spilder andres
og min tid med dine,
i den forbindelse, ligegyldige betragtninger.
Kunne du fremover forholde dig til indholdet ???? Gerne med en begrundelse
for indlægget eller,
hvis vi skal stramme den lidt...personlige mening til indhold og IKKE
skribenten.

pm

Fra : Malene P

Dato : 21-04-08 16:41

> [...]
eller
> 2 nådsensindlæg.
>
> Mon ikke en Malene P vil komme ham til undsætning her?

Hvorfor dog det? Det er da mere dig, der har brug for hjælp, når du bliver
ved med så sygeligt at gå efter manden i stedet for bolden. Ludvig stillede
adskillige spørgsmål, du kunne have taget op i stedet for dine evindelige
persontilsvininger. Skal han fængsles? Skal han smides ud? Er der fare for,
at han vil begynde at voldtage -måske myrde? Har vi noget at bruge ham til?
Hvad med at forholde dig til det?

Malene P

Malene P

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 19:43

Malene P wrote:
> [...]
> smides ud? Er der fare for, at han vil begynde at voldtage -måske
> myrde? Har vi noget at bruge ham til? Hvad med at forholde dig til

Kig en tur forbi Dk.snak.mudderkastning og se hvem der er personfikseret.

Stakkels Stakkels Ludvig laver statistik 2 gange om dagen hvor mange indlæg
jeg mon har fået skrevet
Stakkels Stakkels Skvat..

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 21-04-08 21:41

On Mon, 21 Apr 2008 20:42:44 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Kig en tur forbi Dk.snak.mudderkastning og se hvem der er personfikseret.

Er det ikke der er formålet med muddergruppen...???

>Stakkels Stakkels Ludvig laver statistik 2 gange om dagen hvor mange indlæg
>jeg mon har fået skrevet
>Stakkels Stakkels Skvat..

Så hop dog over i muddergrøften med dit gylle...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 21:42

S. A. Thomsen kom med denne ide:

> Er det ikke der er formålet med muddergruppen...???

Jo.

> Så hop dog over i muddergrøften med dit gylle...

Han skal være velkommen

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 21:48

S. A. Thomsen wrote:

> Er det ikke der er formålet med muddergruppen...???

> Så hop dog over i muddergrøften med dit gylle...

Nu giver du Ludvig tårer i øjenkrogen .. Han er dig såå taknemmelig.

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 21-04-08 21:54

On Mon, 21 Apr 2008 22:48:19 +0200, "Frank Leegaard"

>Nu giver du Ludvig tårer i øjenkrogen .. Han er dig såå taknemmelig.

Du burde vide at jeg absolut IKKE er Ludvig-fan....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 21:57

S. A. Thomsen wrote:

> Du burde vide at jeg absolut IKKE er Ludvig-fan....

Det er sgu da netop derfor...

Manden sad indtil kl 5 i morges og ledte efter indlæg i dk.kultur.sprog for
at finde et og andet han kunne give mig igen med ...

Manden er voldsom ude af balance pga lidt drillerier ovre i mudderet.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 22:04

Frank Leegaard skrev:

> Det er sgu da netop derfor...
>
> Manden sad indtil kl 5 i morges og ledte efter indlæg i dk.kultur.sprog for
> at finde et og andet han kunne give mig igen med ...

Og det ved du fordi?

> Manden er voldsom ude af balance pga lidt drillerier ovre i mudderet.

Det er fordi _jeg_ er ude af balance og _ikke_ kan klare mosten i
mudderet, at du slæber det over i dk.politik!? ja det giver jo mening.

Kom du nu bare over i muddergruppen igen, det andet får dig til at
virke ynkelig.

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Malene P

Dato : 22-04-08 02:34

> Kig en tur forbi Dk.snak.mudderkastning og se hvem der er personfikseret.

Gu vil jeg ej -jeg stillede derimod dig nogle konkrete spørgsmål, som Ludvig
allerede havde stillet. Og det kan du åbenbart ikke finde ud af at forholde
dig til.

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 21-04-08 21:32

Malene P wrote:
> [...]
> smides ud? Er der fare for, at han vil begynde at voldtage -måske
> myrde? Har vi noget at bruge ham til? Hvad med at forholde dig til

Citat-fuskeren Ludvig ligger som han har redt.
( Ahh...som kom den igen :)

--
Hvad er citatfusk ?
indlæg: news:47d0cc6e$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 21:49

Michael Weber wrote:

> Citat-fuskeren Ludvig ligger som han har redt.
> ( Ahh...som kom den igen :)

Ludvig holder sig ikke for god til noget som helst.

