16 Mb asus v3400 TNT, tv out-in/ 32 Mb nvi~
Fra : Emil

Dato : 19-07-01 20:04

Jeg har prøvet begge disse korte på min maskine som kører med win2000 adv.
server. Jeg kan ikke se mere end 16 farver Kan det passe at der ikke findes
nogen drivere til de to korte? Jeg mener næsten at jeg har prøvet alle de
drivere der er lavet til win2k på producenternes hjemmeside. Kan det være at
der er forskelle på drivere til win2k pro og adv. server? Nogen der har
efraret det samme ? Eller nogen web adresser jeg kan læse om problemet.

mvh/Emil

Fra : --=First=--

Dato : 19-07-01 23:25

Hej

Har samme - men ikke noget problem

Ny driver finder du http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

CHRIS

Fra : Emil

Dato : 21-07-01 22:00

Jeg downloadede og installerede de nyeste af asus og Nvida men uden
resultat. Jeg har stædig kun 16 farver. Jeg har fået at vide at det er fordi
min chipsæt er VIA. men ok, hvad kan man gøre?