Den pine - den plage
Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 09:48

Een eller anden er blevet så pikeret og drillet af mig, at de har forsøgt at
starte skintråde ovre i nazigruppen.

En del nazier var skam også enfoldige nok til at hoppe i med begge ben.
(Skribenten kender nok sin målgruppe og ved godt at vi ikke her har at gøre
med den ypperste intelligensia)

Tumpen har dog nok gjort sine forsøg, og ment at han var godt rustet ved at
bruge OE som jeg selv. Imidlertid er djævelen jo i detaljen og staklen havde
ikke lige tjekket det med version.

Stakkels stakkels skvat.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 19-04-08 09:51

Frank Leegaard udtrykte præcist:
> Een eller anden er blevet så pikeret og drillet af mig, at de har forsøgt at
> starte skintråde ovre i nazigruppen.

Nazigruppen!? er det dk.politik du mener, hvis ja, har du så ikke
postet dette indlæg forkert?

> [...]
> bruge OE som jeg selv. Imidlertid er djævelen jo i detaljen og staklen havde

Frank, hvad sker der? er filmen knækket helt?

Jeg har virkelig ondt af dig, og det er ikke engang ironisk ment.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 09:59

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard udtrykte præcist:
>
> Nazigruppen!? er det dk.politik du mener, hvis ja, har du så ikke
> postet dette indlæg forkert?

Hvorfor laver du FUT. Den var X-postet.

Prøver du på at få en smule sympati ved at det satme er for galt hvis jeg
kalder dk.politik for nazigruppen?

> Frank, hvad sker der? er filmen knækket helt?

Blev der ramt en nerve? Det er jo en kendt sag at en pyroman skal man finde
blandt tilskuerne til branden.

> Jeg har virkelig ondt af dig, og det er ikke engang ironisk ment.

Du har vist mest ondt af dig selv ,,

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 19-04-08 10:03

Frank Leegaard udtrykte præcist:

> Hvorfor laver du FUT. Den var X-postet.

!?

Jeg svarede på dit indlæg her i dk.politik.

> Prøver du på at få en smule sympati ved at det satme er for galt hvis jeg
> kalder dk.politik for nazigruppen?

Slet ikke, jeg svarede dig i den gruppe du postede i.

> Blev der ramt en nerve? Det er jo en kendt sag at en pyroman skal man finde
> blandt tilskuerne til branden.

Nerve!? øhh hvad snakker du om.

> Du har vist mest ondt af dig selv ,,

Nej, jeg har ondt af dig, for det rabler da helt, det kan selv en blind
se.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 10:10

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard udtrykte præcist:

> !?
>
> Jeg svarede på dit indlæg her i dk.politik.

> Slet ikke, jeg svarede dig i den gruppe du postede i.

> Nerve!? øhh hvad snakker du om.

Jeg tror skam også nogenlunde svaret ville være sådan fra pyromanen.
Problemet er bare at du lugter af brandbare væsker og på trods af
antirygerstatus antræffes du med tændstikker ..

/F

Fra : Ivannof

Dato : 19-04-08 10:48

> Jeg tror skam også nogenlunde svaret ville være sådan fra pyromanen.
> Problemet er bare at du lugter af brandbare væsker og på trods af
> antirygerstatus antræffes du med tændstikker ..
>
> /F

Enten er i eksibitionister eller og benytter i jer bare af hinandens private
mailadresser. Telefonen er også opfundet!

Hilsen Ivan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 10:55

Ivannof wrote:

> Enten er i eksibitionister eller og benytter i jer bare af hinandens
> private mailadresser. Telefonen er også opfundet!

Man kan jo for så vidt godt sige at Nazisvin tråden var et forsøg på
telefonfis. Der er bare lidt svært når murerarbejdsmanden vil forsøge at
spille teenagepige.

Den duer kun overfor de mest lette tilfælde.

Ikke dermed sagt at det ikke lykkedes at for staklen at narre visse andre
stakler ...

Handlingen lyser dog mest af alt af ypperste desperation

/F

Fra : Ivannof

Dato : 19-04-08 11:26

> [...]
> stakler ...
>
> Handlingen lyser dog mest af alt af ypperste desperation

Som sagt: Enten er i eksibitionister eller og benytter i jer bare af