Ateistbegravelserne
Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-08 18:31

Nogle vil gerne ned i en smuk skov, selvom de har droppet kirke/kristendom.
Godt at det nu bliver muligt.
Men gør det dog billigst muligt for dem der er totalateister, tilbyde at
kadaveret sælges til svineavler for foderværdien.

Zoo kunne fodre med os der er ligeglade og tage tidobbelt entre de dage hvor
man ser en navngiven afdød - fx Mærsk - blive ædt af en løve.

Jeg synes at det billigste må være at lænke en sten til en ståltrådsnetpose
med liget og lade det falde fra færgen midt mellem København og Malmø

Jeg kan godt lide tanken ikke at brændes - så helt ateistisk er jeg måske
ikke - hvad var godt nok til stenaldermenneskene er godt nok til mig altså
at blive spist langsomt af orme dvs 30 cm begravelse - vi har jo ikke ulve
der graver op. og som vistnok kunne nå en meter ned.

Sænker man i havet eller lader begrave i arvingernes have, så kan man finde
liget hvis retsmedicinsk behov pga mordmistanke.
At brænde=kremere er galimatias hvis risiko for retsmedicinsk behov.