sammenhæng mellem hundelorte og lorte-u
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-04-08 00:07

Spørgsmål:

Hvad er forskellen på en hundelort og lorte-ungerne fra ungdomshuset?

Mit bud: Hunde-lorten er fredelig og overholder loven.

Hvad er ligheden mellem en hundelort og lorte-ungerne fra ungdomshuset?

Mit bud: Man vil helst gerne have dem langt væk og ud på en øde ø, hvor
ingen ser noget til dem.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-08 02:04

"Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvad er ligheden mellem en hundelort og lorte-ungerne fra ungdomshuset?
>
> Mit bud: Man vil helst gerne have dem langt væk og ud på en øde ø, hvor

Lort består af fiber-affald og en masse døende bakterier

Autonome er vildledt af forældre, kammerater, skole og medier men er dog
børn af familien Danmark med potential til at blive gode sympatiske
kernedanskere. Og vi hænger på dem - udvisningshåb kan vi have vedr
muslimer, men ikke vedr folkedanskere.
Det betyder ikke at de skal stryges med hårene, som Ritt gør.
Men konsekvens skal være præget af tilgivelse og mådehold, så de ikke
radikaliseres yderligere.
Det bedste håb er nok at VK og DF enes om at overføre katastrofen fra
kommunalt bord til ministerielt eller folketings bord

Man kunne måske betegne Ritts kovendinger som så skadelige for retsfølelsen,
at kommunen sættes under administration vedr en nyordning fx med placering
af ungdomshus fjernt fra Københavns Kommune , udfra erkendelse af at ingen
naboer tåler de unge og de har tid til busrejse til og fra deres kultursted.

De påstår at naboer fx børnehave nød deres Jagtvej-aktiviteter. Hvorfor har
ingen journalist interviewet en nabo der detaljeret beskrev hvad de nød ved
de unges liv? Musik? Hashtåger? Vegetarmad? At de som alle andre holdt en
vis orden i egen bolig? (fx at kun køkkenet midt i huset forsumpede og det
af vegetarerne benyttede kælderkøkken forsumpede ikke)

Fra : Ivannof

Dato : 14-04-08 07:45

> [...]
>
> Hvad er forskellen på en hundelort og lorte-ungerne fra ungdomshuset?
>
> Mit bud: Hunde-lorten er fredelig og overholder loven.

Der burde være en lov mod at den sætter sig fast under min sko!

Fra : @

Dato : 14-04-08 11:00

On Mon, 14 Apr 2008 01:06:52 +0200, Martin Jørgensen
<megafedt@hotmail.com> wrote:

>Spørgsmål:
>
>Hvad er forskellen på en hundelort og lorte-ungerne fra ungdomshuset?
>
>Mit bud: Hunde-lorten er fredelig og overholder loven.

en anden forskel er at jeg nødig vil træde en hundelort helt flad

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-04-08 11:36

@ wrote:

> en anden forskel er at jeg nødig vil træde en hundelort helt flad

Ja, LOL. Her kommer en sandfærdig historie:

En af lorte-ungerne fra ungdomshuset kommer ind på AF for at søge
arbejde...

Lorte-ungen: Undskyld, har du et job til mig..?

AF-Damen: Ja da..! Bankdirektør, børsmøgler, vinduespudser..?!

Lorte-ungen: Du tager pis på mig..?!

AF-Damen: Ja! Men det var squ dig der startede...!

-----

Ny historie:

Julemanden, en dum og en klog lorte-unge fra ungdomshuset går på gaden.
Pludseligt ser de en 100 kr-seddel på jorden. Hvem tager den?

Det gør den dumme lorte-unge fordi hverken julemanden eller den kloge
lorte-unge eksisterer.

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 13:14

"Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Spørgsmål: Hvad er forskellen på en hundelort og lorte-ungerne fra
> ungdomshuset?

Hundelorten kan man fjerne, men
"Lorte-ungerne" fra ungdomshuset er vi tvunget til at leve med.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-04-08 13:15

Pernille wrote:
> Hundelorten kan man fjerne, men
> "Lorte-ungerne" fra ungdomshuset er vi tvunget til at leve med.