/F

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-04-08 11:49

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> grundlovsforhør med krav om fængsling.
> </citat>
>
> Fængsles!? hvad med at kyle ham hjem hvor han kommer fra

Indlysende god ide. Og lænk ham sammen med /F

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 11:52

Martin Larsen:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Indlysende god ide. Og lænk ham sammen med /F

LOL, det kostede lige en mundfuld kaffe.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 12:44

Ludvig Nielsen. wrote:
> Martin Larsen:

> LOL, det kostede lige en mundfuld kaffe.

man skal vist være presset voldsomt i defensiven for at se at det skulle
være hylende morsomt så kaffen røg i gal hals ..

Eller også et af Ludvigs Skvattede forsøg på at lefle.

/F

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-04-08 12:45

"Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Indlysende god ide. Og lænk ham sammen med /F

Hvad med at lænke ham sammen med dig, Martinsebasse, måske han vil studere
dine feminine sider.

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 12:55

Kim Larsen wrote:
> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Hvad med at lænke ham sammen med dig, Martinsebasse, måske han vil
> studere dine feminine sider.

Jeg er bange for at de vil gå Martin som ræven i saksen. Poten bliver gnavet
af,

/F

Fra : Pernille

Dato : 21-04-08 13:36

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en sådan type i landet, nej ud med svinet, vi har intet at bruge ham til.

Ingen asyl til ham. Han skal bare sendes hjem!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 13:59

Pernille:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ingen asyl til ham. Han skal bare sendes hjem!

"vi" er desværre nok bare for blødsødne, men nu var det et godt
tidspunkt at bruge den lovgivning der giver ret til at kaste de
kriminelle ud.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-04-08 18:51

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> Ingen asyl til ham. Han skal bare sendes hjem!

Det er naturligvis ikke smart at onanere offentligt i dette
land -eller i noget andet land -men mon ikke det der ligger
bag dine og andres opfattelser er en sexualforskrækkelse, når
nogen der søger om asyl tillader sig at have ret til et
seksualliv - især hvis de er adskilt fra muligheden for at få
kontakt med det andet køn (eller det samme)?

Det er naturligvis sådan at en handling som den beskrevne er
uhørt i de fleste samfund (i hvert fald kender jeg ingen der
tillader noget sådant), men det kan jo være at manden er syg
(sindssyg, nervesvækket etc.) og han kan have været offer for
tortur der har gjort ham gal.

Vi kender med andre ord ikke motivet for denne i vore øjne
amoralske adfærd og naturligvis skal vi ikke acceptere den
form for overgreb mod nogen.
Men dertil og så nægte ham asyl kender hverken du eller jeg
baggrunden for at gøre - hvis denne handling, hvor amoralsk
den end måtte være, skulle føre til afslag på asyl, så er vi
langt ude.

Når man søger asyl kan det være grundløst, men det kan
naturligvis også være begrundet, og det må altså høre med til
historien at der kan være en grund til at manden opfører sig
som han gør, og det fremgår ikke af historien.

Desuden er det jo slet ikke sikkert at historien er sand -det
kan være en and.

Med andre ord: endnu en gang er du og andre højrefjolser
hurtigt ude med aftrækkeren uden at I har gjort jer
overvejelser som dem jeg har skitseret ovenover. Hvad er det
dog for et menneskesyn I har? Jeg græmmes!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-04-08 19:08

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> bag dine og andres opfattelser er en sexualforskrækkelse, når
> nogen der søger om asyl tillader sig at have ret til et

Som du dog kan finde på. Ingen har med en stavelse nogensinde herinde
ytret det mindste forbehold i forhold til, at asylansøgende har et
[legalt] sexualliv. Etellerandet er gået helt galt for dig.

Fra : @

Dato : 22-04-08 20:09

ja

han blev født

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 19:45

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> overvejelser som dem jeg har skitseret ovenover. Hvad er det
> dog for et menneskesyn I har? Jeg græmmes!

Jeg må beundre at du gider svare sagligt på fjolserne mere eller mindre
latterlige straffe.

Stor beundring herfra. Jeg synes det er langt sjovere at ramme dem med deres
egne våben: Tåbelig ugennemtænkt sludder.

/F

Fra : JBH

Dato : 21-04-08 21:31

> [...]
>
> Stor beundring herfra. Jeg synes det er langt sjovere at ramme dem med
> deres egne våben: Tåbelig ugennemtænkt sludder.

Man skal gøre det man er bedst til, og "Tåbelig ugennemtænkt sludder" er
tilsyneladende det du er bedst til,,,,, men nu gider jeg ikke ikke spilde
mere båndbredde på at se dine tåbelige indlæg, så hop du ned i filteret til
BÆ9, så er han ikke alene længere. Du kunne evt. skifte navn til Frank
Bægård....

