Radikal velmenerkvinde myrdet af Muhamedan~
Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-04-08 20:07

Hun ville vise verden at Muhamedanere også er civiliserede mennesker, så
rejste hun under stor mediebevågehed til Muhamedamien i en bryllupskjole og
hun nåede iokke længere end tiul tyrkiet hvor den første bedste muhamedaner
flåede bryllupskjole af hende og voldtog og slog hende ihjel.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7344381.stm

An Italian woman artist who was hitch-hiking to the Middle East dressed as a
bride to promote world peace has been found murdered in Turkey.

The naked body of Giuseppina Pasqualino di Marineo, 33, known as Pippa
Bacca, was found in bushes near the city of Gebze on Friday.

She had said she wanted to show that she could put her trust in the kindness
of local people

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-04-08 20:19

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> Bacca, was found in bushes near the city of Gebze on Friday.
>
> She had said she wanted to show that she could put her trust in the

Grufuldt. Man kan kun opfordre CRL, Vidal og lignende til at forsøge
noget i samme stil.

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 09:03

Henrik Svendsen skrev:

> Grufuldt. Man kan kun opfordre CRL, Vidal og lignende til at forsøge
> noget i samme stil.

Jeg tror, jeg er blevet for fed til min brudekjole.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-08 09:48

Vidal wrote:

> Jeg tror, jeg er blevet for fed til min brudekjole.

Har altid ment der var lidt kælling over dig, det har du så hermed bevist.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 20:48

N_B_DK skrev:

> Har altid ment der var lidt kælling over dig, det har du så hermed bevist.

Min høflighed forbyder mig at sige, hvad jeg
synes, der er over dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 14-04-08 10:22

On Sat, 12 Apr 2008 21:18:33 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Grufuldt. Man kan kun opfordre CRL, Vidal og lignende til at forsøge
>noget i samme stil.

opfordrer du ligefrem CRL og vidal til at trække i brudekjoler og
rejese til Tyrkiet??

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-04-08 12:56

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> opfordrer du ligefrem CRL og vidal til at trække i brudekjoler og
> rejese til Tyrkiet??

Det ville være yndigt. Notion og KimL som brudepiger og AHW som svigermor.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 14-04-08 18:45

On Mon, 14 Apr 2008 13:55:39 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det ville være yndigt. Notion og KimL som brudepiger og AHW som svigermor.

*GYS**¤¤

du kan helt sikkert tjene kassen indenfor horror-movies

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-08 20:26

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> wrote in message
> [...]
> og hun nåede iokke længere end tiul tyrkiet hvor den første bedste
> muhamedaner flåede bryllupskjole af hende og voldtog og slog hende ihjel.

Det er sgu da næsten til en Darwinaward?

/Kim

Fra : @

Dato : 14-04-08 10:23

On Sat, 12 Apr 2008 21:25:55 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote:

>"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> wrote in message

>Det er sgu da næsten til en Darwinaward?

ja frivilligt at rejse til et land med flertal af muhamedanere er
intet mindre end selvmorderisk

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-04-08 20:43

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Bacca, was found in bushes near the city of Gebze on Friday.
>
> She had said she wanted to show that she could put her trust in the

En reformeret velmener. Vi kender desværre deres tungnemhed lidt for godt
her

Mvh
Martin

Fra : /Peter

Dato : 12-04-08 21:33

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bacca, was found in bushes near the city of Gebze on Friday.
>
> She had said she wanted to show that she could put her trust in the

Selvudslettende naiv, ligesom "fredsaktivister" der bliver skudt.

Fra : Pernille

Dato : 13-04-08 08:26

> [...]
> Bacca, was found in bushes near the city of Gebze on Friday.
>
> She had said she wanted to show that she could put her trust in the

Jeg ved ikke om andre er blevet klogere...

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-08 08:41

Pernille wrote:

> Jeg ved ikke om andre er blevet klogere...

Det er de med garanti ikke.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 15:30

Pernille formulerede søndag:

> Jeg ved ikke om andre er blevet klogere...

Det er de 100% ikke.

--
mvh.

Free Tibet!