DF-manipulation i JP?
Fra : Maz Spork

Dato : 20-04-08 00:55

http://jp.dk/indland/aar/meninger/article1323141.ece

Samme skabelon bruges.

I weekendens Information er forresten en fremragende artikel om
humanisme, og om at være i stand til at være modstander af den
voksende religiøsitet globalt men også modstander af den voksende
danske xenofobi.

-- maz

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-04-08 08:03

Maz Spork wrote:
> http://jp.dk/indland/aar/meninger/article1323141.ece

> Samme skabelon bruges.

"Samme skabelon" som når læserbrevsskribenten rabler
'højrefløjspropaganda' som en anden kimsebasse eller Wilstrup? Fik du
øje på 'skabelonen' Maz?

> [...]
> humanisme, og om at være i stand til at være modstander af den
> voksende religiøsitet globalt men også modstander af den voksende

Ligegyldigt snak. Kom med det du synes er så fremragende, ellers er
oplysningen bare en værdiløs påstand.

Fra : Peter

Dato : 20-04-08 12:23

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
..

> Ligegyldigt snak. Kom med det du synes er så fremragende, ellers er
> oplysningen bare en værdiløs påstand.

atter en DF nazist

Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 20-04-08 15:10

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> wrote in message

> atter en DF nazist

Er det ikke rart at du endelig har sprunget ud af skabet ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-08 10:13

Maz Spork wrote:
> [...]
> humanisme, og om at være i stand til at være modstander af den
> voksende religiøsitet globalt men også modstander af den voksende

"I virkeligheden ser det sådan ud, at de inviterer mig med til bords til
såvel hverdag som højtider, at de kysser mig og krammer mig, at de omtaler
mig som familie, at de uden videre overlader mig alene med deres mænd og
overlader deres børn i min varetægt . . .

Jo. Jeg er altså en helt almindelig, lyshåret, dansk kulturkristen."

-------

Gad vide om de "uden videre" ville overlade en helt almindelig lyshåret
dansk mand alene med deres kvinder
Eller hvordan mon de ville stille sig hvis denne "Pia" var erklæret ateist?

Det er efterhånden vel 15 år siden en muslimsk rejsebureau-ejer fra
Vesterbrogade havde en artikel i avisen, hvor han "græd" over at tingene
havde ændret sig så drastisk inden for det muslimske miljø i Danmark. Nu
blev hans venners koner sendt ind i et værelse for sig selv, når han var på
besøg, mens han før i tiden hilste på dem, og de var med ved bordet. Han var
meget trist over den stigende religiøsitet, og så den som et stort
tilbageskridt.

Disse venner var selvfølgelig ikke "farlige" for nogen andre end sig selv,
men trist er det dog, at man vælger vejen mod mørket, frem for større og
større samkvem inden for, og mellem kulturerne.

Der er selvfølgelig også nogle som går den anden vej, dvs de bliver mere
vestligt indstillede, heldigvis. Tænk hvis flertallet klappede hænderne
varme over tanken om hovedafskæringsvideoer, - som man gjorde i "Muslimer i
Dialog".

Fra : Jim

Dato : 20-04-08 14:37

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> vestligt indstillede, heldigvis. Tænk hvis flertallet klappede hænderne
> varme over tanken om hovedafskæringsvideoer, - som man gjorde i "Muslimer

Jeg kommer til at tænke på beretningen fra Kahttan Jasim.
http://www.sappho.dk/Nr.%208%20marts%202008/stenes.html

Næ, Ghøkan er en tudeprinsesse, der ikke kan få øje på bjælken i eget.. ja..
øje..

Fra : Jim

Dato : 20-04-08 14:22

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
[...]

***

Hvis du læser de andre læserbreve af folk, som kommenterer Gøkhans
skriblerier og negative udgydelser over danskere og det danske samfund, så
ville du kunne konstatere, at der nærmest set ikke er grænser for Gøkhans
had til danmark og det danske samfund. Han betegner jo danskere som generelt
racister, hvilket er noget af en forbrydelse.
Og det siger jo alt, at han er radikal byrådspolitiker.
Så denne tyrker skal feje for egen dør, før han fejer hos andre.

Fra : Tveskaeg

Dato : 21-04-08 17:28

On Sat, 19 Apr 2008 23:55:04 -0700 (PDT), Maz Spork <maz@spork.dk>
wrote:

> [...]
>humanisme, og om at være i stand til at være modstander af den
>voksende religiøsitet globalt men også modstander af den voksende

Idiot.

Alle politiske partier skriver professionelle læserbreve som menige
partisoldater lægger navn og adresser til.

Din åbenlyse racisme mod danskere i almindelighed og dit had til
danmark og alt dansk i særdeleshed vil jeg af høflighed undlade at
kommentere.

Fra : @

Dato : 21-04-08 17:44

wrote:

>den voksende
>danske xenofobi

hvor ser du den??

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Vidal

Dato : 21-04-08 21:37

@ skrev:

> hvor ser du den??

Den ser man da hele tiden i denne gruppe.

Hadeobjektet er *de fremmede*.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 22-04-08 20:31

On Mon, 21 Apr 2008 22:36:49 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den ser man da hele tiden i denne gruppe.

man

nej

DU forestiller dig igen ting som ikke findes i virkeligheden

at gøre opmærksom på muhamedanismens utallige dårlige sider har intet
som helst med xenofobi at gøre

Fra : Vidal

Dato : 22-04-08 21:26

@ skrev:

> man

Ja, -

> nej

- men ikke du?

> DU forestiller dig igen ting som ikke findes i virkeligheden

Mon ikke alle gør det? Nogen ved det bare ikke.

> at gøre opmærksom på muhamedanismens utallige dårlige sider har intet
> som helst med xenofobi at gøre

Læg mærke til de utallige indlæg, der omtaler
de *fremmede*. Findes de ikke i virkeligheden.
Denne gruppe er også en _slags_ virkelighed.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 24-04-08 18:55

On Tue, 22 Apr 2008 22:25:46 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Læg mærke til de utallige indlæg, der omtaler
>de *fremmede*. Findes de ikke i virkeligheden.
>Denne gruppe er også en _slags_ virkelighed.

hvis de der konsekvent skriver de fremmede i stedet skriver
indvandrede muhamedanere

så mener du vel også det er galt, selv om det er meget nærmere
sandheden