Kvinde brugt som sexslave
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-04-08 12:17

http://jp.dk/indland/krimi/article1321647.ece

Politiet eftersøger mand af "anden etnisk herkomst" med rund mave (er nok
blevet opfedet i DK et godt stykke tid).

Hvorfor indlægger man ikke prøver i DNA-database straks muhammedanere får
adkomst til DK? Derved kunne man også afklare påståede familierelationer.

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 17-04-08 15:28

> [...]
> adkomst til DK? Derved kunne man også afklare påståede familierelationer.

Se, det var da en god idé!
Egentlig, synes jeg det ville være ok, hvis vi alle kom i DNA-database.
Ligesom jeg også synes, at det er ok, med overvågningskameraer.
NOGET må der gøres, for at komme kriminaliteten til livs.
Vores samfund skriger efter hjælp!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-04-08 19:40

On Thu, 17 Apr 2008 16:28:09 +0200, Pernille wrote:

> [...]
> Ligesom jeg også synes, at det er ok, med overvågningskameraer.
> NOGET må der gøres, for at komme kriminaliteten til livs.

Hvorfor ikke indsætte en chip i personen når der udstedes et CPR-nummer?

Derefter skal alle lygtepæle og forretninger udstyres med chipscannere.

Forretningerne udstyrer så deres varer med chips, sådan at de kan trække
for de varer du køber over PBS. Så er du fri for at bruge dit dankort.

Da lygtepælene står rimeligt tæt vil man indenfor få meters afstand kunne
triangugelre hvor forsvundne personer befinder sig.

Som en udvidet funktion kan man betale sig til at få et kort over hvor ens
ægtefælle har bevæget sig de sidste 48 timer.

Orwell skrev i 1948 romanen "1984" om et overvågningssamfund som en
advarsel.

22 år efter Orwells skrækscenarie ønsker du mere end Orwell var bange for.

Jeg ønsker ikke "mine forslag" gennemført, problemet er at de er mulige.

Hvornår bliver det nok?

--
MVH
Bruno

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-08 20:08

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ønsker ikke "mine forslag" gennemført, problemet er at de er mulige.

Overvågning er NOK når muslimkriminalitet er nedbragt til nul

Os der har rent mel i posen er ligeglade med at storebror ser mere end hvad
"1984"-skrækfantasien kunne forudse muligt

Det var en klog advarsel mod Stasi-afskyeligheder, men med Islam i landet er
chips i lygtepæle det mindste af to onder.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 17-04-08 22:04

> Det var en klog advarsel mod Stasi-afskyeligheder, men med Islam i landet
> er chips i lygtepæle det mindste af to onder.

Jamen jamen jamen hvorfor ikke bare udvise os ud af problemerne?

Ingen 3. verdens indvandrere = ingen indvandrerkriminalitet.

Fra : Huges Hugos 32cm

Dato : 17-04-08 20:07

> [...]
>
> Jeg ønsker ikke "mine forslag" gennemført, problemet er at de er mulige.

Jeg arbejde engang i en tømmerhandel hvor bossen installerede video
overvågning pga af tyveri. Det var ulideligt at gå og vide at det her svin
ku se mig hvor end man end var på området. Men omvendt har jeg aldrig følt
mig generet af kameraer på banegårde og pladser. Men en fornuftig balance må
kunne findes her.

Fra : Peter Bang

Dato : 17-04-08 22:36

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>Vores samfund skriger efter hjælp!

?!?

Fantastisk argument. Fantastisk.

Fra : Malene P

Dato : 18-04-08 12:00

> http://jp.dk/indland/krimi/article1321647.ece
>
> Politiet eftersøger mand af "anden etnisk herkomst" med rund mave (er nok
> blevet opfedet i DK et godt stykke tid).

Det er nok bare endnu en løgnehistorie i rækken af spændende voldtægter. For
de fremmede kan vel ikke finde på ligefrem at bryde ind i danske pigers
boliger for at tage selv........

Malene P