Byggetilladelse betyder ikke altid, at man~
Fra : John

Dato : 12-04-08 15:18

Besynderlig lovgivning.

"Ifølge en dom fra Højesteret er det borgernes ansvar at sikre, at en
kommunal byggetilladelse er lovlig. »Grotesk og umuligt for almindelige
borgere,« mener landets to førende professorer i miljøret":
http://jp.dk/arkiv/?id=1317287&eceExpr=byggetilladelse%20højesteret&eceArchive=o

Altså: Retten beskytter systemet, ikke borgeren?

John

Fra : Ivannof

Dato : 12-04-08 15:22

> [...]
> http://jp.dk/arkiv/?id=1317287&eceExpr=byggetilladelse%20højesteret&eceArchive=o
>
> Altså: Retten beskytter systemet, ikke borgeren?

Jeg synes det er så pinligt på danmarks vegne. Man kan ikke få klar besked -
eller rettere man kan godt få klar besked. Man kan bare ikke være sikker på
den holder i byretten!

Hilsen Ivan

Fra : John

Dato : 12-04-08 15:36

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man kan bare ikke være sikker på den holder i byretten!

Åbenbart ej heller i Højesteret.

John :(

Fra : El Trabajador

Dato : 13-04-08 06:23

> [...]
> http://jp.dk/arkiv/?id=1317287&eceExpr=byggetilladelse%20højesteret&eceArchive=o
>
> Altså: Retten beskytter systemet, ikke borgeren?

Det er der jo ikke noget nyt i. Når det drejer sin om alm. danskere,
beskytter retten systemet mod borgeren. Kun i særtilfælde, som hvis det er
systemet mod en muhamedaner eller Tvind, så beskytter retten ikke systemet.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : @

Dato : 14-04-08 09:14

On Sat, 12 Apr 2008 16:17:30 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>http://jp.dk/arkiv/?id=1317287&eceExpr=byggetilladelse%20højesteret&eceArchive=o
>
>Altså: Retten beskytter systemet, ikke borgeren?

altså intet nyt under solen

Danmark har i alt for mange år været gennemsyret af socialdemokratisme

hvor man i ramme alvor mener at borgeren et til for systemets skyld og
ikke omvendt

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og