OT: Skriver i alle med x-no-archive: yes ?
Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-04-08 21:51

Hvis i gør, hvorfor gør i det så?

Ludvigs forklaringer er lidt søgte og vage...

/F

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-04-08 22:06

Frank Leegaard wrote:
> Hvis i gør, hvorfor gør i det så?
>
> Ludvigs forklaringer er lidt søgte og vage...

De har vel bare ikke deres meningers mod ?

--
Ejvind

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-04-08 22:15

Ejvind Kruse wrote:

> De har vel bare ikke deres meningers mod ?

En Steen Hjortsø ville bilde sig ind at det ville forstyrre PETs arbejde ...

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:58

Frank Leegaard wrote:

> En Steen Hjortsø ville bilde sig ind at det ville forstyrre PETs arbejde ...

Lille lorte-Frank lorte-gaard:

Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 14:22

Martin Jørgensen wrote:

> Lille lorte-Frank lorte-gaard:
>
> Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
> herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.

Hvad er det du prøver at fortælle på ubehjælpsom dansk?

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-04-08 13:32

Frank Leegaard wrote:

> Hvad er det du prøver at fortælle på ubehjælpsom dansk?
>
> /F

Lille Frank lorte-gaard:

Hvis du ikke lægger dit rigtige, navn, telefon-nummer og adresse i dine
indlæg, må det jo betyde at du ikke står ved det du skriver *nøjagtigt*
ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står ved det han
skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-04-08 22:46

Frank Leegaard skrev den 18-04-2008 22:51:
> Hvis i gør, hvorfor gør i det så?
>
> Ludvigs forklaringer er lidt søgte og vage...

De er vel bare stenkastende anonyme autonome muslimer, som ikke tør stå
ved hvad de siger, men gerne gemmer sig under enten anonymitetens eller
"tiden sletter alle spor" tæppet.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-04-08 22:54

Carsten Riis wrote:

> De er vel bare stenkastende anonyme autonome muslimer, som ikke tør
> stå ved hvad de siger, men gerne gemmer sig under enten anonymitetens
> eller "tiden sletter alle spor" tæppet.

Det stemmer i alle fald ikke overens med min gamle børnelærdom.

"At fægte med åben pande", som jeg lærte netop betød at folk ved hvem du
var, samt ikke gemte dig bag skjold og brynje og visir.

Ikke alle har den slags meningers mod. Jeg erfarer også at Ludvig fx lader
sine indlæg udløbe 1. januar 2000 således at de lynhurtigt forsvinder fra
diverse servere. Kan nogen sige mig hvad man egentligt vil. Man vil godt
poste, men så vil man alligevel ikke.

Er man bange for at naboen skal finde et indlæg og se at man da vist har en
skrue løs?

/F

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-04-08 08:40

Frank Leegaard skrev den 18-04-2008 23:54:

> Det stemmer i alle fald ikke overens med min gamle børnelærdom.
>
> "At fægte med åben pande", som jeg lærte netop betød at folk ved hvem du
> var, samt ikke gemte dig bag skjold og brynje og visir.

Jamen, vi er da helt enige.

Har man noget at sige/skrive, så står man ved det!
Man skal også huske på, at alt hvad der skrives i et forum som usenet,
jamen der udtaler man sig som privatperson dvs. der kun tåber som
stiller spørgsmål som: Mener du det også, når du er på arbejde; Eller
hvad mon din arbejdsgiver siger til, at du mener det du siger.

> Ikke alle har den slags meningers mod.....

Nemlig. Bangebukse, krystere, tøsedrenge (m/k) er hele flokken som
ikke tør stå ved hvad de siger.

Det at tingene ikke bliver gemt er et mindre problem.
Det du og jeg citerer fra disse menneskers indlæg bliver jo gemt i
dit/mit indlæg.

> Er man bange for at naboen skal finde et indlæg og se at man da vist har en
> skrue løs?

sandsynligvis den som holder alle de andre.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 10:01

Carsten Riis wrote:

> [...]
> dit/mit indlæg.

> sandsynligvis den som holder alle de andre.

