Nazisvin.
Fra : Rambukken

Dato : 18-04-08 22:58

Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.

/F

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-04-08 23:31

Rambukken skrev:
> Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.

Ja, og nu er du en af os. Muwahaha....

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-04-08 00:54

Rambukken wrote:
> Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.
>
> /F

Arh, der er da vist næppe megen "rambuk" over så tarvelig
tøsedrenge-teasende troll-træskhed, som du - i direkte forlængelse af
adskillige andre desperate forsøg - her udviser, min kære, anonyme
"aoie"-abonnerende antagonist?

Kom nu lige lidt frem i skoene, træd ind i ringen og præsenter noget, der
bare til umiddelbar almindelig forveksling LIGNER et egentligt politisk
synspunkt?

Anders Peter Johnsen

Fra : Rea721

Dato : 19-04-08 01:13

"Rambukken" <noget@noget.noget> skrev i en meddelelse

> Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.

Det er reegtig sajt at være næsden anonym og så bare regtig sie någet
sejt....så er man næmli regtig sej... Pophans.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : N/A

Dato : 19-04-08 07:31

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 19-04-08 07:31

Ejvind Kruse har bragt dette til os:

> Ups - du glemte signaturen.

ROFLMAO, der var vist noget der gik lidt for hurtigt for IT-Proen.

> /Frø af ugræs er føget over hegnet...
>
> Det er vel ikke dig der også er både Lådvig og Volkevognen ?

Nope, han er ikke mig.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 09:20

Ludvig Nielsen. wrote:
> Ejvind Kruse har bragt dette til os:

> ROFLMAO, der var vist noget der gik lidt for hurtigt for IT-Proen.

Godt nok forsøgt Ludvig. Jeg må virkelig have pint dig godt og grundigt ovre
i dk.snak.mudderkastning, siden du gider den slags barnestreger.

Tsk tsk tsk .. Stakkels Skvat..

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 19-04-08 09:34

Frank Leegaard har bragt dette til verden:

> Godt nok forsøgt Ludvig.

!?

> Jeg må virkelig have pint dig godt og grundigt ovre
> i dk.snak.mudderkastning, siden du gider den slags barnestreger.

Nu er det jo ikke mig der starter alle mulige underlige OT tråde i
dk.politik, samt flytter mudder over i dk.politik.

> Tsk tsk tsk .. Stakkels Skvat..

Du bliver mere og mere underlig, men du har jo nok en svær periode.

Jeg har ondt af dig.

mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 09:39

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> dk.politik, samt flytter mudder over i dk.politik.

> Du bliver mere og mere underlig, men du har jo nok en svær periode.

Det kan jeg forstå. Altså omskrevet til mere præcist dansk: Jeg har ondt pga
dig.

Et par enkelte bogstaver og så blev det straks mere præcist. Smukt ikke.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 09:28

Rambukken wrote:
> Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.
>
> /F

Tumpen der har forsøgt at efterligne mig, har da gjort sig en smule indsats.
Tumpen var klog nok til ikke at bruge sin sædvanlige newsreader og bruge OE
i stedet. Tumpen havde så bare ikke sans nok for detaljen til at tjekke
hvorvidt det nu var samme version af OE der nu blev brugt.

Stakkels Stakkels skvat

/F

Fra : N/A

Dato : 19-04-08 10:26

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 10:26

Ejvind Kruse wrote:

> Øhhh....?
>
> Rambukken:
>
> Frank leegaard:

Du har sgu ret. Nuvel .. Jeg kan i alle fald melde ram forbi. Indlægget er
naturligvis ikke skrevet af mig,

Jeg har aldrig endnu skrevet et indlæg på news under andet navn eller nick
end mit eget.

/F

Fra : TJ

Dato : 19-04-08 09:31

On Fri, 18 Apr 2008 23:57:52 +0200, "Rambukken" <noget@noget.noget>
wrote:

>Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.
>
>/F

Åh, goddag, hr. Leegaard.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 09:40

TJ wrote:

> Åh, goddag, hr. Leegaard.