Vildt, Pernille har sagt noget jeg er enig i :)

// Hans

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 13:22

> Vildt, Pernille har sagt noget jeg er enig i :)

Lille Hans, jeg gad nok vide, hvordan du ville klare dig i et muslimsk land.
Jeg tror, at gennemsnitsdanskeren ville have noget nemmere ved det, end du.
Du har nemlig aldrig lært at indordne dig efter andre, end dig selv og din
slags.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-04-08 13:34

Pernille wrote:
> [...]
> Du har nemlig aldrig lært at indordne dig efter andre, end dig selv og din

Sikkert rigtig skidt.

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-04-08 15:10

Hans Joergensen wrote:

> Sikkert rigtig skidt.
>
> // Hans

Hans: Her er et motto du kan leve efter:

"Hellere end lorte-unge som dig i fængsel end 10 på taget".

Det er kloge visdomsord (og så kom du jo også 3 mdr. i fængsel og
politiet forhindrede jer i at kaste ting ned i hovedet på folk, fra
taget så det er helt sikkert nogen sande ord).

---- ---- ---- ---- ---- ----

Her kommer en quiz: Tip 4 rigtige (svarene kommer senere, i aften eller
i morgen aften):

1. Sp: - Hvordan redder man en lorte-unge fra "ungeren" fra at drukne?

2. Sp: - Hvilken samleje-stilling giver de grimmeste og dummeste børn?

3. Sp: - Hvis en lorte-unge fra "ungeren" bliver set i gadebilledet i
centrum af Nørrebro eller København, hvad har forældrene så gjort galt?

4. Sp: - En lorte-unge fra "ungeren" har lige mistet 99% af den
tilgængelige hjernekapacitet. Hvorfor?

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 15:29

> Her kommer en quiz: Tip 4 rigtige (svarene kommer senere, i aften eller i
> morgen aften):
>
> 1. Sp: - Hvordan redder man en lorte-unge fra "ungeren" fra at drukne?

SKAL man redde dem?

> 2. Sp: - Hvilken samleje-stilling giver de grimmeste og dummeste børn?

Du må hellere spørge Hans' forældre.

> 3. Sp: - Hvis en lorte-unge fra "ungeren" bliver set i gadebilledet i
> centrum af Nørrebro eller København, hvad har forældrene så gjort galt?

De har glemt at give dem udgangsforbud

> 4. Sp: - En lorte-unge fra "ungeren" har lige mistet 99% af den
> tilgængelige hjernekapacitet. Hvorfor?

Politiet valgte at kaste en brosten retur, og vedkommende fik den i hovedet.

Hvad vinder jeg?!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-04-08 15:49

Pernille wrote:
> "Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> SKAL man redde dem?

Tæt på, men godt bud, LOL

Her er "min løsning":

1. Sp: - Hvordan redder man en lorte-unge fra "ungeren" fra at drukne?
1. Sv: - Man fjerner foden fra hans hoved.

> Du må hellere spørge Hans' forældre.

Den giver fuld point. Her er "min løsning":

2. Sp: - Hvilken samleje-stilling give de grimmeste og dummeste børn?
2. Sv: - Spørg lorte-ungernes mødre.

> De har glemt at give dem udgangsforbud

Igen tæt på, men jeg er ikke helt enig fordi udgangsforbud er ikke
tilstrækkeligt. Her er "min løsning":

3. Sp: - Hvis en lorte-unge fra "ungeren" bliver set i gadebilledet i
centrum af Nørrebro eller København, hvad har forældrene så gjort galt?
3. Sv: - De har lavet fodlænken for lang.

> Politiet valgte at kaste en brosten retur, og vedkommende fik den i hovedet.

LOL... Den var faktisk bedre end min løsning. Du får 110% point for det
svar:

4. Sp: - En lorte-unge fra "ungeren" har lige mistet 99% af den
tilgængelige hjernekapacitet. Hvorfor?
4. Sv: - Lorte-ungen er lige flyttet hjemmefra.

