Er der mon en sammenhæng
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 12-04-08 09:39

Dagens udgave af Jyllands-Posten bringer to historier, der begge har
med Socialdemokratiet at gøre. Den ene handler om at [1]hver 10. nye
SF-medlem kommer fra S. Den anden fortæller at [2]Mette Frederiksen
tegner S bedre end partiformanden.

Man kunne få den tanke at der er en sammenhæng. Mette Frederiksen er
gennemtrængende på samme måde som et tågehorn. En høj lyd der kan
høres vidt og bredt, men aldrig varierer i indhold. For Mette
Frederiksens vedkommende, bliver det yderligere problematisk at hun
tilsyneladende argumenterer ud fra et verdensbillede, der bunder i
fantasi. Jeg husker en [3]P1 debat, hvor emnet var kønskvotering i
aktieselskabsbestyrelser. MF's vigtigste argument for at kræve en
mindsteandel af kvinder var "Der er jo allerede en mandekvote".

Der er ikke noget at sige til at Villy Søvndahl har medvind for tiden.

1. http://jp.dk/indland/indland_politik/article1317330.ece
2. http://jp.dk/indland/indland_politik/article1317277.ece
3. http://www.dr.dk/P1/P1Debat/Udsendelser/2008/03/11125114.htm

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 12-04-08 20:15

Anders Wegge Jakobsen udtrykte præcist:
> [...]
> mindsteandel af kvinder var "Der er jo allerede en mandekvote".
>
> Der er ikke noget at sige til at Villy Søvndahl har medvind for tiden.

Hun er nok den mest afskyelige politiker der endnu er set.
Jeg troede at Fru Auken og Baastrup var de absolut værste galninge i
politik, men MF har virkelig vist sit værd på det sidste.
Kai

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-04-08 20:56

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg troede at Fru Auken og Baastrup var de absolut værste galninge i
> politik, men MF har virkelig vist sit værd på det sidste.

Du ved vel at fru Auken har formeret sig og at det er hendes datter der
sidder i ft.

Mvh
Martin