ex Politidirektør Poul Efsen er kreperet
Fra : Alien visitor

Dato : 09-04-08 10:50

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article993546.ece

Her var en mand som de mange fascistoide skribenter i dk.politik vil sørge
over, en mand der nu sikkert trykker hånd med Franco og Mossulini, Nixon og
mange andre autoritære personer, et varmt sted i den næste verden
forhåbentlig.

Jeg erinder ham foreks den gang da han satte stormtropperne ind imod
spisehuset på Christiania. Årsagen var den at Hippierne havde brokket sig
til ekstrabladet over at de blev oversvømmet med junkhandlere, junk=heroin
og at politiet åbenbart ikke gad gøre noget imod handlen med de hårde
stoffer. Det blev den gamle satan så rasende over at han satte
stormtropperne ud for smadre restaurant "spisehuset", men altså ikke
heroinhandlerne. Blomsterbørnene fik tæsk den dag, ja selv tøserne fik en
ordentlig drag prygl af hr Efsen by proxy. Mig selv?? ja jeg kom for sent
til festen og måtte stå passivt udenfor og se på at de fik alle de her tæsk.
Bagefter gik jeg så ind købte lidt hash. det havde stormtropperne glemt i
farten.