Lidt ubetydelige småting...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 14-04-08 18:51

http://ekstrabladet.dk/112/article995932.ece
http://ekstrabladet.dk/112/article995924.ece

Jeg kunne skrive et debatoplæg, men det gider jeg ikke.

Dette er alligevel kun et par af dagens enkeltstående episoder...

Fra : Vidal

Dato : 14-04-08 20:48

-=* NEiL DANELAW *=- skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article995932.ece
> http://ekstrabladet.dk/112/article995924.ece
>
> Jeg kunne skrive et debatoplæg, men det gider jeg ikke.
>
> Dette er alligevel kun et par af dagens enkeltstående episoder...

Er 'Kondiløber-skubberen' muhammedaner, ellers
er det vist ikke relevant i denne gruppe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Barney Gumble

Dato : 14-04-08 20:59

Vidal skrev:

> Er 'Kondiløber-skubberen' muhammedaner, ellers
> er det vist ikke relevant i denne gruppe.

I følge Wiki er 95 % af bosnierne i Bosnien-Hercegovina muslimer, så
sandsynligheden er da overvejende.

Uffateligt så meget lort Danmark har med muslimer. Tænk hvis vi i sin
tid ikke havde sagt ja til masseindvandringen... Ups - nu blev jeg
pludselig "racistisk" (dvs. jeg har ytret min utilfredshed med de
voldsomme problemer med det muslimer) og dermed fornærmende overfor alle
velmenerne. Beklager!

BG

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 21:15

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "racistisk" (dvs. jeg har ytret min utilfredshed med de voldsomme
> problemer med det muslimer) og dermed fornærmende overfor alle velmenerne.

Nej, du blev ikke racistisk. Det er jo fakta! Vi har ufatteligt mange
problemder med muslimer, i Danmark.
Ikke alle muslimer giver os problemer. Men hold da helt op, de der gør, gør
det til gengæld grundigt!!!
Vi har ikke brug for flere muslimer, i Danmark!

Fra : vvv

Dato : 14-04-08 21:12

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er 'Kondiløber-skubberen' muhammedaner, ellers
> er det vist ikke relevant i denne gruppe.

Det er vist lige (lidt) relevant uanset om han er muslim eller ej.

vv

Fra : preben nielsen

Dato : 14-04-08 20:51

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:9ISdnaVn_qQDBJ7VnZ2dnUVZ8sOonZ2d@giganews.com...
> http://ekstrabladet.dk/112/article995932.ece
> http://ekstrabladet.dk/112/article995924.ece
>
> Jeg kunne skrive et debatoplæg, men det gider jeg ikke.

Nej det kan vi se... Debat er ikke alles stærke side.

> Dette er alligevel kun et par af dagens enkeltstående episoder...

Skræmmende som nogle mennesker bruger deres tid på kun at lede efter
"nyheder" på nettet - selvfølgelig nyheder, som skal dokumentere deres syn
på at det står så grueligt galt til derude i samfundet...

-p

Fra : Peter Bang

Dato : 14-04-08 21:09

preben nielsen <prel@post.tele.dk> skrev:
>"-=* NEiL DANELAW *=-"
> [...]

Det er den gængse opfattelse blandt flere talenter i dette
forum, at de virkelig gør en brav patriotisk indsats ved at
poste links til Ekstra Bladet.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 14-04-08 21:37

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Nej det kan vi se... Debat er ikke alles stærke side.

Se, nu hjælper jeg dig jo allerede.

> Skræmmende som nogle mennesker bruger deres tid på kun at lede efter
> "nyheder" på nettet - selvfølgelig nyheder, som skal dokumentere deres syn
> på at det står så grueligt galt til derude i samfundet...

Ja, derfor så smed jeg også lige et par links til noget, der slet
ingen interesse har, da det sker hele tiden og igen.

Fra : @

Dato : 14-04-08 23:33

On Mon, 14 Apr 2008 21:51:18 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>"nyheder" på nettet - selvfølgelig nyheder, som skal dokumentere deres syn
>på at det står så grueligt galt til derude i samfundet...

nå kunne du heller ikke denne gang nå "bolden"?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og