> Hvad vinder jeg?!

hmm. Det ved jeg ikke. Det har jeg ikke tænkt over. Men hvis du absolut
skal vinde noget, så vinder du min tilladelse til at svine Hans
Jørgensen og alle hans kriminelle terrorist-venner til og så skal jeg
nok bakke dig op, hvis der er noget Hans eller de andre ikke fatter og
som skal uddybes.

Fra : Pernille

Dato : 15-04-08 16:47

> [...]
> op, hvis der er noget Hans eller de andre ikke fatter og som skal uddybes.

Meget fin præmie! - Den vil jeg gøre brug af!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-04-08 15:35

Hans Joergensen wrote:

> Sikkert rigtig skidt.

Martin fik nogen på snotten af en tilfældig forbipasserende. Siden har han
ikke været sig selv.

Så bær over med ham

/F

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 16:06

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Martin fik nogen på snotten af en tilfældig forbipasserende. Siden har han
> ikke været sig selv.
>
> Så bær over med ham

Én kan kun gøre sit bedste...
- Og det er måske også det Hans gør...
Hvem ved...

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 10:17

Martin Jørgensen skrev:
> Spørgsmål:
>
> Hvad er forskellen på en hundelort og lorte-ungerne fra ungdomshuset?
>
> Mit bud: Hunde-lorten er fredelig og overholder loven.

Mit bud ... hjemme hos dig slæber du hellere hundelorten med ind i stuen
til en kop kaffe, end at diskutere med en ung fra ungdomshuset ..uffff
.... agh et hjem har .. addddd....

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 16-04-08 19:41

Notion wrote:

> Mit bud ... hjemme hos dig slæber du hellere hundelorten med ind i stuen
> til en kop kaffe, end at diskutere med en ung fra ungdomshuset ..uffff
> ... agh et hjem har .. addddd....

Bror lorte-Notion:

Mit bud: Du spiser din egen afføring til morgen, middag og aftensmad og
det får dig til at poste mærkelige ideer, om hundelorte vs. "en fra
ungdomshuset", til andre folk i dk.politik.

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 21:49

Martin Jørgensen skrev:

> [...]
> det får dig til at poste mærkelige ideer, om hundelorte vs. "en fra
> ungdomshuset", til andre folk i dk.politik.

Hvorfor vidergiver du din syge lyst til 3. peron .. tag dog ansvar og
stå ved din fetish..

Du bragte denne frem ...
Martin's fetish
[Mit bud: Hunde-lorten er fredelig og overholder loven.]

Kan du slet ikke holde linjen ........ styr din BÆ fetish til privaten
og lad være med at sætte kvalme image frem i folk, om hvordan din
lejlighed ser ud og hvilken lugt der er der. Addddddddghhhhhhhh ....
pu-ha Yvonne ...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-04-08 07:48

Notion wrote:

> [...]
> og lad være med at sætte kvalme image frem i folk, om hvordan din
> lejlighed ser ud og hvilken lugt der er der. Addddddddghhhhhhhh ....

Bror lorte-Notion: EOD.

Fra : Notion

Dato : 17-04-08 16:29

Martin Jørgensen skrev:

> Bror lorte-Notion: EOD.

Yvonne dog, vi ved da godt hvornår det er du har sex ....... Sex for dig
er hvergang du har anal udgang.....

.......hjemme hos Martin scenarium .....

Sex i sofaen, sex på spisebordet, sex i sengen, sex i køkkenet, --ufff
og adddd man .. lort over det hele.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-04-08 18:48

Notion wrote:

> [...]
>
> ......hjemme hos Martin scenarium .....
>
> Sex i sofaen, sex på spisebordet, sex i sengen, sex i køkkenet, --ufff

Lad nu Martin have sine tvangstanker i fred. Husk på at han er voldsoffer.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-04-08 16:50

Frank Leegaard wrote:

> Lad nu Martin have sine tvangstanker i fred. Husk på at han er voldsoffer.

Lød det fra Frank Lorte-gaard, helt apropos emnet "lort"... Sig "lort"
og Frank Lorte-gaard kommer straks på banen, ligesom når man kalder på
en hund.