Hver tredie på Rigspolitiets liste over hå~
Fra : Tveskaeg

Dato : 15-04-08 21:21

Så udvis dem da forhelvede.

Hvad fanden venter myndighederne på?

http://politiken.dk/politik/article495635.ece

53 bandemedlemmer er ikke danske statsborgere
Søren Pind (V) er forarget over, at udlændinge på Rigspolitiets liste
over hårde kriminelle bandemedlemmer ikke er vist ud af Danmark.

Af Mikael Børsting

Venstres udenrigsordfører Søren Pind er forarget over, at 53
udlændinge fra Rigspolitiets liste over 141 hårde kriminelle
bandemedlemmer i Danmark ikke er blevet vist ud af landet endnu.

Ifølge Pind er der kun ét svar på det, han opfatter, som et
»fuldstændigt grotesk« problem.

»Det her skal simpelthen stoppes. Det er fuldstændigt uacceptabelt .
Vi kan ikke have udlændinge her i Danmark, som er på listen over de
mest forhærdede bandemedlemmer. De skal simpelthen vises ud af landet,
og det kan ikke gå hurtigt nok«, siger Søren Pind.

88 er danske statsborgere
Hans udmelding kommer, efter at justitsminister Lene Espersen (K) i et
svar til Folketingets Retsudvalg skriver, at 88 personer ud af de 141
bandemedlemmer - som Rigspolitiet har registreret - er danske
statsborgere.

Ingen af de resterende 53 personer er under den kriminelle lavalder,
men ifølge Justitsministeriet er Rigspolitiet ikke i besiddelse af
oplysninger om deres opholdsgrundlag i Danmark.

Pind har fået hug for oplæg
Søren Pind har tidligere lavet et kriminalitets oplæg for Venstres
folketingsgruppe, hvor han blandt andet argumenterer for, at personer
som ikke har dansk statsborgerskab, skal vises ud af landet, hvis de
bliver taget med våben på sig.

Et forslag, som Venstres gruppe fortsat ikke har taget stilling til,
men som Pind fastholder.

Også selv om han for to måneder siden fik interne hug for at have
lækket sit kriminalitetsoplæg til Politiken, før han orienterede sine
gruppefæller.

Regeringen skal tage stilling
I forhold til den konkrete sag med de 53 udenlandske bandemedlemmer
vil Søren Pind rejse sagen over for regeringen.

»Regeringen må jo tage stilling til, om den synes, det er i orden, at
kriminelle bandemedlemmer uden dansk statsborgerskab opholder sig i
Danmark. Jeg kan på stående fod ikke redegøre for, hvad der skal til
for at smide dem ud af landet. Det kan være, at der er brug for en
lovændring, men ud skal de«, fastslår Søren Pind.

DF er fuldstændig enig med Pind
Også Dansk Folkeparti, som siden 2001 har lagt stemmer til regeringens
udlændingepolitik, vil lægge pres på regeringen. Ifølge partiets
næstformand Peter Skaarup har regeringen været alt for passive i
forhold til at stramme op i udvisningsreglerne.

»Jeg er fuldstændig enig med Søren Pind i, at de her personer ikke har
noget at gøre i Danmark. Derfor skal vi have strammet op i
lovgivningen, så det bliver lettere at udvise kriminelle udlændinge«,
siger Peter Skaarup.

Han peger blandt andet på, at ophæve den nuværende trappestigemodel.
En model, som gør det svære at udvise personer med udlændingestatus,
des længere tid de har opholdt sig i Danmark.

Men Dansk Folkeparti vil også have sænket grænsen for, hvornår en
kriminel udlænding kan blive vist ud af landet, når vedkommende har
fået en dom.

»I dag udløser en dom på to år en udvisning, og her er det ikke nogen
hemmelighed, at Dansk Folkeparti vil gå endnu længere ned«, siger
Peter Skaarup.

Fra : El Trabajador

Dato : 16-04-08 05:30

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i

> [...]
> Søren Pind (V) er forarget over, at udlændinge på Rigspolitiets liste
> over hårde kriminelle bandemedlemmer ikke er vist ud af Danmark.

Vi er jo så fandens "humane", og desuden tør vi ikke at lægge os ud med
Muhamedanien.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Ivannof

Dato : 16-04-08 08:22

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i

> Vi er jo så fandens "humane", og desuden tør vi ikke at lægge os ud med
> [...]

Det er så første halvleg. Vi får lovgivning, der gør det muligt at udvise de
53 bandemedlemmer.

Anden halvleg. De kan ikke udvises, for hvis de kommer hjem vil de blive
myrdet, tortureret osv, fordi det er normalt i de lande, eller hvad man nu
ellers finder af grunde!

Så må de bliver her på "tålt ophold". Tålt af myndighederne, men ikke af dem
kriminaliteten går ud over!

Og nu ved de kriminelle bandemedlemmer, at de ikke længere kan blive smidt
ud af landet.

Er det ikke sådan virkeligheden er?

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-04-08 09:53

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> dem kriminaliteten går ud over!
>
> Og nu ved de kriminelle bandemedlemmer, at de ikke længere kan blive smidt

Jo, det er ligesom asyl til terrorister og krigsforbrydere...

Og det varer formentlig ikke længe før rygtet spredes nede i Mellemøsten,
hvor nemt det er at snuppe 62 mio i tornerosesovende DK.

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 17-04-08 15:36

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem kriminaliteten går ud over!
>
> Og nu ved de kriminelle bandemedlemmer, at de ikke længere kan blive smidt

Men, så må virkeligheden laves om!!!
De SKAL bare ud af landet.
Hvad der sker med dem i deres hjemland, er IKKE vores problem.
De burde have tænkt sig om, inden de rodede sig ud i kriminalitet!
De har ingen respekt for Danmark og danskere.
Ud med dem, så vi andre kan gøre et forsøg, på at leve et fredeligt liv.

Fra : Malene P

Dato : 16-04-08 15:38

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> Så udvis dem da forhelvede.