Af samme grund klipper jeg heller aldrig andres udgydelser væk når jeg
svarer.

Men skal da indrømme at engang i tidernes morgen inden jeg vidste at
muligheden fandtes undrede mig over hvorfor indlæg forsvandt fra Google. Jeg
undrede mig dog ikke nok til at undersøge sagen eller spørge.

/F

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-04-08 17:01

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 18:05

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
> herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.

Rart at se at man har gjort indtryk.

Har du fået nogen umotiveret på snotten igen, siden dine psykoser lader til
at have givet tilbagefald?

(F

Fra : N/A

Dato : 19-04-08 18:22

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 18:22

Ejvind Kruse wrote:

> Martin Jørgensen får bare sådan nogle skidenbruunske anfald
> når han har glemt at tage sine tabletter.

Gad vidst om det var i ½ epileptisk anfald at han fik nogen på snotten.
Manden der gav ham nogen, troede sikkert at staklen slog ud efter ham,
hvorfor han mente det var klogest at slå igen.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:57

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 14:15

Martin Jørgensen wrote:

> Lille lorte-Frank lorte-gaard:
>
> Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
> herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.

Jeg mindes ingen posting fra dig med netop den ordlyd.

Er du een af skvattene med no-archive?

For ellers kunne der da ledes...

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-04-08 13:32

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 14:04

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> *nøjagtigt* ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står
> ved det han skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Er du dum eller bare meget dum. Vi taler om 2 forskellige ting.

Det burde selv en Martin Jørgensen med lettere traumer i storhjernen kunne
indse ..

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-04-08 07:20

Frank Leegaard wrote:

> Er du dum eller bare meget dum. Vi taler om 2 forskellige ting.

Lille Frank lorte-gaard: Vi snakker om at stå ved sine indlæg, lille
lorte-Frank. Hvis du ikke lægger dit rigtige, navn, telefon-nummer og

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:57

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 14:24

Martin Jørgensen wrote:

> Lille lorte-Frank lorte-gaard:
>
> Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
> herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.

Nogle fortæller de er et skvat ved at bruge no-archive. Andre ved at de slet
ikke kan argumentere.

Stakkels Stakkels Skvat.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-04-08 13:33

Frank Leegaard wrote:

> Nogle fortæller de er et skvat ved at bruge no-archive. Andre ved at de slet
> ikke kan argumentere.

Nogen fortæller at du er et skvat fordi du ikke lægger dit rigtige navn,
adresse og telefon-nummer i dine indlæg, fordi det betyder at du ikke
står ved det du skriver.

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 03:51

On Apr 18, 11:54 pm, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk>
wrote:

> Er man bange for at naboen skal finde et indlæg og se at man da vist har en
> skrue løs?

Det er som meningsmålingerne, der altid giver DF færre tilhængere end
de får ved valgene. Af en eller anden grund tør man ikke stå ved det.
Det koger vel ned til samvittighed eller paranoia. Ved selskaber
oplever jeg, at DF-tilhængere har meget, meget svært ved at
argumentere for DFs politik, det kan også have noget at sige.

Trist er det i alle tilfælde.

-- maz

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 11:17

Maz Spork wrote:

> [...]
> oplever jeg, at DF-tilhængere har meget, meget svært ved at
> argumentere for DFs politik, det kan også have noget at sige.

Enig - tænkte faktisk på samme fænomen da jeg skrev indlægget.

En ting er at have en politik. Demokrati går da netop ud på at have en
mening og stå ved den. Hvis vi alle sammen var enige var det ikke demokrati.

At jeg så forbeholder mig retten til at være skråt og aldeles uenig, er en
ganske anden sag.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:58

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 14:23

Martin Jørgensen wrote:

> Lille lorte-Frank lorte-gaard:
>
> Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
> herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.
´

Er du så stolt over det er lykkedes dig at få copy-paste til at virke, at du
skal demonstrere det igen og igen.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-04-08 13:32

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-04-08 12:02

wrote:

> [...]

oplever jeg, at DF-tilhængere har meget, meget svært ved at
argumentere for DFs politik, det kan også have noget at sige.

