iBook og butiksalarmer
Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 19-07-01 20:24

Hej,

har andre haft oplevelser med at den nye iBook sætter <subj> igang? To
gange har jeg sat en alarm i gang på vej ind i en butik og begge gange
er det eneste jeg kan finde på som kilde min iBook som er i sleep
mode... Da jeg ikke har planer om at teste det ved at besøge alle
butikker i Aalborg nøgen med iBogen under armen ville jeg høre om andre
har oplevet dette?

Mvh
Michael

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-07-01 20:25

> Da jeg ikke har planer om at teste det ved at besøge alle
> butikker i Aalborg nøgen med iBogen under armen

Kylling!

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-07-01 23:32

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Kylling!

Sker som regel for mig med en iBook under armen ud af butikken. Kunne se
ud som det samme problem? Har du to eller flere RAM moduler i lommen når
du går ind? Eller fem MD'ere?

Mojn, Thomas

--
"There might be less software on the Mac side of the isle,
but alot of what's produced for Windows isn't all that good.