/JBH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 21:51

JBH wrote:
> [...]
> spilde mere båndbredde på at se dine tåbelige indlæg, så hop du ned i
> filteret til BÆ9, så er han ikke alene længere. Du kunne evt. skifte

Det var vel nok opfindsomt. Særligt efter at tumpen Martin Jørgensen har
skrevet omkring 30 enslydende indlæg og kaldt mig lortegård.

Den slags lader mig nu kold. Jeg kan sagtens argumentere for de sager jeg
gider argumentere for.

Det ser tilsyneladene mere skraldt ud for dig.

/F

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 12:37

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tillader sig at have ret til et seksualliv - især hvis de er adskilt fra
> muligheden for at få kontakt med det andet køn (eller det samme)?

Er det iorden at lade det gå ud over en kvinde, at han har lyst til at
onanere?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-04-08 17:14

dette land -eller i

> Er det iorden at lade det gå ud over en kvinde, at han har
> lyst til at onanere?

Det er proportionsforvrængende at sende ham tilbage til det
land han er flygtet fra blot fordi han har rørt en kvinde på
brysterne - ærlig talt: har hun taget skade af det? næppe -

Man skal naturligvis ikke forulempe kvinder eller mænd eller
børn, men det er jo ikke et massemord han har begået, vel?
Proportioner, Pernille - proportioner!

Fra : Malene P

Dato : 23-04-08 17:31

> [...]
> land han er flygtet fra blot fordi han har rørt en kvinde på
> brysterne - ærlig talt: har hun taget skade af det? næppe -

Du ved jo ikke om kvinden har taget psykisk skade ved denne behandling. Hvis
han havde den ene hånd i fuld gang med mine bryster og den anden med sit
eget lem, var det nok ham, der hurtigst kunne komme til skade. Men det
ændrer jo ikke på spørgsmålet om, hvorvidt han er i stand til at begå sig i
et samfund, hvor han allerede i bussen ikke kan styre sig og begynder at
begå seksualovergreb på en kvinde, der formentlig har haft tøj på. Hvad kan
man vente af ham, når vi begynder at gå i bikini? Han hører ikke til her og
jeg stemmer for, at han ikke skal have asyl til fare for andre kvinder, der
kan riskere at møde ham -måske i flok med andre, som vi jo før har set
introduceret af de fremmede.

> Man skal naturligvis ikke forulempe kvinder eller mænd eller
> børn, men det er jo ikke et massemord han har begået, vel?
> Proportioner, Pernille - proportioner!

Ville du mon egentlig støtte en hjemsendelse, hvis der havde været tale om
massemord, Arne?

Malene P

Fra : Bruno Christensen

Dato : 23-04-08 18:52

On Wed, 23 Apr 2008 18:30:32 +0200, Malene P wrote:

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Du ved jo ikke om kvinden har taget psykisk skade ved denne behandling.

Selvfølgelig har hun det.

Krisepsykriati og førtidspension, det må være det mindste.

>Hvis
> han havde den ene hånd i fuld gang med mine bryster og den anden med sit
> eget lem, var det nok ham, der hurtigst kunne komme til skade.

Og gjorde du det ville det være dig der kom ind at hænge...

> [...]
> jeg stemmer for, at han ikke skal have asyl til fare for andre kvinder, der

Jeg tvivler på at du kan få ham sendt tilbage, men anbringelse over en
årrække (til han evt. får det bedre) er en mulighed.

> Ville du mon egentlig støtte en hjemsendelse, hvis der havde været tale om
> massemord,

Vil du gå ind for hjemsendelse til dødsstraf?

--
MVH
Bruno

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-04-08 21:02

Efter mange tanker skrev Bruno Christensen:

> Vil du gå ind for hjemsendelse til dødsstraf?

Hvad skulle problemet være? øje for øje osv...

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-04-08 21:01

Malene P forklarede den 23-04-2008:
> [...]
> introduceret af de fremmede.

> Ville du mon egentlig støtte en hjemsendelse, hvis der havde været tale om

Nej, Arne støtter alle skæve individer.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-08 21:17

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> introduceret af de fremmede.

> Ville du mon egentlig støtte en hjemsendelse, hvis der havde været tale om

Kvinden fik ikke blødende sår
Manden var inder og ikke muslim

SLAP AF når han får en bøde gør han ikke det igen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 23-04-08 20:44

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> Det er proportionsforvrængende at sende ham tilbage til det
> land han er flygtet fra blot fordi han har rørt en kvinde på
> brysterne

Der var så lidt mere til det. Du underdriver og udelader.

> Man skal naturligvis ikke forulempe kvinder eller mænd eller
> børn, men det er jo ikke et massemord han har begået, vel?

