[DVD] Fejl på Gladiator?
Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 19-07-01 20:27

Hej

Jeg har netop købt Gladiator på DVD, men jeg har desværre haft nogle
problemer med disken, der består i, at der fra ca. 30-50min
(hovedsaligt) sker nogle tilsyneladende tilfældige lockups af et lille
sekunds varighed.

Dette er selvfølgelig ikke normalt, undtagen ved lagskifte, men
spørgsmålet er om det kan være et problem med disken evt. et kendt
problem?

Det kan siges, at der ikke er nogen tydelige ridser eller andet snavs
på skiven.

Eller kan det evt. være afspilleren, en billig Nintaus, der giver
problemer?

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Fromm

Dato : 20-07-01 12:03

> [...]
> sekunds varighed.

> Eller kan det evt. være afspilleren, en billig Nintaus, der giver

Jeg havde en gang samme problemer med et Sony DVD-drev jeg havde i min
computer... Det var særligt galt i matrix som FULDSTÆNDIG låste i kung-fu
scenen.
Efter jeg har fået et drev fra pioneer oplever jeg ingen problemer
længere....

Det kan evt være et drev af dårlig kvalli der sidder i din nintaus, eller
nok mere sandsynligt: dit drev der trænger til en rensning..

> Mvh. Morten

/Fromm

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-07-01 12:37

"Fromm" <FrommFJERN@post8.tele.dk> skrev i

> eller
> nok mere sandsynligt: dit drev der trænger til en rensning

Det tror jeg næsten ikke. Maskinen er kun ca. 14 dage gammel.

Men jeg prøver lige at tage skiven med over til en anden og afprøve den
i hans DVD drev.