Voldskonsulent blev overfaldet af elever .
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 17-04-08 00:25

http://www.bt.dk/article/20080417/krimi/80417002/

<citat>
Kurset er forbi. Lærer og elever i 8. klasse på Højdevangsskolen på
Amager har sagt pænt farvel til kursusinstruktør Karim Maktabi. Alle
har forladt Børnekulturhuset i Amager Bio, hvor kurset har fundet sted.
Alle på nær tre 15-årige elever med indvandrerbaggrund.

- De kommer ind i rummet og låser døren. Så stiller de sig rundt om mig
og siger: ‘Så er du alene. Hvad vil du nu gøre?, fortæller Karim
Maktabi til Urban.

- De sagde, at de ville give mig bank. Jeg troede først, det var for
sjov, men før jeg vidste af det, tog den ene fat om mine arme bagfra.
Den anden sparkede ud efter mig og forsøgte at ramme mig i hovedet med
bokseslag, fortæller den overfaldne voldskonsulent til Urban.
</citat>

FLOT, rigtigt flot, "skønne" unger.

<citat>
Kampen ender dog til hans fordel. Karim Maktabi har dyrket Kung Fu i
mange år, og det lykkes ham at ryste de tre drenge af sig og pacificere
dem.
</citat>

Det har de sgu godt af, men nu går de jo nok bare løs på en eller anden
forsvarsløs.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-08 21:22

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> pacificere dem.
> </citat>
>
> Det har de sgu godt af, men nu går de jo nok bare løs på en eller

Det er sgu synd for Ludvig at ingen gider svare ham .... Han ender med at
føle sig endnu mere som en paria.

/F