Skal der da noget i den størrelsesorden til, før du vil nægte en
kriminel asylansøger ophold?

Personligt synes jeg, hans opførsel er rigelig til afvisning. Der kommer
ikke noget godt ud af at samle på den slags mennesker.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-04-08 21:04

Følgende er skrevet af Henrik Svendsen:

> Der var så lidt mere til det. Du underdriver og udelader.

Arne er ekspert i den kategori.

> [...]
>
> Personligt synes jeg, hans opførsel er rigelig til afvisning. Der kommer ikke
> noget godt ud af at samle på den slags mennesker.

Det bliver han desværre nok bare ikke, han får sgu nok en erstatning,
fordi hun skred før han var færdig.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-08 03:28

> [...]
>
> Man skal naturligvis ikke forulempe kvinder eller mænd eller børn, men det
> er jo ikke et massemord han har begået, vel? Proportioner, Pernille -

Hvad gjorde men i middelalderen hvis en enspænder trådte ind i en katolsk
messe og råbte GUD ER DØD
Man aflivede ham

Den udviste inder har tilsvarende krænket danskernes religion og fordomme,
som er om at erotisk berøring er om kærlighed, som skal være mellem
jævnaldrende, at sympatifisse er finere end købefisse. osv

Ufrivillig berøring associerer til vold der associerer til mord - inderen
er som en hund i et spil kegler, helt uden situationsfornemmelser - som en
profettegner i Mellemøsten, der heller ikke har begået mord, men noget som
pøbellynch finder værre.
Der er ikke retfærdighed i noget land, når hellige tabuer krænkes.

Folk der kender mig og gerne vil sætte mig i bås som sindsyg , har som basis
kun ævl om proportioner og situationsfornemmelse

Eneste sindsyge der bør interessere psykiatri og stat er 1. dem der søger
hjælp selv 2. dem der volder eller TRUER OVERBEVISENDE med vold
Inderen LIGNER ved ikke at spørge først og få ja, end voldtægtsforbryder og
de kan overføre aids eller afslutte akten med mord

Halvdelen af verdens største genier med størst samfundsgavn har været
heldige at have haft forældre der lærte dem ikke at være slaver af
situationsfornemmelse - Men hverken jeg eller den befamlende inder bliver
genier af at prøve grænser. Jeg gør det altid fysisk harmløst og
anstændigt-efter-dansk-lov og uden asocial tendens.
Inderen bør udvises fordi vi har kun overskud til danskere med
eksperimenterelyst
Han overskred den sikkerhedszone om vor krop som de fleste af os har.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 21-04-08 14:53

On Mon, 21 Apr 2008 12:23:32 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen yahoo.com>
wrote:

> [...]
> En 46-årig asylansøger er anholdt ved skole, efter at have taget en
> 27-årig kvinde på brysterne mens han onanerede i en bus
Så kunne det tyde på at foråret er på vej!

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 14:55

Jens Erik Bech wrote:

> Så kunne det tyde på at foråret er på vej!

Havde det været en dansker havde skvattet Ludvig nok ment det samme.

(F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 15:35

Jens Erik Bech har bragt dette til os:

> Så kunne det tyde på at foråret er på vej!

Jeps, noget tyder på det.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-04-08 15:45

Jens Erik Bech wrote:

> Så kunne det tyde på at foråret er på vej!

Jep, din søster nød det sikkert.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-08 19:52

> [...]
> en sådan type i landet, nej ud med svinet, vi har intet at bruge ham til.

Udlændinge med så lidt situationsfornemmelse bør udvises - JA

Men hvis jeg onanerede i myldretiden i en bus så ville en lille bøde være
passende for at skubbe til medpassagerer ved armens bevægelser og en lidt
større hvis jeg pletter deres tøj med sæd og en tusind kroners bøde mindst
hvis jeg befamler en pige mod hendes vilje

Jeg forstår ikke at nogen kan bryde sig om at onanere uden at være i enrum ,
men måske jeg er en gammeldags snerpe....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 19:58

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Jeg forstår ikke at nogen kan bryde sig om at onanere uden at være i
> enrum , men måske jeg er en gammeldags snerpe....

Hvorfor de lave bøder til dig og en straf der vil noget til en fremmed?

Har vi ikke lighed for loven?

Advokerer du for bananreupublik?

/F

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 22-04-08 10:00

On Mon, 21 Apr 2008 16:45:17 +0200, Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

> Jep, din søster nød det sikkert.
Hun blev som barn lokket ind i en bil med en fremmed mand. Det eneste
familien har kunnet få ud af hende nogensinde, var de ord hun beskrev
situationen med:"Manden havde en hale!"

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech