Hold da op hvor er de bare snu
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 16:43

Rasende demonstranter i Pakistan og Jordan har flere gange taget fejl af
Jyllands-Postens tegner, Kurt Westergaard, og Per Edgar Kokkvold, der er
formand for det norske presseforbund.

De vrede muslimer har lagt videoer på nettet, hvor den 62-årige formand
bliver skudt, og demonstranter i Pakistan har tæsket løs på billeder af
Kokkvold, senest i forbindelse med den koran-kritiske, hollandske film,
"Fitna".

http://jp.dk/udland/europa/article1312613.ece

Det næste blir', at de halalslagter Villy, fordi jeg gør grin med dem.

Fra : Barney Gumble

Dato : 07-04-08 17:12

Henrik Svendsen skrev:
> [...]
>
> http://jp.dk/udland/europa/article1312613.ece
>
> Det næste blir', at de halalslagter Villy, fordi jeg gør grin med dem.

Når muslimerne på de egne bliver vrede og demonstrerer handler det jo
slet ikke om "årsagen". Det handler om at man har et brændende ønske om
at være vrede på vesten og derfor er det hip som haps hvad det er man
demonstrerer over - bare det er et (eller en) eller andet fra vesten.

Da Muhammedtegningerne første gang blev trykt i JP var der stort set
heller ingen der brokkede sig (hverken i DK eller ude i verden). Da
Akkari, Abu Laban og de andre Danmark-hadere så tog på hjemrejse og
fortalte: "Se her: Her er noget I kan være rigtig vrede over -
grisehoveder og det hele!" havde man en ny grund til at være "vrede". At
Akkari og Abu Laban helt kunne have undgået at gjort rigtig, rigtig
mange muslimer "sure" på Danmark ved blot at have holdt deres kæft,
viser blot, at det handler om (også for Akkari og Abu Laban) at man VIL
være vred på vesten og dens værdier. Man øsnker ikke et godt forhold til
vesten.

Derfor er muslimer naturligvis også nogen af de dårligste overalt i
verden til at integrere sig: Når man allerede fra starten af er vred på
værten er det sgu svært at få stablet et godt forhold på benene.

BG

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 18:29

Barney Gumble wrote:

> [...]
> viser blot, at det handler om (også for Akkari og Abu Laban) at man
> VIL være vred på vesten og dens værdier. Man øsnker ikke et godt

Jojo - Vesten skal bare holde sig deres religiøse dogme om ikke at
afbilde eller håne deres elskede og afskyelige pædofet efterretteligt.
Ellers truer de, og så har de iflg. Villy tabt diskussionen.

Fra : El Trabajador

Dato : 07-04-08 19:20

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at integrere sig: Når man allerede fra starten af er vred på værten er
> det sgu svært at få stablet et godt forhold på benene.

Var du ikke på et tidspunkt halalhippie?

Er du en omvendt halalhippie, eller husker jeg forkert?
--
El Trabajador

Fra : Barney Gumble

Dato : 07-04-08 21:20

El Trabajador skrev:

> Var du ikke på et tidspunkt halalhippie?

Ahrrrrrrr. Jeg lod engang et par uger som jeg kunne lide tysk
slagermusik i tv-gruppen for at gøre en hr. Åge Halldorsson glad. Det
blev dog til sidst for langt ude.

Halalhippie har jeg aldrig været eller for den sag skyld givet mig ud
for at være. Det skulle måske lige være når jeg i en sarkastisk og
ironisk tone har gentaget Wilstrups mantra om, at "uden indvandrere her
i landet bliver vi nødt til at lukke sundhedsvæsnet ned". Men jeg skal
understrege, at det aldrig har været et statement jeg selv har støttet.
Tværtimod da.

> Er du en omvendt halalhippie, eller husker jeg forkert?

Du husker forkert. Har aldrig været og vil aldrig blive halalhippie. Min
søster blev for snart 3 år siden voldtaget af en indvandrer der havde
gate-crashed den fest hun var til. Dette satte ligesom kridtstregen for,
hvad jeg mener om den muslimske masseindvandringen i Danmark!

BG

Fra : Peter Bang

Dato : 07-04-08 18:01

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:
> [...]
>Jordan har flere gange taget fejl af
>Jyllands-Postens tegner, Kurt
>Westergaard, og Per Edgar Kokkvold, der er

Ja, der er langt mellem begavet behandling af problematikken.

Geert Wilders lagde også flot fra land, da han i sin "film"
bragte et billede af en rap-musiker, og præsenterede ham som
Theo Van Gogh's morder.

Snu lille frækkert.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 18:21

Peter Bang (slet OXJ2D) wrote:

> Ja, der er langt mellem begavet behandling af problematikken.

Men inden da når Villy at fortælle dem, de har tabt diskussionen.

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 09:58

Henrik Svendsen skrev:

> Det næste blir', at de halalslagter Villy, fordi jeg gør grin med dem.

Mig eller Søvndal?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard