Dortheavej-annekset er rigeligstort
Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-08 17:20

Glistrup var Esperanto-begejstret og det er også Per Hagemann og i
Kulturpaladset på Dortheavej har Københavns Kommune ladet
esperanto-foreningen holde udstilling og den besøgte Per og jeg idag og så
så samtidig den pragtbygning som Ritt vil lade de unge bestyre delvis.
Der er et toetages anneks som som har cirka samme arealer som Jagtvej 69
havde og foruden dette skal den ny femetages bygning deles op med en mur så
de autonome for halvdelen. Og en tankstatin skal rives ned og et nyt hus
bygges. til de unge.

De unge vil ikke betale depositum og kun annekset bør komme på tale.

Vedr Esperanto mener jeg, at engelsk på internettet har erstattet og
overflødiggjort det geniale kunstsprog, som tyskerne lod en polak opfinde og
som de var med til at fremme indtil interesen kølnede hurtigt efter 1945 da
USA og dets 52.stat, UK, blev verdensejere mht sprog og andet.
,

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-04-08 01:51

Bo Warming wrote:
> [...]
> de autonome for halvdelen. Og en tankstatin skal rives ned og et nyt hus

Ja, ca. samme areal, altså bortset fra at det kun er 1/3 så stort..

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-08 14:55

> Ja, ca. samme areal, altså bortset fra at det kun er 1/3 så stort..

Havde de tidligere lånere opført sig smukt, ville et udlån mod stort
depositum være på sin plads og samme areal

Men i lyset af milliardhærværket er det naturligt at luksusdyrene skrumper
lidt sammen - vi står ikke i teknemlighedsgæld til dem, det er omvendt

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-04-08 16:33

Hans Joergensen wrote:

> Ja, ca. samme areal, altså bortset fra at det kun er 1/3 så stort..
>
> // Hans

Lorte-Hans: Hvad tror du egentligt selv at du og dine lorte-ungers
opførsel giver jer ret til?

I har ret til at betale regningen for jeres terror og hvis i vil andet
eller er utilfredse, så lad være med at klynk over at politiet banker
jer fordi i har ikke ret til en skid - så vær glad for det i får, lille
lorte-Hans.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.