Staklen der forsøgte ville så gerne. Tumpen havde så bare ikke lige sørget
for at skrive i samme version af OE .. Tsk tsk tsk ..

/F

Fra : TJ

Dato : 19-04-08 12:42

On Sat, 19 Apr 2008 10:40:05 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Staklen der forsøgte ville så gerne. Tumpen havde så bare ikke lige sørget
>for at skrive i samme version af OE .. Tsk tsk tsk ..
>
>/F

Nå, jamen så trækker jeg da mit udsagn tilbage. Ret skal være ret.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 13:02

TJ wrote:

> Nå, jamen så trækker jeg da mit udsagn tilbage. Ret skal være ret.

Jeg kan så som koriosum fortælle at jeg aldrig har skrevet på usenet under
andet end eget navn.

/F

Fra : N/A

Dato : 19-04-08 15:14

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 19-04-08 15:14

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8051zh@yahoo.mil.ch> skrev i en meddelelse

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Kunne det ikke være homo-Peter? (Eller var det med -d- ?)

Du burde ha behandling med Zyklon B så al utøjet ku komme ud af dig din
køter.

Fra : Jim

Dato : 19-04-08 11:31

"Rambukken" <noget@noget.noget> skrev i meddelelsen
> Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.

Nå ja, men du er her jo selv.. så hvad er problemet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 11:42

Jim wrote:
> "Rambukken" <noget@noget.noget> skrev i meddelelsen
>>
> Nå ja, men du er her jo selv.. så hvad er problemet.

Skal jeg være ærlig tror jeg vedkommende var her i forvejen. Tror at tanken
var at hidse flokken op over at jeg i mudderkastningsgruppen konsekvent
kalder dk.politik for dk.nazisme osv osv.

Man kan så kigge over i DSM og se hvem af jeres faste skribenter der også
befærder sig derovre og derfra selv drage sin konklusion.

/F

Fra : Notion

Dato : 23-04-08 16:41

Rambukken skrev:
> Det er hvad i er alle sammen, her i dk.nazigruppe.
>
> /F

Ohh her i gruppen er det kun velset at håne muslimer. Hvis andre grupper
som nazister, brun-skjorte følgerne, fascister, føler sig trådt på, så
mister de alt den selvværd de har opnået ved at håne muslimerne.

Deres lave selvværd skyldes, en uduelig verdensforståelse,
selverkendelse omkring lavt vidensniveau og ikke mindst en tilknytning
til det omkringliggende miljø, om det er fjernmiljøet eller nærmiljøeet,
så er deres tilgang til disse begrænset, da de besidder en overfrygt for
fremmede.

Fra : Jim

Dato : 23-04-08 17:02

"Notion" <No@post.dk> skrev i meddelelsen

> Ohh her i gruppen er det kun velset at håne muslimer. Hvis andre grupper
> som nazister, brun-skjorte følgerne, fascister, føler sig trådt på, så
> mister de alt den selvværd de har opnået ved at håne muslimerne.

Nazierne har samme grundlag som islamerne.. De er begger antisemitter.
Kender du ikke nazisten fra Jerusalem?
Stormuftien al-Husseini?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 23-04-08 18:42

On Wed, 23 Apr 2008 18:02:02 +0200, Jim wrote:

> Nazierne har samme grundlag som islamerne.. De er begger antisemitter.
> Kender du ikke nazisten fra Jerusalem?
> Stormuftien al-Husseini?

Er det 65 eller 70 år siden?

Der findes i dag et antal muselmænd i Danmark, hvis vi på nogen måde skal
have en "dialog" med dem, så er det ikke ved at parterne beskylder hinanden
for diverse totalitære politikker.

--
MVH
Bruno

Fra : Jim

Dato : 23-04-08 20:35

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Der findes i dag et antal muselmænd i Danmark, hvis vi på nogen måde skal
> have en "dialog" med dem, så er det ikke ved at parterne beskylder

Man kommer ikke uden om, at islam er og bliver en totalitær ideologi. Det
har intet med beskyldninger at gøre.
Det er et faktum.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-04-08 05:43

On Wed, 23 Apr 2008 21:34:33 +0200, Jim wrote:

> Man kommer ikke uden om, at islam er og bliver en totalitær ideologi. Det
> har intet med beskyldninger at gøre.
> Det er et faktum.

Ovenstående er vi enige om.

--
MVH
Bruno

Fra : Notion

Dato : 23-04-08 20:35

Jim skrev:

> Nazierne har samme grundlag som islamerne.. De er begger antisemitter.
> Kender du ikke nazisten fra Jerusalem?
> Stormuftien al-Husseini?

Igen forholder du dig til følgende udsagn.

en dum muslim = alle muslimer er dumme.
En dum jøde = alle jøder er dumme.
En dum kristen = alle kristne er dumme.

Hvilken lille verden er det du lever i? De svages evner verden = din verden?

Fra : Jim

Dato : 23-04-08 20:37

> [...]
> En dum jøde = alle jøder er dumme.
> En dum kristen = alle kristne er dumme.
>
> Hvilken lille verden er det du lever i? De svages evner verden = din

jamen bette muhamser-notion.. Han fulgte jo blot sin islamiske tro..

Fra : Notion

Dato : 04-05-08 18:36

Jim skrev:
> "Notion" <No@post.dk> skrev i meddelelsen

> jamen bette muhamser-notion.. Han fulgte jo blot sin islamiske tro..

Dyb redegørelse men hvordan kommer du frem til den konklusion?

Skal konklusionen være sådan EN mor = din mor, da du mener én mor er din
mor? Og din forståelse for lommepengene opståen, giver pludselig mening
i den udnyttelse du har været igennem indtil nu?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 23-04-08 18:37

On Wed, 23 Apr 2008 17:41:05 +0200, Notion wrote:

> Ohh her i gruppen er det kun velset at håne muslimer.

Nååh, det går vist ud over alle.

> Hvis andre grupper
> som nazister, brun-skjorte følgerne, fascister, føler sig trådt på, så
> mister de alt den selvværd de har opnået ved at håne muslimerne.

Jeg har endnu ikke bemærket at nogen føler sig trådt på, som gruppe.

> Deres lave selvværd skyldes, en uduelig verdensforståelse,

Verdensforståelse, min måde at se verden på behøver ikke at være den samme
som din.

> selverkendelse omkring lavt vidensniveau og ikke mindst en tilknytning
> til det omkringliggende miljø, om det er fjernmiljøet eller nærmiljøeet,
> så er deres tilgang til disse begrænset,

Det er, så vidt jeg ved, netop disse begrænsninger der gør at muselmænd
ikke ønsker at blive integrerede.

> da de besidder en overfrygt for
> fremmede.

Det kan ikke være godt at bosætte sig i et nyt land og samtidig anse det
lands beboere som "fremmede".

--
MVH
Bruno

Fra : Notion

Dato : 23-04-08 20:55

Bruno Christensen skrev:

> Nååh, det går vist ud over alle.

Nej DF råber at de bliver hetzet, de løber til mor. Der er forskel.

> Jeg har endnu ikke bemærket at nogen føler sig trådt på, som gruppe.

Jo da, de ses på de tåre som flyder fra kinderne af dem.

> Verdensforståelse, min måde at se verden på behøver ikke at være den samme
> som din.

Som den med At se objektet med dine øjne fortæller ikke noget om hvad
andre ser.
Den fik du så fortolket.
Hvis selvværd er uforståligt for disse frygt runner, bliver det "2be
alive", noget andet end det at leve.

> Det er, så vidt jeg ved, netop disse begrænsninger der gør at muselmænd
> ikke ønsker at blive integrerede.

Jeps derfor behøver de hinanden, for at have hindanden som modpol. Hvis
integration skal lykkes så skal det ske gennem dialog og repsekt for
forskelligheden.
Er det der er skrevet flertydigt,´forstået nu?

> Det kan ikke være godt at bosætte sig i et nyt land og samtidig anse det
> lands beboere som "fremmede".

Hvem giver dem lov til at udtrykke sig på den måde?