--------

Hvad med de røde - argumenter de for noget, eller sidder de brovtende og
døddrukne og føler sig som humanitetens essens?

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-04-08 16:28

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> oplever jeg, at DF-tilhængere har meget, meget svært ved at
> argumentere for DFs politik, det kan også have noget at sige.

Er du i stand til at skrive bare ét indlæg, hvor din sygelige interesse for
DF ikke får overtaget?

> Trist er det i alle tilfælde.

Ja. Du er sgu' et trist tilfælde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-04-08 12:07

Frank Leegaard wrote:
> Hvis i gør, hvorfor gør i det så?
> Ludvigs forklaringer er lidt søgte og vage...

Ludvig er for overvågning og logning, bare ikke af hans egne
indlæg.. :)

// Hans

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 12:35

Hans Joergensen wrote:

> Ludvig er for overvågning og logning, bare ikke af hans egne
> indlæg.. :)

Hele Ludvigs opførsel står vel i skærende kontrast til alt det han siger.

Han er meget imod pædofili, men udspyer syge tanker og fantasier så man kun
kan krumme tæer ovre i DSM.

Manden er besat af en stor række tvangstanker. Disse tvangstanker er alle
inficeret af - dog minus ham selv.

Gad vidst om det ikke var på plads med lidt prof hjælp. Her tænker jeg ikke
på en professionel IT-konsulent og heller ikke en psykolog. Jeg tror en
psykiater er det rette sted at starte for en Ludvig.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-04-08 17:00

Frank Leegaard wrote:
> Hvis i gør, hvorfor gør i det så?
>
> Ludvigs forklaringer er lidt søgte og vage...
>
> /F

Kære lille grimme lorte-Frank Lorte-gaard:

Hvad rager det os hvad du syntes og som du selv skriver er det ligesom
off-topic, lille lorte-Frank lorte-gaard.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 18:07

Martin Jørgensen wrote:

> Kære lille grimme lorte-Frank Lorte-gaard:
>
> Hvad rager det os hvad du syntes og som du selv skriver er det ligesom
> off-topic, lille lorte-Frank lorte-gaard.

Tsk tsk Tsk .. Man er hårdt ramt - Hvad Martin Jørgensen. Har det været en
hård St. Bededag med lidt extra på snotten?

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:58

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 14:26

Martin Jørgensen wrote:

> Lille lorte-Frank lorte-gaard:
>
> Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
> herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.

Du gør et flot stykke arbejde. Jeg kunne ikke argumentere bedre mod dig end
du selv gør.

/F

Fra : Joakim

Dato : 20-04-08 14:29

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du gør et flot stykke arbejde. Jeg kunne ikke argumentere bedre
> mod dig end du selv gør.

Skrider du ikke snart fra dk.politik. Og du må meget gerne tage
dine åndsfæller, Martin og Ludvig med dig. På forhånd tak.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 14:36

Joakim wrote:

> Skrider du ikke snart fra dk.politik. Og du må meget gerne tage
> dine åndsfæller, Martin og Ludvig med dig. På forhånd tak.

Selv tak. Jeg havde ikke tænkt mig at blive længe.

Tror dog desværre ikke jeg kan skaffe dig af med Martin og Ludvig.

Tror dog selv de kan klare det på sigt.

Martin kan i alle fald uden videre få nogen på snotten nede på gaden, så who
knows.

/F

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-04-08 17:33

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skrider du ikke snart fra dk.politik. Og du må meget gerne tage
> dine åndsfæller, Martin og Ludvig med dig. På forhånd tak.

Idioten føler sig tvunget til at svare på samtlige indlæg. Han har derfor
fundet sig et lille paradis i dk.politik, der jo er én af de mest aktive
grupper på usenet. Jeg er bange for, der går yderligere mindst 14 dage med
idiotens indlæg, før han bryder endeligt sammen. Herefter vil roen sænke
sig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 17:58

Jens Bruun wrote:
> [...]
> mest aktive grupper på usenet. Jeg er bange for, der går yderligere
> mindst 14 dage med idiotens indlæg, før han bryder endeligt sammen.

LOL... Du minder mig om Jehovas Vidner i gamle dage. De udskød også dommedag
hele tiden.

Nuvel.. Lidt har du trods alt fulgt med. Du har godt læst at jeg har
skrevet at om sommeren gad jeg ikke usenet? Eller erfaret at hele sidste
sommer/efterår gad jeg ikke?

Du er en stor Profet Jens Bruun ..

/F

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-04-08 20:30

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-04-08 13:33

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-04-08 21:55

Martin Jørgensen skrev den 19-04-2008 18:00:

> Kære lille grimme lorte-Frank Lorte-gaard:
>
> Hvad rager det os hvad du syntes og som du selv skriver er det ligesom
> off-topic, lille lorte-Frank lorte-gaard.

Er du igang med den anale fase?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 22:12

Carsten Riis wrote:

> Er du igang med den anale fase?

Så langt nåede Martin Jørgensen vist ikke. Rygter siger det er noget med at
nogen har tærsket ham hele livet så hans udvikling gik i stå.

Han lader i alle fald til at være vant til forteelsen. Sidst en gav ham
umotiveret nogle på snotten, turde han i alle fald ikke anmelde episoden til
panserne.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:58

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:30

On Apr 19, 5:28 pm, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Ja. Men det sjove er, at ingen kan argumentere mod det - bare råbe
"øv" som du lige har gjort.

dk.politik er faktisk blevet trist

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 05:49

Maz Spork wrote:

> Ja. Men det sjove er, at ingen kan argumentere mod det - bare råbe
> "øv" som du lige har gjort.

> dk.politik er faktisk blevet trist

Vil sige mere sygt end trist.

/F

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:31

On Apr 19, 1:01 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvad med de røde - argumenter de for noget, eller sidder de brovtende og
> døddrukne og føler sig som humanitetens essens?

Hvem er "de røde" for tiden? De 1% EL-vælgere? Sikke en trussel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-04-08 23:58

> [...]
> døddrukne og føler sig som humanitetens essens?

Hvem er "de røde" for tiden? De 1% EL-vælgere? Sikke en trussel.

------------

Hvem er de røde... ha, ha. Hvad f*nden laver du i denne gruppe Pork?

Mvh
Martin

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:33

On Apr 19, 12:16 pm, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk>
wrote:

> Enig - tænkte faktisk på samme fænomen da jeg skrev indlægget.

Det sjove ved DF er, at de bygger hele deres politik på noget, de
kalder "danskheden" - men når de stilles til regnskab for, hvad det
er, kan de kun svare, hvad det IKKE er.

Det er sgu da morsomt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 05:45

Maz Spork wrote:

> Det sjove ved DF er, at de bygger hele deres politik på noget, de
> kalder "danskheden" - men når de stilles til regnskab for, hvad det
> er, kan de kun svare, hvad det IKKE er.
>
> Det er sgu da morsomt.

Det mest vamle ved den form for argumentation er jo at den er bygget op på
samme måde som når Ludvig plæderer for dødstraf og lignende for pædofili.

Argumenterer du imod dem, står de straks klar til at beskylde dig for ikke
at ville DK at ikke ville være patriot. Det samme med staklen Ludvig: Han
står jo allerede parat inden han har skrevet indlægget om pædofili, klar til
at skyde alle i skoene at de sikkert nok selv er pædofile, siden de ønsker
højere straffe til pædofile.

Vammel og usmagelig form for diskussionstaktik.

/F

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:39

On Apr 19, 11:11 pm, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk>
wrote:
> Så langt nåede Martin Jørgensen vist ikke.

Enig. Vi sidder fast i den orale fase.

--maz

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 05:48

Maz Spork wrote:

> Enig. Vi sidder fast i den orale fase.

Man forstår så godt at Martin heller ikke kommer videre her. Hvis præmissen
er at han skal kunne klare sig oratorisk, er jeg bange for at pottetræningen
aldrig overståes for den gode Martin Jørgensen.
Kan det mon skyldes at han lugtede lidt af puhbæ, at han umotiveret fik
nogle på snotten der engang back in time?
(F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:59

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 20-04-08 14:15

Martin Jørgensen <megafedt@hotmail.com> writes:

> Lille lorte-Frank lorte-gaard:

> Så gør dog ligesom Bo Warming og læg dit telefon-nummer og adresse
> herind i dit næste indlæg, lille lorte-Frank.

Der er gået prel i dit tastatur. Du har fejlsendt et indlæg fra
dk.snak.mudderkastning til dk.politik 7 gange.

--
// Wegge
<http://blog.wege.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 14:27

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Der er gået prel i dit tastatur. Du har fejlsendt et indlæg fra
> dk.snak.mudderkastning til dk.politik 7 gange.

Ikke engang i DSM ville man synke så dybt at argumentere så latterligt.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-04-08 13:35

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 14:53

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> *nøjagtigt* ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står
> ved det han skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Alle andre end dig ved godt at det ikke forholder sig sådan. Det ene er
angåede at stå ved det man skriver. Pjokket Volger Garfield er jo også et
x-no-archive skvat. Der ved man heller ikke hvem personen måske er.

Det drejer sig om at turde stå ved sine standpunkter. Også selv man skriver
under nick.

Det forstår en skadet hjerne naturligvis ikke.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-04-08 07:21

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:58

Fra : Maz Spork

Dato : 21-04-08 07:04

On Apr 20, 12:58 am, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Hvem er "de røde" for tiden? De 1% EL-vælgere? Sikke en trussel.
>
> ------------
>
> Hvem er de røde... ha, ha. Hvad f*nden laver du i denne gruppe Pork?

Det er den ny verdensorden, vi ser udfolde sig her. Er man ikke sort,
så er man rød. Det er ligesom i de gode, gamle dage. Jeg savner også
Tito. Dengang var der sgu styr på sagerne. Mange store europæiske
fascister med "flair for økonomi" og lynende intelligens.

Nå, men jeg regnede nu heller ikke med et svar - det er jo typisk
meget svært med nuancerne blandt de autoritære. Nemme løsninger på
komplekse problemer...

-- maz

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-04-08 14:32

> [...]
>
> ------------
>
> Hvem er de røde... ha, ha. Hvad f*nden laver du i denne gruppe Pork?

Pork: Det er den ny verdensorden, vi ser udfolde sig her. Er man ikke sort,
så er man rød. Det er ligesom i de gode, gamle dage.

ML: meget afslørende Pork, - du mener: ikke-rød = sort

Pork: Nå, men jeg regnede nu heller ikke med et svar

ML: Jo, du regnede med svar, men ikke med at det ville trænge igennem dit
immunsystem.

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 22-04-08 13:07

> Hvis i gør, hvorfor gør i det så?
>
> Ludvigs forklaringer er lidt søgte og vage...

Min IT-viden rækker ikke til at forstå udtrykket "x-no-archive: yes". Hvad
betyder udtrykket?

Venligst

Kert Rats

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-04-08 17:57

Kert Rats wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Min IT-viden rækker ikke til at forstå udtrykket "x-no-archive: yes".
> Hvad betyder udtrykket?

x-no-archivé:yes fortæller at dit indlæg ikke skal arkiveres på
newsserveren.

På den måde kan andre hvis ikke lige de ligger inde med indlægget ikke søge
via fx Google og konfrontere dig med det du engang har fortalt eller ment.

At Martin Jørgensen så ikke kan skelne det fra at skrive under nick, eller
fuld navn og adresse, fortæller vist mere om ham end rart er.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-04-08 22:29

Frank Leegaard wrote:

> x-no-archivé:yes fortæller at dit indlæg ikke skal arkiveres på
> newsserveren.

Lille Frank lorte-gaard: I praksis er det afgørende om man kan finde det
på google eller ej. De færreste arkiverer alt så længe som google.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-04-08 22:34

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> *nøjagtigt* ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står
> ved det han skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Mindes du de gode gamle dage i skolen når læreren tvang dig til genskrive
dine dumheder?

Stakkels Stakkels Hovedskade ..

&F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-04-08 22:51

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-08 09:10

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> *nøjagtigt* ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står
> ved det han skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Stakkels hjerneskade....

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-04-08 22:35

Kert Rats wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Min IT-viden rækker ikke til at forstå udtrykket "x-no-archive: yes". Hvad
> betyder udtrykket?

Bedre forklaring: Når du finder gamle tråde på google, så er nogen af
indlæggene "forsvundet" og så mener Frank lorte-gaard at man ikke står
ved sine indlæg...

Men der er jo så mange der skriver anonymt og hvor indlæggene alligevel
arkiveres. De står ifl. lorte-Franks logik "ved hvad de skriver", og i
bund og grund handler denne tråd bare om at Frank lorte-gaard har ondt i
røven over folk som gerne - af en eller anden grund - f.eks. ikke vil
have at f.eks. fremtidige arbejdsgivere eller naboer glor 10 år tilbage
og finder nogen gamle indlæg... Meget fornuftigt - for alle bortset fra
Frank lorte-gaard.

En anden morsom historie knytter sig til navnet: Kim Rovsing Larsen...
ROTFLOL... Alle folk med hjerne herinde ved at "Kim Larsen, med
signatur: socialist, republikaner osv" i virkeligheden hedder Kim
(Aksel) Rovsing Larsen, men han tør ikke stå ved det han tidligere har
skrevet (meget morsomt - søg evt. tilbage i gruppen)... "Kim Rovsing
Larsen" blev f.eks. smidt ud af sunsite pga. misbrug (ROTFLOL!)... Man
forstår godt han ikke er skide-stolt, ikke?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-04-08 22:39

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> naboer glor 10 år tilbage og finder nogen gamle indlæg... Meget
> fornuftigt - for alle bortset fra Frank lorte-gaard.

Det er da klaret ganske let ved at skrive under et nick. Men det er åbenbart
for vanskeligt at gennemskue for en Martin Jørgensen.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-04-08 22:51

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-04-08 23:03

Martin Jørgensen <megafedt@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står ved det han
> skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Herre Jemini, for en børnehave

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-08 09:12

Steen Jensen wrote:

> Herre Jemini, for en børnehave

Nu skal du ikke være hård ved Martin. Siden han fik nogen på snotten, har
hjernen ikke været rigtig frisk.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-04-08 20:18

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-08 22:16

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-04-08 08:03

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-04-08 15:29

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> *nøjagtigt* ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står
> ved det han skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Det er vist almindeligt kendt at traumer mod visse hjernedele kan "få få
pladsepilleren til at køre i samme rille"

Stakkels Martin-nogen-paa-snotten-joergensen.dk

Har du søgt om domænet?

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-04-08 19:20

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-04-08 12:35

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
> ligesom du brokker dig over at du mener Ludvig ikke står ved det han
> skriver. Det er jo nøjagtigt det samme, lille lorte-Frank.

Lige som Martin Jørgensen ikke står ved det han skriver :)

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-04-08 19:26

Hans Joergensen wrote:

> Lige som Martin Jørgensen ikke står ved det han skriver :)
>
> // Hans

Nu er det jo ikke mig der har lavet tråden og jeg brokker mig sgu' ikke
over at andre er anonyme...

Det er bare Frank lorte-gaard som gerne selv vil være anonym og som ikke
selv står ved hvad han skriver - og hvordan kan man ikke selv stå ved
hvad man skriver og så kritisere andre? Det kan man jo ikke! Men Frank
lorte-gaard kan godt...

Beviset på at Frank lorte-leegaard er anonym kommer her:

-------
Frank Andreasen Leegaard
Vestergade 19,1
9620 Aalestrup
Mobil: 29 25 52 80

Frank Leegaard
Vestergade 2
8600 Silkeborg
Mobil: 28 78 22 82

Frank Leegaard
9620 Aalestrup
Mobil: 41 41 09 32

Frank Leegaard Hansen
Bejstrupvej 127
9690 Fjerritslev
Mobil: 22 20 34 24
-------

Hvem af de 4 mon Frank lorte-gaard herinde fra er? hmmmm.... Et er
sikkert: Han sidder nok i Jylland et sted og det forklarer også at hans
hjerneaktivitet er lidt langsommere end os på sjælland.

Men nu hvor Frank lorte-leegaard kritisere andre for ikke at stå ved
hvad de siger (skriver), så vil jeg gerne sige til Frank lorte-gaard at
han personligt skal stå ved hvad han siger, ved at fortælle os hvem han
er. Fordi anonyme folk står ikke ved hvad de siger (= skriver, overalt i
dette indlæg).

Så for at opresummere:

[...]

Nu bliver det spændende at se om lille Frank lorte-Leegaard står ved
hvad han skriver... Mit bud er nej, som hele tråden også viser...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-04-08 20:33

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>

> Nu bliver det spændende at se om lille Frank lorte-Leegaard står ved
> hvad han skriver... Mit bud er nej, som hele tråden også viser...

Jeg er jo nok een af de 4...

Hvor mange Martin Jørgensen er der mon?

Ikke desto mindre kan mine indlæg findes om 6-20 år.

Ludvigs er væk om en uge.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-04-08 20:06

Frank Leegaard wrote:
> [...]
-snip-

> Jeg er jo nok een af de 4...

Så stå dog ved hvad du skriver, lille Frank lorte-leegaard:

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-04-08 12:30

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
>

> Nu bliver det spændende at se om lille Frank lorte-Leegaard står ved
> hvad han skriver... Mit bud er nej, som hele tråden også viser...

Martin Jørgensen er jo en meterbetegnelse. Man ved dog man har fat i den
rette hvis man kan høre at han har fået nogen på snotten så hans hjerne er
KNAPT så velfungerende. Derudover kan man jo genkende ham ved forstavelsen
Lorte-

Ikke desto mindre kan dette personage ikke stilles til regnskab for hvad
skvattet sagde for 14 dage siden hvis han bruger x-no-archive.

Men det har en MJ ikke hjerne til at indse

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-04-08 17:57

Frank Leegaard wrote:
> [...]
-snip

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-04-08 23:53

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>

> Nu bliver det spændende at se om lille Frank lorte-Leegaard står ved
> hvad han skriver... Mit bud er nej, som hele tråden også viser...

Klog er der vel aldrig nogen der har beskyldt dig for at være. Det bliv
sikkert ikke bedre da du fik nogen på snotten.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 30-04-08 07:33

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-04-08 20:45

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>

> Nu bliver det spændende at se om lille Frank lorte-Leegaard står ved
> hvad han skriver... Mit bud er nej, som hele tråden også viser...

Man får pludselig respekt for at få nogen på snotten. Engang var man ikke
bange for kniv. Pludselig opdagede man at det kunne let være dødeligt.

Nu viser nogen på snotten sig at give udslag i repetitiv adfærd.

Stakkels Martin Jørgensen..

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-05-08 12:22

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-05-08 22:12

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>

> Nu bliver det spændende at se om lille Frank lorte-Leegaard står ved
> hvad han skriver... Mit bud er nej, som hele tråden også viser...

Oh its hard to be a one on the snot ...

Oh its hard to be a MJ

(F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-05-08 00:11

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-05-08 07:53

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>

> Nu bliver det spændende at se om lille Frank lorte-Leegaard står ved
> hvad han skriver... Mit bud er nej, som hele tråden også viser...

Evnen til at forny sig er lille, om ikke-eksisterende.

Stakkels tumpe.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-05-08 16:58

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-05-08 01:03

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-05-08 11:53

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 25-04-08 13:00

Hans Joergensen:

> Lige som Martin Jørgensen ikke står ved det han skriver :)

Kan man regne med det Connie siger?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-04-08 20:31

Hans Joergensen wrote:

> Lige som Martin Jørgensen ikke står ved det han skriver :)

Det er sørgeligt og pinligt at MJ ikke kan kende forskel på at man kan finde
mine indlæg til evig tid, medens Ludvig er et skvat der ikke tror på egne
holdninger.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-04-08 20:06