Konspirationspraktikanterne
Fra : steen hjortsø

Dato : 07-04-08 07:11

Konspirationspraktikanterne

Politiken har i dag den 7. april en ganske pikant forsidehistorie om
statens skattebetalte engagement i VL-grupper, lukkede loger bestående
af ministre, topembedsmænd og dansk erhvervslivs spidser.

Desværre har artiklen en alt for ensidig økonomisk-administrativ
vinkling, som gør det rimelig let at bagatellisere, hvad der egentlig
foregår i VL-grupperne.

Professor Peter Munk Christiansen kan således oplyse, at
departementschef i skatteministeriet Palle Loft er "ekstremt
hæderlig", medens Palle Loft, der sidder i bestyrelsen for samtlige 72
VL-grupper indrømmer, at han bliver påvirket af VL-møderne.

Disse foregår bl.a. med departementschef i forsvarsministeriet,
tidligere PET-chef Lars Findsen. Det kan blive rigtig interessant, når
Peter Munk Christiansen også er klar med en professoral
hæderlighedsattest for Lars Findsen, der ikke kan undgå at være
vidende om massive grundlovsbrud hver eneste dag mod bl.a. danske
statsborgere. Se f.eks.

http://www.i-sis.org.uk/BW.php
http://www.mindcontrol-victims.eu/petition.htm
http://forensic.to/lultraboard/UltraBoard.cgi?Action=ShowPost&Board=Zeno&Post=1507&Idle=0&Sort=0&Order=De&Page=0&Session=

Mig bekendt har Lars Findsen ikke fundet tid til at rapportere om
ovennævnte grundlovsbrud hverken i form af en politianmeldelse eller
som kommunikationer til presse, radio og tv. Det er han ellers
forpligtet til. Men jeg tror godt, jeg kender grunden til denne
ensidige handlingslammelse. Hvis Lars Findsen er indrettet lige som
alle de andre departementschefer, ministre og erhvervschefer, vil han
typisk mene, at staten har ret til at foretage elektromagnetisk
overvågning af borgerne "i et vist omfang".

Han kunne naturligvis ikke drømme om at fortælle borgerne, hvor stort
- og ulovligt - dette omfang er. Hårdt presset vil den slags folk jo
uvægerligt stikke mantraet "hensynet til statens sikkerhed" i hovedet
på os. Smart helgardering. Og vi sluger det jo råt, gør vi ikke ?
Bl.a. på grund af VL-meningsfællernes massive indflydelse på den
danske opinion. Samme platte verbale hokus-pokus anvendes i øvrigt i
vidt omfang i Kina. Hver dag.

Siden 1949 har to hovedfortællinger domineret den vestlige verden:

Den ene er fortællingen om NATO, som (i egen indbildning) kan alt,
både militært, videnskabeligt og guddødemig også humanitært, og som
har givet de af os, der er naive nok, en falsk tryghed.

Den anden, som forekommer mere aktuel end nogensinde, er Orwell's
'1984'-fortælling, som udtrykte en mildest talt berettiget frygt for
og mistillid til staten og lidt forenklet sagt postulerede, at når
elektromagnetisk feltteknologi var teknisk modnet til at overvåge
borgerne, så var staterne også - med dødelig sikkerhed - klar til det
i et hvilket som helst omfang, f.eks. overalt i vores hjem.

Som ovennævnte links dokumenterer, er de tider forbi, hvor det bare
drejer sig om overvågning. Vi taler i begyndelsen af det 21.
århundrede om vedholdende - ofte overordentlig smertefuld, around the
clock tortur. NATO-bødlernes favorit er elektromagnetisk,
seksualiseret tortur.

Den er jeg sjovt nok (?) imod, og jeg har den opfattelse, at den sen-
westphalske stat, som alle pingerne i VL-grupperne inkl. chefredaktør
Seidenfaden, redaktør Peter USA-ringer-vi-springer Mogensen og den
rare tidligere efterretningschef råhygger sig med (den - dvs.
skatteborgerne - betaler da i hvert fald kaffen og sådan), står
umiddelbart - og med rette - for fald.

Dansk politik består i disse år ligesom en moderne mafia-virksomhed af
en for- og en bagbutik. Sidstnævnte er i hemmelig - og konspiratorisk
- NATO-regi vokset kolossalt. Den politiske kunst, som Fogh er blevet
ganske ferm til, består så i at forklare folk, at der stort set kun
eksisterer en forbutik, med en masse rar Venstre-velfærd, som ganske
vist koster lidt.

Prøv at kikke lidt på forholdene hos vores "allierede", USA med
(mindst) 16 efterretningsvæsener, heraf de fleste også til indvortes
brug. Mener man virkelig, at ovennævnte distinktion ikke gælder for
USA ? Eller for England ? Og hvis man forstår så meget, hvordan kan
man så tro, at forholdene ikke skulle være identiske, om end mere
diskrete, i Bush's meningsfælles Danmark ?

Når Preben Wilhjelm synes, at det er "sygt", at Anders Fogh Rasmussen
ved forskellige lejligheder tilsyneladende selv tror på, hvad han står
og siger, er det fordi, Preben Wilhjelm for en gangs skyld er
underinformeret.

Anders Fogh Rasmussen ved naturligvis godt, at han binder det (en kort
tid endnu -naive -) danske folk en skrøne på ærmet, når han f.eks.
forklarer, at vi vil kunne affinde os med den ikke rigtig slemme
terrorpakke, medens virkeligheden i flere årtier har været en
overvågning af den danske civilbefolkning gennem andre (NATO-)
programmer, der er flere størrelsesordener skrappere end
terrorpakken.

Men det Fogh tror på, og som han lader os se, at han tror på, er, at
det ikke kan være anderledes. Det danske folk, synes han at sige, skal
- og vil - styres og belyves - af ham, nøjagtig som det sker for andre
folk i alle andre westphalske stater, og som det har gået for sig i
hundredvis af år. Det er et meget stabilt, ja synes nærmere at være et
evigt uforanderligt system og imod menneskets natur at ændre. Ja, det
er fanden er det.

Fogh har to kasketter på. For det første er han som pressens minister
ansvarlig for ytringsfriheden i dette land. For det andet er han chef
for PET, FE og det forbryderiske danske personale i NATO's
efterretningsvæsen. Når jeg har uploadet dette indlæg til dk.politik,
vil det blive evalueret af et antal personer herinde, der, nogle af
dem, er købt og betalt af FE for at afspore min og i givet fald andres
ytringsfrihed. Disse personer er hykleren Fogh altså også chef for.

Man kender sine lus på gangen, systemet er let genkendeligt og bl.a.
beskrevet udførligt og dygtigt af Allen Barker i USA. Jeg har mødt
denne - af statsmagten -"kontrollerede ytringsfrihed" i amerikanske,
engelske, franske og altså danske nyhedsgrupper. Og føj for satan for
noget svineri !

Selvfølgelig kan og skal det være anderledes i et informationssamfund.
Hvis bl.a. Politiken vil. Og det har de indtil videre i k k e
villet på det blad. De har villet noget andet. I flere årtier. Hver
dag.

Steen Hjortsø

Fra : cyber controller

Dato : 07-04-08 14:48

"steen hjortsø" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Vi er nødt til at standse de lovbrud der næsten dagligt finder sted via
tankebølger dvs tankeforbrydelser der bliver mere og raffinerede.

[...]

Okay og er du parat til at acceptere det kaos der fremkommer når staten ikke
er der som garant for din sikkerhed?????

[...]

Åh ja men engang imellem skal vi alle ha lettet trykket.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 14:51

steen hjortsø wrote:
> [...]
> Hvis bl.a. Politiken vil. Og det har de indtil videre i k k e
> villet på det blad. De har villet noget andet. I flere årtier. Hver

Welcome back Steen. Where have you been. I have desperately missed your
company. Been writing on a new book?

/F

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-08 14:53

"steen hjortsø" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Vi taler i begyndelsen af det 21.
> århundrede om vedholdende - ofte overordentlig smertefuld, around the
> clock tortur. NATO-bødlernes favorit er elektromagnetisk,
> seksualiseret tortur.

(Velkommen tilbage fra rekonvalescens Steen)
Og du VED at alle os på dp er CIA-agenter. Hvor får du modet fra?

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 14:54

Martin Larsen wrote:
> "steen hjortsø" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen

> (Velkommen tilbage fra rekonvalescens Steen)
> Og du VED at alle os på dp er CIA-agenter.

Gu er vi da ej. Jeg har ½ tid i FET og ½ tid i PET.

/F